Onko mulla mitään mahdollisuuksia tähän naiseen?
Syksyllä aloitin aikuisopiskelijana ja luokallani on eräs ihana nainen. Sen lisäksi, että nainen on kaunis, hän on myös fiksu. Ongelma on se, että nainen on naimisissa. Heillä on myös kaksi pientä lasta. Rehellisesti sanottuna nainen ei näytä siltä, että olisi koskaan synnyttänyt tai edes ollut raskaana. Olemme pitäneer paljon yhteyttä koulun ulkopuolellakin ja viihteellä käyneet. Suutelin naista humalassa ja hän sanoi, että se ei sovi koska on naimisissa. Kuitenkin tämän jälkeen hän on ollut erilainen ja myönsi hiljattain, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Sanoi kuitenkin myös, että ei aio pettää miestään eikä halua rikkoa heidän perhettään. Minuakin harmittaisi mennä väliin mutten voi sille mitään. Nainen on saanut pääni ihan sekaisin! Auttakaa nyt naiset hyvät.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:18"]Minkä ikäisiä olette? Löytyisikö sinulle joku toinen nainen, joka saisi pääsi yhtä sekaisin? Oletko ollut vakavassa parisuhteessa aikaisemmin?
Ehkä olisi paras unohtaa naimisissa oleva nainen, vaikka hän onkin päästänyt sinut mielestäni liian pitkälle jos kerran olet päässyt jo suuteluun asti. Mieti mitä sinulla olisi tarjota naiselle ja mukana tuleville lapsille jos nainen miehestään eroaisi. Olisitko valmis ottamaan lapset vaikka joka toinen viikko teidän mukaanne? Ja alkaa elämään naisen ja lasten kanssa lapsiperhearkea? Naisen kanssa, jolla on kaksi pientä lasta, ei aleta viettämään mitään lapsettomien kyyhkyläisten elämää, vaan isälläänkin olevat lapset ovat naisen ajatuksissa lähes koko ajan.
[/quote]
En ole ollut ennen vakavassa parisuhteessa. Olen 28 ja nainen pari vuotta nuorempi. Hänen miehensä noin 35 (?). Ymmärrän, että jos he eroaisivat minun takiani, lapset tulisivat siinä samalla. Miksen haluaisi naisen kanssa yhteistä lastakin? Haluan myös korostaa, että nainen ei vastannut suudelmaani muttei myöskään työntänyt minua heti pois. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:39"]
Jos nainen paljasti, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, mutta ei halua rikkoa perhettään se tarkoittaa nainen - mies - nainen kielellä. Omaa vireillä olevaa suhdetta on punnittu tarkasti ja hän on epävarma nykyisestä suhteestaan ja sen tuottamasta onnesta. Sinulla on siis oikein hyvät mahdollisuudet, mutta haluatko sinä astua heidän väliinsä. Kestätkö sen ajatuksen, että suhteesta toiseen pomppaava tekee sen todennäköisesti myös sinun kanssasi. Kestätkö sen, että viet lapsilta kaiketi muutoin oikein turvallisen ydinperheen. Onko sinusta isäpuoleksi? Tiedätkö, että pitkässä suhteessa etenkin naiset tuppaavat ihastumaan useasti. Miehet saattavat pettää pelkän jännityksen ja seksin pulassa.
[/quote]
Tässä hyviä neuvoja joita kannattaa käydä läpi. Tiedätkö onko naisella ollut liiton aikana aiemmin muita miehiä?
[/quote]
Ei ole ollut, he olivat hyvin onnellisia ennen minua. Sen näki kauas, kun olin vielä "pelkkä" kaveri. Kyllähän monet uusioperheet ovat toimineet. Tulen esikoisen kanssa hyvin juttuun. Poika on pian jo 5 v ja leikimme paljon yhdessä, ennen tätä kaikkea. Kuopuksen kanssa hieman vaikeampaa vielä, kun on vasta vajaa parivuotias. Nainen ei todellakaan ole pettäjä! Hän eroaisi edellisestä ennen, kun ryhtyy uuteen suhteeseen. Jos vain tuntisitte ko naisen tietäisitte, että on maailman kultaisin. Eilen illalla mietin vain kuinka ihanaa olisi viettää joulu hänen ja lapsien kanssa...
avioliitosta ei pitäisi erota,ellei ole kyse väkivaltaisesta suhteesta. avioliitto on pyhä eikä toisten avioliittoon kajota!! jätä nainen rukka rauhaan...on syntiä haluta toisen puolisoa,,
Tilanne on hankala, mutta ei mahdoton! Voit esim. sanoa/viestittää naiselle, että olet valmis odottamaan häntä, jos nainen niin haluaa. Naisen on tehtävä iso päätös, ja sinun on kunnioitettava sitä. Voi mennä vuosiakin, ennen kuin nainen on vapaa. Jaksatko odottaa? Toisaalta, ajattele sitä tunnetta, kun pitkän odotuksen jälkeen saat hänet vihdoin syliisi ja omaksesi.
Kuulostat vähän minulta ihastuessani, eli pakkomielteiseltä ja vähän harhaiselta. Musta kuulostaa ettei nainen ole missään aikeissa jättää perhettään ja varmasti hyvä niin, vapaitakin naisia on ja lisäksi oot tosiaan enempi kehittänyt riippuvuuden kuin rakastunut. Kun nainen sanoi että hänellä on tunteita sinua kohtaan niin se ei tarkoita muuta kuin että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Tuo "väkisin" suutelu ei myöskään kuulosta hyvältä. Aika kylmästi sivuutat tämän naisen perheen kun ajattelit että ki nainen joulun alla kertoisi lapsille että ei rakasta enää isiä ja tässä on teidän uusi isi. Jos tämä on elämässäsi toistuva kuvio niin suosittelen psykologin kanssa jutustelua, nyt on vähän ehkä niin että luulet yhden naisen tekevän elämäsi täydelliseksi?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:46"]
ET MENE VÄLIIN.
ANNAT NAISEN OLLA.
ET TODELLAKAAN TUNGE HEIDÄN SUHTEESEEN VITUN APINA.
JA UNOHDAT KOKO JUTUN, KAIVA VAIKKA KENKÄLUSIKALLA SEN NAISEN RIPPEET IRTI ITSESTÄSI ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ PÖNTTÖ UKKO RUOKI IHASTUSTASI TUON ENEMPÄÄ.
onko tämä selvä?
Olen ollut kertomuksen naisen asemassa. Oma liitto voi huonosti, ja sen sellaista. Elämäni ja minä menimme todella sekaisin kun sinunlainen ihmisen retale alkoi siinä tilanteessa liehittelemään. Tai siis ahdistelemaan, sitä se loppupeleissä oli.
Olet aivan vitun itsekäs paska jos tunget itsesi tuohon. Oikeasti. Käytät naisen heikkoutta hyväksesi. Tahdotko muka oikeasti rikkoa perheen ja kahden laspen elämän siinä sivussa? Ja jos saat heidät erilleen, luuletko että nainen toipuu erosta valmiiksi sinulle vain sormia napsauttamalla?
[/quote]
Älä toista rupea omista kämmeistäsi syyllistämään. Miettikää miten keskusteul etenisi jos ap olisikin nainen ja kyseessä ukkomies.
Kaikki ei oo aina niin mustavalkoista. Ymmärrän hyvin ap:tä. Itse olin samanlaisessa tilanteessa. Tosin en ollut naimisissa eikä meillä ollut lapsia mutta pitkä parisuhde takana. Lopulta vajosin niin pohjalle, että petin miestäni. Mies sai siitä tietää ja oli valmis antamaan anteeksikin jopa. En pystyny jäämään suhteeseen koska olin pettänyt ja se ajoi minut tämän uuden miehen syliin. Olimme yhdessä tovin kunnes kerroin mahdollisesta raskausepäilystä. Luikki mies pakoon mutta onneksi en ollut raskaana sille pelkurille. Muutaman vuoden päästä tapahtuneesta aloin seurustelemaan taas tämän ensimmäisen miehen kanssa ja kadun syvästi, että petin häntä. Nyt 6 vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä.
Kyse ei ole tällä hetkellä vaan teistä kahdesta, vaan on ajateltava ensisijaisesti lapsia. Ihastushuumassa kaikki muu unohtuu, mutta järki palaa pätkitellen päähän, kun pitää etäisyyttä. Naisella on myös aviomies, joka mahdollisesti rakastaa omaa naistaan ja perhettään ja haluaa pitää siitä kaikin tavoin kiinni. Mielestäni ihastujan tulisi nyt vaan rauhallisesti väistyä takavasemmalle. Ehkä joskus tulee tilanne, että nainen on vapaa, ja voitte sitten katsoa tilannetta uudelleen. Tiedän että "menetys" kirpaisee.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:13"]
Pelkäätte vaan täälä et sama käy teille ja heti hakkumassa ap:tä! Ehkä se ei oo onnelline miehensä kanssa,who knows. Sun kanssas juttu taas voisi ehkä toimiakkin,elämä on lyhyt,mitä sitä tuhlaamaan surkeisiin suhteisiin
[/quote]
Näillä elämäonlyhytblaablaablaa-ihmisillä onkin sitten niitä exiä ja muksuja kunnon jono. Ja niistä viis, oma suhde tärkein.
Naisena vaihtaisin luokkaa tai koulua jottei tarvitse joka pvä nähdä ap;tä niin eiköhän ihastus unohdu pian..
Mahdollisuus varmaan olisi mutta se, että kannattaako on sitten toinen juttu. Sinun pitää olla ehdottomasti ihan varma asiasta. Et voi voi tehdä niin, että jos nainen eroaisi miehestään eikä perhe-elämä ollutkaan mitä kuvittelit, niin häivyt vain.
petyt karvaasti ap kun nainen heittää vaatteet pois,löysä ruttuinen maha ja tyhjät riipputissit.
käyttää kuitenkin tukevia alusvaatteita,löysä vittu kuin messuhalli ja rukkaset pakannut liiveihin niin näyttää hyvälle.
tv.panomies
Kuulostaa juuri pakkomielteeltä ja riippuvuudelta. Been there, done that. Itselläni tosin on tapana mennä ihan loppuun asti kun petän, mutta nämä ihastukset toimivat ihan samalla periaatteella. Eli kun suhteessa on tylsää tai vaikeaa, ulkopuolinen ihastus tuntuu mahdollisuudelta aloittaa alusta ilman kaunoja ja painolasteja. Tottakai se tuntuu hyvältä! Ja jos mies vielä ihastuu vastavuoroisesti, mikäs sen mukavampaa. Loppupeleissä silti ruoho ei ole sen vihrempää aidan toisella puolella. Jos ette ole vielä edes sänkyyn päässeet, miten voit edes tietää, sovitteko yhtään toisillenne? Elät tällä hetkellä haavemaailmassa. Ensiapuna ehdotan etten ajattele kyseistä naista ainakaan kuukauteen. Sen jälkeen sitten tutkit tunteitasi ja mietit uudestaan. Ihastukset kyllä unohtuvat, ja maailmassa on paljon vapaitakin naisia.
t. yksi krooninen pettäjänainen
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:54"]
Miettikää miten keskusteul etenisi jos ap olisikin nainen ja kyseessä ukkomies.
[/quote]
No mutta se olisikin eri asia.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:33"]Naisena vaihtaisin luokkaa tai koulua jottei tarvitse joka pvä nähdä ap;tä niin eiköhän ihastus unohdu pian..
[/quote]
Ehkä naista auttaisi, minua ei. Sydän hakkaa, kun hän istuu parin metrin päässä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:39"]petyt karvaasti ap kun nainen heittää vaatteet pois,löysä ruttuinen maha ja tyhjät riipputissit.
käyttää kuitenkin tukevia alusvaatteita,löysä vittu kuin messuhalli ja rukkaset pakannut liiveihin niin näyttää hyvälle.
tv.panomies
[/quote]
Hah, en. Ihan bikineissä hänet olen nähnyt. Eikä minua haittaisi vaikka vittu olisi, kun pesäpallomailaa pirkkahallissa heiluttelisi. Epäilen kuitenkin, kun lapset ovat sektiolla syntyneet.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:43"]
Syksyllä aloitin aikuisopiskelijana ja luokallani on eräs ihana nainen. Sen lisäksi, että nainen on kaunis, hän on myös fiksu. Ongelma on se, että nainen on naimisissa. Heillä on myös kaksi pientä lasta. Rehellisesti sanottuna nainen ei näytä siltä, että olisi koskaan synnyttänyt tai edes ollut raskaana. Olemme pitäneer paljon yhteyttä koulun ulkopuolellakin ja viihteellä käyneet. Suutelin naista humalassa ja hän sanoi, että se ei sovi koska on naimisissa. Kuitenkin tämän jälkeen hän on ollut erilainen ja myönsi hiljattain, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Sanoi kuitenkin myös, että ei aio pettää miestään eikä halua rikkoa heidän perhettään. Minuakin harmittaisi mennä väliin mutten voi sille mitään. Nainen on saanut pääni ihan sekaisin! Auttakaa nyt naiset hyvät.
[/quote]
En auta. Tai autan sanomalla, että unohda. Naimissa ja pienet lapset? Joo, unohda!