Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla mitään mahdollisuuksia tähän naiseen?

Vierailija
18.11.2014 |

Syksyllä aloitin aikuisopiskelijana ja luokallani on eräs ihana nainen. Sen lisäksi, että nainen on kaunis, hän on myös fiksu. Ongelma on se, että nainen on naimisissa. Heillä on myös kaksi pientä lasta. Rehellisesti sanottuna nainen ei näytä siltä, että olisi koskaan synnyttänyt tai edes ollut raskaana. Olemme pitäneer paljon yhteyttä koulun ulkopuolellakin ja viihteellä käyneet. Suutelin naista humalassa ja hän sanoi, että se ei sovi koska on naimisissa. Kuitenkin tämän jälkeen hän on ollut erilainen ja myönsi hiljattain, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Sanoi kuitenkin myös, että ei aio pettää miestään eikä halua rikkoa heidän perhettään. Minuakin harmittaisi mennä väliin mutten voi sille mitään. Nainen on saanut pääni ihan sekaisin! Auttakaa nyt naiset hyvät.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET MENE VÄLIIN.

ANNAT NAISEN OLLA.

ET TODELLAKAAN TUNGE HEIDÄN SUHTEESEEN VITUN APINA.

JA UNOHDAT KOKO JUTUN, KAIVA VAIKKA KENKÄLUSIKALLA SEN NAISEN RIPPEET IRTI ITSESTÄSI ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ PÖNTTÖ UKKO RUOKI IHASTUSTASI TUON ENEMPÄÄ.

onko tämä selvä?

Olen ollut kertomuksen naisen asemassa. Oma liitto voi huonosti, ja sen sellaista. Elämäni ja minä menimme todella sekaisin kun sinunlainen ihmisen retale alkoi siinä tilanteessa liehittelemään. Tai siis ahdistelemaan, sitä se loppupeleissä oli.

Olet aivan vitun itsekäs paska jos tunget itsesi tuohon. Oikeasti. Käytät naisen heikkoutta hyväksesi. Tahdotko muka oikeasti rikkoa perheen ja kahden laspen elämän siinä sivussa? Ja jos saat heidät erilleen, luuletko että nainen toipuu erosta valmiiksi sinulle vain sormia napsauttamalla?

Vierailija
22/104 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sä vaan testaat nyt vetovoimaas  tohon typerään naikkoseen.. Aika paskamoista kuiteski tota idioottinaista kohtaa, joka tuolla itkusena riutuu. Paljosta löitte kavereitten kanssa vetoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap on valinnut mahdollisimman saavuttamattoman kohteen, ja jos sitten onnistuu hänet saamaan, saa itsetunnolleen buustia. Kiinnostaisiko ap sinua tämä nainen edes jos hän olisi vapaa, rehellisesti?

Vierailija
24/104 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:40"]

On mahdollisuus! Kukaan täällä ei oikeasti tiedä mikä tilanne siellä teillä on. Entäs jos juuri sinä oletkin hänen elämänsä mies? Tee jotain... voi olla että kadut. Älä tee mitään... ja kadut varmasti lopunelämääsi. T: mies, samassa tilanteessa ollut/olen

[/quote]

Eiku nimenomaan älä tee mitään. Jos nainen päättää tulla luoksesi, voit toimia, mutta jos he yrittävät hoitaa perheasioitaan kuntoon, et omassa ihastuspöllyssäsi huomaa käyttäytyväsi kuin mikäkin ahdistava stalkkeri. Miesten ei pitäisi kuvitella, että heidän täytyy aina olla aktiivisia. Nyt on naisen päätös, sitä pitää kunnioittaa eikä mennä siihen häkkäröimään.

Vierailija
25/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:40"]

On mahdollisuus! Kukaan täällä ei oikeasti tiedä mikä tilanne siellä teillä on. Entäs jos juuri sinä oletkin hänen elämänsä

Vierailija
26/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:46"]

ET MENE VÄLIIN.

ANNAT NAISEN OLLA.

JA UNOHDAT KOKO JUTUN, KAIVA VAIKKA KENKÄLUSIKALLA SEN NAISEN RIPPEET IRTI ITSESTÄSI ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ ÄLÄKÄ PÖNTTÖ UKKO RUOKI IHASTUSTASI TUON ENEMPÄÄ.

onko tämä selvä?

Olen ollut kertomuksen naisen asemassa. Oma liitto voi huonosti, ja sen sellaista. Elämäni ja minä menimme todella sekaisin kun sinunlainen ihmisen retale alkoi siinä tilanteessa liehittelemään. Tai siis ahdistelemaan, sitä se loppupeleissä oli.

Olet aivan vitun itsekäs paska jos tunget itsesi tuohon. Oikeasti. Käytät naisen heikkoutta hyväksesi. Tahdotko muka oikeasti rikkoa perheen ja kahden laspen elämän siinä sivussa? Ja jos saat heidät erilleen, luuletko että nainen toipuu erosta valmiiksi sinulle vain sormia napsauttamalla?

[/quote]Rauhoitu! Kamalaa rääkymistä ja täysin asiatonta tekstiä. Sinulla on omat ongelmasi, älä tule tänne niitä riehumaan vaan hoida pääsi kuntoon.

Vierailija
27/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun ap on täällä asiaa pyöritellä. Kyllä te molemmat mielissänne tunnette miten se juttu on. Tolle naiselle tollanen on joka tap tosi vaikee päätös vaikka ne tunteet ois miten vahvat kun noi lapset on pieniä, ja pyörii varmaan aika tuskissaan, eli antaa sekavaa signaalia jutellessanne yhdessä. Mut luota siihen mitä tunnet, äläkä kiirehdi. Jutelkaa ja käykää vaikka aluks siellä apsilla, siinä ei oo mitään väärää.

Vierailija
28/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:46"]

ET MENE VÄLIIN.

ANNAT NAISEN OLLA.

onko tämä selvä?

[/quote]Rauhoitu! Kamalaa rääkymistä ja täysin asiatonta tekstiä. Sinulla on omat ongelmasi, älä tule tänne niitä riehumaan vaan hoida pääsi kuntoon.

[/quote]

Ei kun just asiallista. Ap on kypsymätön "vitun apina" ja hänen pitää kuulla se joltain. Hoida sä lunttana vaan oma pääsi.

Vierailija
29/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen paljasti, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, mutta ei halua rikkoa perhettään se tarkoittaa nainen - mies - nainen kielellä. Omaa vireillä olevaa suhdetta on punnittu tarkasti ja hän on epävarma nykyisestä suhteestaan ja sen tuottamasta onnesta. Sinulla on siis oikein hyvät mahdollisuudet, mutta haluatko sinä astua heidän väliinsä. Kestätkö sen ajatuksen, että suhteesta toiseen pomppaava tekee sen todennäköisesti myös sinun kanssasi. Kestätkö sen, että viet lapsilta kaiketi muutoin oikein turvallisen ydinperheen. Onko sinusta isäpuoleksi? Tiedätkö, että pitkässä suhteessa etenkin naiset tuppaavat ihastumaan useasti. Miehet saattavat pettää pelkän jännityksen ja seksin pulassa.

Vierailija
30/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:39"]

Jos nainen paljasti, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, mutta ei halua rikkoa perhettään se tarkoittaa nainen - mies - nainen kielellä. Omaa vireillä olevaa suhdetta on punnittu tarkasti ja hän on epävarma nykyisestä suhteestaan ja sen tuottamasta onnesta. Sinulla on siis oikein hyvät mahdollisuudet, mutta haluatko sinä astua heidän väliinsä. Kestätkö sen ajatuksen, että suhteesta toiseen pomppaava tekee sen todennäköisesti myös sinun kanssasi. Kestätkö sen, että viet lapsilta kaiketi muutoin oikein turvallisen ydinperheen. Onko sinusta isäpuoleksi? Tiedätkö, että pitkässä suhteessa etenkin naiset tuppaavat ihastumaan useasti. Miehet saattavat pettää pelkän jännityksen ja seksin pulassa.

[/quote]

Tässä hyviä neuvoja joita kannattaa käydä läpi. Tiedätkö onko naisella ollut liiton aikana aiemmin muita miehiä?

Vierailija
31/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on olemassa mahdollisuus, että nainen etsii keinoa ulos suhteesta jolloin hän käyttää sinua vain kainalosauvana/laastarina. Kestätkö sen? Mielestäni varatut ihmiset kannattaa kiertää kaukaa ihan jo omankin mielenterveyden vuoksi.

Vierailija
32/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka yrittämistä. Sinun elämäsi on sinun elämäsi. Jos sinä löydät naisen jota himoitset, menet hänen perääsi saadaksesi tietää jos hän haluaa olla kanssasi. Jos hän on tehnyt lupauksen "ikuisesta rakkaudesta" jonkun miehen kanssa, on hänen tehtävänsä päättää haluaako hän jatkaa miehensä kanssa tai aloittaa suhde kanssasi. Ei hänen avioliittolupauksensa oli sinun asiasi.

Vierailija
33/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samassa tilanteessa kun kuvailemasi nainen, enkä tiedä mitä tehdä.. Mies on ihastunut minuun ja minä häneen, mutta olen naimisissa ja minulla on lapsia. Järjen ääni käskee antaa olla, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Mutta tunteet.. en tiedä miten saisin ne katoamaan. Olen tuntenut miehen pitkään ja tiedän että jos olisimme molemmat vapaita, olisimme yhdessä. Oma suhde on voinut huonosti jo jonkin aikaa, vaikka olen yrittänyt korjata sitä. Tiedän että pettäminen on väärin ja koko tilanne on ihan järjetön, mutta silti en saa miestä pois päästäni.. Mies on käyttäytynyt minua kohtaan kuin herrasmies ja olisi valmis astumaan sivuun heti kuin pyytäisin. Mutta minä tyhmä kun en voi..

Vierailija
35/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oo mies ja ota se nainen itsellesi! Jos et toimi, niin kadut asiaa vielä kuolinvuoteellasikin. T: Mies

Vierailija
36/104 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
37/104 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä aiot tehdä? Oletko puhunut naisen kanssa asiasta?

Vierailija
38/104 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulkitkaa!!! Eli päätin edetä hitaasti ja olla toistaiseksi pelkkä kaveri. Juttelimme naisen kanssa hänen kotikaupungistaan ja hän kertoi, että siellä hänen mielestään maailman kaunein kirkko ja jatkoi "jos joskus eroan miehestäni, haluan mennä siellä uudelleen naimisiin". Hän meni maistraatissa siis nykyisen miehen kanssa naimisiin. Oliko kyseinen lause vihje???? Ap

Vierailija
39/104 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:12"]

Naiset tulkitkaa!!! Eli päätin edetä hitaasti ja olla toistaiseksi pelkkä kaveri. Juttelimme naisen kanssa hänen kotikaupungistaan ja hän kertoi, että siellä hänen mielestään maailman kaunein kirkko ja jatkoi "jos joskus eroan miehestäni, haluan mennä siellä uudelleen naimisiin". Hän meni maistraatissa siis nykyisen miehen kanssa naimisiin. Oliko kyseinen lause vihje???? Ap

[/quote]No kysypä naiseltasi. Mitä sitä suotta miettimään mitä toinen sanoo jos voi kerran kysyä suoraan. Teidän olisi hyvä muutenkin jutella nyt kunnolla. Ei tuohon mielestäni mitään tulkkausta tarvita sen enempää. Tosin en alkaisi sinuna todellakaan miettimään mitään naimisiin menoja ja torppaisin naisen tuollaiset jutustelut aika nopeasti sanomalla, että hän on naimisissa jos ei sitä muista.

Tsori, mutta naisesi kuulostaa aika epävakaalle ihmiselle. Peruuttaisin nyt lujaa hänen luotaan kauaksi. Tuskinpa teidänkään mahdollinen suhde kovin varmalla pohjalla olisi jos nainen olisi valmis noin vähäisen tuttavuuden jälkeen rikkomaan perheensä ja hyppäävän toisen kelkkaan. Oletko jutellut miehen kanssa koskaan?

Vierailija
40/104 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:12"]

[/quote]No kysypä naiseltasi. Mitä sitä suotta miettimään mitä toinen sanoo jos voi kerran kysyä suoraan. Teidän olisi hyvä muutenkin jutella nyt kunnolla. Ei tuohon mielestäni mitään tulkkausta tarvita sen enempää. Tosin en alkaisi sinuna todellakaan miettimään mitään naimisiin menoja ja torppaisin naisen tuollaiset jutustelut aika nopeasti sanomalla, että hän on naimisissa jos ei sitä muista.

Tsori, mutta naisesi kuulostaa aika epävakaalle ihmiselle. Peruuttaisin nyt lujaa hänen luotaan kauaksi. Tuskinpa teidänkään mahdollinen suhde kovin varmalla pohjalla olisi jos nainen olisi valmis noin vähäisen tuttavuuden jälkeen rikkomaan perheensä ja hyppäävän toisen kelkkaan. Oletko jutellut miehen kanssa koskaan?
[/quote]

Muutaman sanan joskus vaihtanut, ei ole kunnolla yhteistä kieltä. Mies on Etelä-Euroopasta kotoisin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi