Onko mulla mitään mahdollisuuksia tähän naiseen?
Syksyllä aloitin aikuisopiskelijana ja luokallani on eräs ihana nainen. Sen lisäksi, että nainen on kaunis, hän on myös fiksu. Ongelma on se, että nainen on naimisissa. Heillä on myös kaksi pientä lasta. Rehellisesti sanottuna nainen ei näytä siltä, että olisi koskaan synnyttänyt tai edes ollut raskaana. Olemme pitäneer paljon yhteyttä koulun ulkopuolellakin ja viihteellä käyneet. Suutelin naista humalassa ja hän sanoi, että se ei sovi koska on naimisissa. Kuitenkin tämän jälkeen hän on ollut erilainen ja myönsi hiljattain, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Sanoi kuitenkin myös, että ei aio pettää miestään eikä halua rikkoa heidän perhettään. Minuakin harmittaisi mennä väliin mutten voi sille mitään. Nainen on saanut pääni ihan sekaisin! Auttakaa nyt naiset hyvät.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:49"]
Joskus tunteilleen ei vaan tunnu voivan mitään, vaikka miten JÄRKI-ihminen kuvittelee olevansa. Mulla on vähän samankaltainen tilanne kuin sulla ap. Tosin me ollaan keskusteltu kyseisen ihastuksen kanssa ainoastaan netissä. Tuntuu, että tää ihastus on niin voimakas, että on sekä fyysisesti ihan tärinöissä ja henkisesti sekoamassa. Selväpäisinä hetkinä miettii, että ; mitä hittoa, eihän mun hommissa ole mitää järkeä? Mutta tämä tunne ei van tunnu menevän pois...Ajattelin, että tapaisin tämän ihastuksen ystäväpohjalta ja katsottaisiin kykenemmekö pysymään toisistamme erossa ja pelkkinä ystävinä. Jos tämä tunne ei lähde pois, en usko että voin elää ilman tuota kyseistä henkilöä.
[/quote]
suosittelen tapaamaan henkilön. Netti-ihastukset eivät monesti pohjaudu todellisuuteen ja alkavat elää ihan omaa elämää. Olin kerran ihastunut erääeen netissä kohtaamaani mieheen, mutta kun lopulta tapasimme, hän ei ollut yhtään sellainen mitä olin kuvitellut, vaikka kuvatkin oli vaihdettu. Hänellä oli mm. ruma ääni ja tyhmät jutut livenä, vaikka netissä hänestä sai fiksun kuvan.
elkää ny pelotelko miäs raukkaa :D kyl sul ny mahiksii o ku naine nii sanos mut kahtokaa ny iha rauhas enne ko mittää tapahtuupi
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:47"]
Ap:n täytyy ymmärtää, että nainen saattaa hyvinkin olla ihastunut, mutta hänellä on JÄRKYTTÄVÄN paljon menetettävää. Avioliitto, lasten ja omaisuuden "jakaminen", lasten elämä ydinperheessä jne. Olethan ap tosissaan hänen kanssaan etkä leiki. Se olisi todella julmaa. Aika vain näyttää miten käy. Ole hänelle kiltti ja kärsivällinen, mutta älä painosta.
[/quote]
Tämä on niin totta. Olen itsekin vastaavassa tilanteessa, naimisissa + lapsia ja ihastunut /rakastunut toiseen mieheen. Olen ajatuksilta aika konservatiivinen ja kuvittelin aina, että pidän avioliittoni pystyssä tahdon voimalla tuli mitä tuli. Nyt en enää tiedä mitä tehdä. Tunteeni toista miestä kohtaan ovat hyvin voimakkaat. Mieheni tietää ihastumisestani, enkä usko, että avioliittomme voi tämän jälkeen enää palautua normaaliksi. Erosta on jo puhuttu ja sillä tiellä olemme. Tunteeni ovat ristiriitaiset. Tunnen hirvittävää syyllisyyttä lasteni puolesta ja puolison tunteiden loukaamisesta. Samalla taas haluan saada elää miehen kanssa, joka tuntuu minulle oikealta. Toivon, että rakastamani mies kykenee antamaan minulle aikaa. Tunnen, että haluan hänet, mutta se vaatii häneltä luottamusta ja paljon kärsivällisyyttä.
Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:49"]
Joskus tunteilleen ei vaan tunnu voivan mitään, vaikka miten JÄRKI-ihminen kuvittelee olevansa. Mulla on vähän samankaltainen tilanne kuin sulla ap. Tosin me ollaan keskusteltu kyseisen ihastuksen kanssa ainoastaan netissä. Tuntuu, että tää ihastus on niin voimakas, että on sekä fyysisesti ihan tärinöissä ja henkisesti sekoamassa. Selväpäisinä hetkinä miettii, että ; mitä hittoa, eihän mun hommissa ole mitää järkeä? Mutta tämä tunne ei van tunnu menevän pois...Ajattelin, että tapaisin tämän ihastuksen ystäväpohjalta ja katsottaisiin kykenemmekö pysymään toisistamme erossa ja pelkkinä ystävinä. Jos tämä tunne ei lähde pois, en usko että voin elää ilman tuota kyseistä henkilöä.
[/quote]
suosittelen tapaamaan henkilön. Netti-ihastukset eivät monesti pohjaudu todellisuuteen ja alkavat elää ihan omaa elämää. Olin kerran ihastunut erääeen netissä kohtaamaani mieheen, mutta kun lopulta tapasimme, hän ei ollut yhtään sellainen mitä olin kuvitellut, vaikka kuvatkin oli vaihdettu. Hänellä oli mm. ruma ääni ja tyhmät jutut livenä, vaikka netissä hänestä sai fiksun kuvan.
[/quote]
Samaa mieltä. Voi olla että netissä niin täydellinen henkilö vaikuttaa jo alkuminuuteilla täydelliseltä ääliöltä.
Oletteko jutelleet sähköpostitse? Vai miten? Kannattaa jutella mailein ja tekstarein aluksi ihan niistä vaikeistakin asioista ja tavata livenä vasta sen jälkeen.
Nainen se on, joka sen sävelen määrää. Ja hän sanoi jo ei suhteelle sinuun.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta!
[/quote]
Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta! [/quote] Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan
[/quote]
Selkäsauna on pieni vaste perheen rikkomisesta.
Itsellä on mennyt kunnioitus ihastuksen kohteeseen sen jälkeen kun huomasin ettei hän kunnioita liittoani vaan himoaa vain valloittaa minut.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta! [/quote] Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan
[/quote]
Selkäsauna on pieni vaste perheen rikkomisesta.
Itsellä on mennyt kunnioitus ihastuksen kohteeseen sen jälkeen kun huomasin ettei hän kunnioita liittoani vaan himoaa vain valloittaa minut.
[/quote]
Huoh. Ei kaikki ole kuin sun idiootti ihastuksesi.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta! [/quote] Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan [/quote] Selkäsauna on pieni vaste perheen rikkomisesta. Itsellä on mennyt kunnioitus ihastuksen kohteeseen sen jälkeen kun huomasin ettei hän kunnioita liittoani vaan himoaa vain valloittaa minut. [/quote] Huoh. Ei kaikki ole kuin sun idiootti ihastuksesi.
[/quote]
Ovatpas. Se oli viestini pointti että kaikki ovat täysin samanlaisia kuin oman elämäni ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta! [/quote] Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan [/quote] Selkäsauna on pieni vaste perheen rikkomisesta. Itsellä on mennyt kunnioitus ihastuksen kohteeseen sen jälkeen kun huomasin ettei hän kunnioita liittoani vaan himoaa vain valloittaa minut. [/quote] Huoh. Ei kaikki ole kuin sun idiootti ihastuksesi.
[/quote]
Ovatpas. Se oli viestini pointti että kaikki ovat täysin samanlaisia kuin oman elämäni ihmiset.
[/quote]
Oot vaan valinnu elämääsi vääränlaisia ihmisiä
"Sanoi kuitenkin myös, että ei aio pettää miestään eikä halua rikkoa heidän perhettään."
Vastasit tuossa jo itse kysymykseesi
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:06"]Varo tosiaan ettei aviomies käy sua hakkaamassa kohta! [/quote] Mum mies ainaki kävis hakkaamassa perheenrikkojan [/quote] Selkäsauna on pieni vaste perheen rikkomisesta. Itsellä on mennyt kunnioitus ihastuksen kohteeseen sen jälkeen kun huomasin ettei hän kunnioita liittoani vaan himoaa vain valloittaa minut. [/quote] Huoh. Ei kaikki ole kuin sun idiootti ihastuksesi. [/quote] Ovatpas. Se oli viestini pointti että kaikki ovat täysin samanlaisia kuin oman elämäni ihmiset. [/quote] Oot vaan valinnu elämääsi vääränlaisia ihmisiä
[/quote]
Se oli sarkasmia. Huoh- viestisi oli typerä ja tarpeeton ja vastaukseni siihen sen mukainen. En ole väittänyt että ap tai kukaan olisi samanlainen kuin minun "idiootti" ihastukseni. Toin oman kokemukseni keskusteluun. Mikä siinä oli sitten niin väärin?
On sulla mahdollisuudet. Anna sille naiselle aikaa selvittää toi tilanne + päänsä ja tehdä vielä se surutyökin. Se on hitonmoinen hyppy ja varmasti raastava kokemus. Jos ootte toisillenne luodut, niin ei se voi sua ilman elää.
Ei muutako viettelet sänkyyn ja annat kunnon kyydit niin kyllä se siitä! Sitä se vailla on.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:31"]
Ei muutako viettelet sänkyyn ja annat kunnon kyydit niin kyllä se siitä! Sitä se vailla on.
[/quote]
Tää on kyseenalainen neuvo, mutta puoli totuutta kuitenkin. Homma varatun kanssa ei etene, ennen kuin homma menee panotasolle. Sitten alkaakin tapahtumaan.
Luulis avioliiton olevan pyhä katolilaisille, jos siis etelä-euroopasta on sukujuuria..
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:31"]
[/quote]
Tää on kyseenalainen neuvo, mutta puoli totuutta kuitenkin. Homma varatun kanssa ei etene, ennen kuin homma menee panotasolle. Sitten alkaakin tapahtumaan.
[/quote]
Toivon, että olet väärässä
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:40"]Luulis avioliiton olevan pyhä katolilaisille, jos siis etelä-euroopasta on sukujuuria..
[/quote]
noh noh,, haluun sen verran puolustaa naista että eihän se oo pettäny!! tai ap noin sanoi
Ap voisi vaan jättää varatut naiset rauhaan