Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa puhua vaatemateriaaleista, jotka ei kerää helposti karvoja?

Vierailija
28.09.2021 |

Tekemäni keskustelu poistui. Anteeksi mutta nyt meni todella yli ymmärryksen tämä poisto.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä joku semi asiaton viesti, mutta samanmoisia on yhdessä jos toisessakin keskustelussa, jotka täällä pyörii edelleen.

Vierailija
2/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri neuvomassa sinua, että älä hanki mitään synteettistä vaatemateriaalia.

Laita pyykin mukaan pesusieni ja pesusieni kerää irtopölyt, langanpätkät ja karvat itseensä.

Kastele siivoushanskat hanan alla, ravistele käsiä ja pyyhi kosteilla siivoushanskoilla karvat irti vaatteista. Käytä väkiviinietikkaa huuhteluaineena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri neuvomassa sinua, että älä hanki mitään synteettistä vaatemateriaalia.

Laita pyykin mukaan pesusieni ja pesusieni kerää irtopölyt, langanpätkät ja karvat itseensä.

Kastele siivoushanskat hanan alla, ravistele käsiä ja pyyhi kosteilla siivoushanskoilla karvat irti vaatteista. Käytä väkiviinietikkaa huuhteluaineena.

Kiitos tästä

ap

Vierailija
4/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi mekko joka ei rypisty, ei haalistu, joustaa hieman muttei veny, näyttää hyvälaatuiselta ja tuntuu mukavalta, ei takerru sähköisenä jalkoihin, kertakaikkiaan täydellinen. Ja siihen ei tartu koirankarvat. Lapussa lukee polyester ja cotton. Olen yllättynyt koska olen aina mielessäni halveksinut polyesteriä.

Vierailija
5/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi mekko joka ei rypisty, ei haalistu, joustaa hieman muttei veny, näyttää hyvälaatuiselta ja tuntuu mukavalta, ei takerru sähköisenä jalkoihin, kertakaikkiaan täydellinen. Ja siihen ei tartu koirankarvat. Lapussa lukee polyester ja cotton. Olen yllättynyt koska olen aina mielessäni halveksinut polyesteriä.

Mitä merkkiä se on?

Vierailija
6/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse mietin, miksi poistui se keskustelu, kun mummo tekee niin paljon ruokaa. Eihän siinä ollut edes vastauksia kuin pari hassua, ja ihan banaaleja nekin.

Vierailija
7/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin pellavasta tehtyjä vaatteita, tuntuvat mukavalta ja hengittävät.

Vierailija
8/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö pesusieni +60° ohjelman koneessa?

Käykö semmoinen pienehkö sieni, mitä myydään usein 10 kpl pakkauksissa? Erivärisiä, toinen puoli pehmeä, toinen karhea.

Vierailija
9/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin pellavasta tehtyjä vaatteita, tuntuvat mukavalta ja hengittävät.

Nuo tarvitsevat silityksen ja pesun joka käytön jälkeen, kun ryppyyntyvät heti.

Minä en käytä silitettäviä vaatteita kuin poikkeukstapauksissa.

Silittämätön pellava näyttää nuhjuiselta ja kulahtaneelta. Samoin vaatteen käyttäjä.

Vierailija
10/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö pesusieni +60° ohjelman koneessa?

Käykö semmoinen pienehkö sieni, mitä myydään usein 10 kpl pakkauksissa? Erivärisiä, toinen puoli pehmeä, toinen karhea.

En laittais semmosta pikkusientä, mun kokemuksen mukaan ne murenee aika nopeasti jo siivouskäytössäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi