Te joilla on omaa aikaa varsin mukavasti. Kuinka sellaiset ihmiset suhtautuvat teihin joilla sitä ei juurikaan ole?
Itse iloitsin aikanaan ku omaa aikaa oli edes puoli tuntia tai joskus vain kymmenen minuuttia per päivä.
Olin onnellinen heidän puolestaan joilla sitä oli useampi tunti päivässä.
Kommentit (15)
He eivät vastaa viesteihin, kun aina on niin kiire ettei ehdi vastata.
En tiedä miten suhtaautuvat. Sä omaa aikaa saa kun sitä jostain ottaa, perheellinen työssäkäyvä ottaa sen muiden ihmisten tapaamisesta.
Aika on lähes ainoa asia, mitä on annettu jokaiselle saman verran vuorokauteen. Ja ihan omaksi.
No aika kärkästä ja katkeraa kommenttia on tullut, vaikka jokainen meistä on tehnyt omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
No aika kärkästä ja katkeraa kommenttia on tullut, vaikka jokainen meistä on tehnyt omat valintansa.
Eivät nuo kommentit minusta vaikuta katkerilta. Ihan neutraaleja toteamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla "valinnat"? Täällä sitä omaa aikaa tarjoaa isovanhemmat, jotka auttaa kaikessa.
Meillä ei ole isovanhempia, ei se meidän valitnamme ole.
Kukaan ei tiedä, paljonko minulla on omaa aikaa. Kuka sen tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
He eivät vastaa viesteihin, kun aina on niin kiire ettei ehdi vastata.
Tunnistan ilmiön. Sitten jälkeenpäin ihmetellään, kun kavereita ei enää ole. Eivät ihmiset jaksa loputtomiin pitää kaverinaan sellaista, joka ei vuosikausiin vastaa viesteihin melkein ikinä.
Minulla taas omaa aikaa on melkein koko ajan. Töissä käyn, mutta muuten aika kuluu yksin. Antaisin melkein mitä vaan, jos saisin edes puoli tuntia päivässä viettää aikaani jonkun toisen seurassa.
Samoin, tunnistan. Ei ehdi vastaamaan, ei soittamaan...eläinten kouluttamisen yhteydessä puhutaan käytöksen sammuttamisesta - toimii, en enää ota yhteyttä kyseisiin henkilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo kommentit minusta vaikuta katkerilta. Ihan neutraaleja toteamuksia.
Mitkä kommentit? Eihän kukaan maininnut mitään tiettyjä kommentteja.
Pienten lasten vanhemmista osa sen verran huonosti, että parempi vaan pitää suu kiinni kiireettömistä hetkistä ja pitkistä aamuista.
Mitä on oma aika?