Mitä "turhaa" ostit viimeksi?
Sellaista, mitä sinulla jo on, ja mitä ilmankin pärjäisit, mutta halusit vain piristystä tai vaihtelua elämääsi? Tai sitten ostos oli jollakin muulla tavalla turha tai ei ainakaan aivan välttämätön.
Kommentit (26)
Kirjan. Ne ovat arjen luksusta. Lisäksi olen kova ostamaan sisustusjuttuja. Suurimman osan kirjoista ja sisustusjutuista kyllä ostan käytettynä, säästää edes siinä. Lisäksi ostin lapselle aivan liian kalliin joululahjan, mutta kun se oli sen ainoa toive, eikä oikein enää teini-iässä harrasta juuri mitään, tämä ainoa harrastusjuttu.
Ostin tänään kaksi paitaa (yht 2.5e kirpparilta). Ilman toista olisin voinut jatkaa eloani vallan mainiosti (t-paita), ja ilman toistakin olisin pärjännyt, tosin jonkinasteinen tarve sille oli oikeasti (villatakki).
Mä ostin viimeksi eilen postimyynnistä Downton abbey joululevyn. Ihana turhake:).
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:45"]Viimeksi ostin kirjan, mutta se on hankalan iso. Mielenkiintoinen, mutta painaa 3,4 kg ja hankala käsitellä.
[/quote]
No, näyttää koneelta kirjahyllyn keskellä.
Nokian Renkaita. Minulla oli niitä ennestäänkin, mutta ostin alennusmyynnistä lisää. Nyt niitä saisi vieläkin halvemmalla :-D
Kalliin kynsilakan. Olis tuola kaapissa +50 lakkaa.. Joten ilmankin pärjäis, enkä saa käytettyä kaikkia.. Tulee vaan ostettua "ei mulla ole juuri tätä väriä/merkkiä/mallia.." Sama muitten kosmetiikka purnukoitten kanssa, pitäis opetella käyttämään edelliset.. Eikä vaan ostella "tää on kiva" menttaliteetilla.. Käyttää kerran, ja laittaa kaapiin muitten joukkoon..