Kuumottava sattuma... :-D
Kävelin pimeähköllä tiellä lastenvaunujen kanssa ja vastaan tuli mies, jolla oli hihnan päässä iso koira. Tunnen aina pientä varausta isoja, vieraita koiria kohtaan joten kiinnitin tähän heti huomion. Juuri ennen kun mies ohitti minut, koira hypähti pusikosta löysän hihnan päästä miehen perään ja ajattelin mielessäni "pelottaa vähän tuo rottweiler löysällä hihnalla, kapealla tiellä" ja kohdallani mies totesi ääneen "nii-i, syytäki ois". Säpsähdin ja jäin oikein miettimään että aikamoinen sattuma, kelle lie sanoi (oli yksin, ei puhelinta korvalla) ja aika hyvin oman mietintäni perään suoraan... :-D
Kommentit (11)
No hyi :D mua alkais pelottaa tuokin :'D
Jäin oikeasti miettimään että sanoinkohan sen sittenkin ääneen, mutta olen kyllä satavarma etten sanonut :-D voihan se olla, että miehellä oli handsfree, pimeässä en nähnyt kun en tarkemmin edes miestä silmäillyt, lähinnä tosiaan koira (komea, vaikkakin pelottava!) kiinnitti huomion. Ap
Noni ja tästä lähtien pelkäät sekä isoja vieraita koiria että ajatuksia lukevia miehiä! Aatteleppa, että seuraavan kerran kun lähdet vaunulenkille, niin se mies lukee ajatuksesi telepaattisen yhteyden kautta ja tulee taas sua vastaan kohta. Saattaa olla, että tilaa myös ufokaverinsa sieppaamaan sinut.
Vanha kunnon foliohattu päähän nyt seuraavalle lenkille. :) 2
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:57"]
Jäin oikeasti miettimään että sanoinkohan sen sittenkin ääneen, mutta olen kyllä satavarma etten sanonut :-D voihan se olla, että miehellä oli handsfree, pimeässä en nähnyt kun en tarkemmin edes miestä silmäillyt, lähinnä tosiaan koira (komea, vaikkakin pelottava!) kiinnitti huomion. Ap
[/quote] Oliko se mies komea ja pelottava?
Täytyykin joo iltapuuhaksi askarrella foliohattu, sekä itselle että lapselle ;-) ja yöhän menee päivystäessä ufotaivasta...!
Harmi, kun en miehen kasvoja nähnyt. Pitkä ja roteva oli ainakin siluetiltaan. Pelottavaksi en luonnehtisi, ehkä vähän salaperäinen tuon kommenttinsa jälkeen ;-D
Ja kasi siis ap.
Ps. Kuumottavaa sekin, että kommentin jälkeen heti ajattelin "tämä täytyy kirjoittaa av:lle!!!"
Noh oli kyllä ilkee mies jos se sulle sen sano... Onhan noita tyyppejä, mitkä tietää että esim ne itse tai niiden koirat aiheuttaa tietyissä tilanteissa pelkoa. Erityisesti vittumaista koska sulla oli lastenvaunut, joten et edes turhaan pelännyt itsesi takia sitä koiraa. Niistä hitto oikeesti tiedä koskaan varsinkin jos joku idiootti hihnanpäässä... Menee samaan kategoriaan, missä tokastaan vaikka kadulla ohimennen ihmiseen liittyvä juttu esim "ruma hattu" tms... Sellasesta tulee olo että häh, sanokse oikeesti sen mulle, ja lopulta pakko todeta että taisi sanoa, koskamailla halmeilla ei muita ihmisiä.
Noh oli kyllä ilkee mies jos se sulle sen sano... Onhan noita tyyppejä, mitkä tietää että esim ne itse tai niiden koirat aiheuttaa tietyissä tilanteissa pelkoa. Erityisesti vittumaista koska sulla oli lastenvaunut, joten et edes turhaan pelännyt itsesi takia sitä koiraa. Niistä hitto oikeesti tiedä koskaan varsinkin jos joku idiootti hihnanpäässä... Menee samaan kategoriaan, missä tokastaan vaikka kadulla ohimennen ihmiseen liittyvä juttu esim "ruma hattu" tms... Sellasesta tulee olo että häh, sanokse oikeesti sen mulle, ja lopulta pakko todeta että taisi sanoa, koskamailla halmeilla ei muita ihmisiä.
Luki sun ajatukset. Helppo juttu, jos homman osaa. ;)