Sara Chafakin muutto Amerikkaan lykkääntyi "uupumuksen" vuoksi
"Vielä heinäkuussa Chafak suunnitteli kovaa vauhtia muuttavansa ainakin joksikin aikaa Amerikkaan. Chafak oli Los Angelesissa lomaillessaan käynyt legendaarisen Fast & Furious 7 -elokuvan koekuvauksissa ja mieli halaji lujaa Hollywood-piireihin.
Nyt Chafak kuitenkin kertoi, ettei ainakaan vielä aio suunnata ”rapakon taakse”.
– Päätin nyt, että vähän lykkään Amerikka-kuvioita. Sinnehän voi kuitenkin oikeastaan aina mennä, joten haluan nyt ensin kartoittaa tämän kotimaan.
– Haluan kuitenkin ensiksi katsoa tämän kotimaan, että mitä täällä on. Jos maailmalle joskus lähtee, niin sitten on enemmän ansioluetteloa näyttää ja voi rakentaa portaita pikkuhiljaa.
Chafak vakuuttaa, ettei hän Jenkkeihin suunnatessaan kuitenkaan suinkaan hylkäisi Suomea. Rento missi vaikuttaa olevan sujut päätöksensä kanssa.
– Tämä on minun oma ratkaisu, kyllä vielä joskus sinne lähden. Pitää vain olla valmis ja hyvä fiilis, ei minulla ole sen suhteen paineita, että jengi odottaisi minun menestyvän."
Ei, ei sinne USA:han tuosta noin vain voi mennä milloin vain haluaa. Ilman asianmukaisia lupia ei kannata mennä edes koekuvauksiin tai voi napsahtaa maahantulokieltoa muutamaksi vuodeksi. Mikähän se syy suunnitelmien muuttumiseen sitten todellisuudessa lieneekään...
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:14"]
Olen alalla enkä usko että Saran arabi-look on kovassa kysynnässä USA:ssa.. Miksei yrittäisi laajentaa uraa muualla Euroopassa tai Aasiassa?
[/quote]
Sara (ja vaikka Sofia Ruusila) on kuitenkin aika samantyylinen kuin kovin trendikäs Kim Kardashian.
[/quote]
Noita wannabe Kimejäkin on vain aika paljon...
Meksilainen look muistuttaa lähinnä laittomista maahanmuuttajista.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:01"]Saiko Pia greencardin siinä lotto systeemissä? Pia on kyllä eksoottinen amerikoissa, Sara ei niinkään.
[/quote]
Eksoottinen miten?
Odotan myös innolla milloin Sara jatkaa palvelustaan Suomen puolustusvoimissa kuten kovasti uhosi pari vuotta sitten :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:01"]Saiko Pia greencardin siinä lotto systeemissä? Pia on kyllä eksoottinen amerikoissa, Sara ei niinkään.
[/quote]
Eksoottinen miten?
[/quote]
Kertokaa mulle miten pia on eksoottinen? Hiusvärin vuoksi? Vai koska on "melkein" ruotsalainen hottis? :D
#50 Ärsyttääkö kun sulla on mustaksi värjätty Kardashian-Kouvola-tukka ja oranssi rusketus mutta sua ei pidetä eksoottisena kuin siellä Kouvolassa? Perusjenkki on yleensä brunetti vaikka elokuvista voi saada hieman erilaisen kuvan. Onhan siellä paljon blondeja mutta Pialla kuitenkin hieman erilaiset kasvonpiirteet. Itse en pidä häntä kovin kauniina, ehkä juuri siksi että Suomessa hänen näköisiään näkee aika paljon!
Jos Sara aatteli mennä Amerikkoihin vaikka keittiöapulaiseksi? Eikös hän ole koulutukseltaan jonkinsorttinen keittäjä? Kyllä löytyis töitä varmasti rapakon takaa..
Kylla noita laittomia keittäjiä löytyy jonoksi asti vaikka palkka varmaan 6e tunti :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:01"]Saiko Pia greencardin siinä lotto systeemissä? Pia on kyllä eksoottinen amerikoissa, Sara ei niinkään.
[/quote]
Eksoottinen miten?
[/quote]
Kertokaa mulle miten pia on eksoottinen? Hiusvärin vuoksi? Vai koska on "melkein" ruotsalainen hottis? :D
[/quote]
Suomalaisethan pystyy aina tunnistamaan joukosta selvästi, koska meillä on tietyt erikoiset, yhdistävät piirteet. Muulla maailmassa nuo piirteet nähdään eksoottisena.
No tienais se varmasti keittäjänä täällä kotomaassaki paremmin kuin "mallina" vai miksi sitä selfieitten postaamista nykyään kutsutaan?
Iltalehdessä juttu Sarasta uuden Nälkäpeli-elokuvan kutsuvierasnäytöksessä:
Saran mukaan kutsuvierastilaisuuksissa näyttäytyminen kuuluu osaksi hänen työtään.
- Tämä on ihan hauskaa ja mieluista puuhaa, mutta lasken tämän näyttäytymisen myös edustustyöksi.
Ei mikään ihme, että on uupunut... Eikä toisaalta mikään ihme, miten bloggaajille ja muille "julkkiksille" tulee noita 50-tuntisia työviikkoja, kun laskee kaikki kahvittelut ja leffaillat työksi.
Itse sain viisumin kolmeksi vuodeksi sen perusteella, että todistin olevani varakas. Eivät ajatelleet minun vain olevan työn perässä, vaan pelkästään suomalaisen poikakaverini :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:21"]
#37 No kylla ma ainakin asun Yhdysvalloissa ja tanne muutto oli tosi vaikeaa (vuoden kestava prosessi) vaikka mieheni on USA:n kansalainen.
[/quote]
Tiedän että se on vaikeaa, omasta kaveripiiristäni muutama on siinä onnistunut. En vain ymmärrä, miten se fakta että prosessi on vaikea, oikeuttaa sättimään olan takaa jotakuta, joka sitä yrittää (ja ensimmäisellä kerralla epäonnistuu).
Tämän asian haluaisin ihan todella ymmärtää, ja luulen että juuri meissä suomalaisissa on ihan erityisen paljon tällaista mollaamisen tarvetta. Siis jos joku meistä joskus kehtaakin yrittää jotakin, joka on vaikeaa eikä tipu jokaiselle kuin Manulle illallinen, niin samalla hän "yleisön" mielestä ikään kuin antaa luvan haukkua itseään mitä säälimättömimmin sanoin, jos ei satu yrityksessä onnistumaan. Mitä hemmettiä? Onko tämäkin jonkinlainen suomalaisen sosialismin ilmentymä? Asiat, joita jokainen ei voi saada helposti ja automaattisesti, ovat jotenkin kiellettyjä sitten kaikilta tasapuolisesti? Niitä tavoitteleva rikkoo tätä yhteistä, sanatonta sopimusta? Käytöksenne ainakin viittaisi tuohon suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"]
Mun mielestä on kyllä hyvä pointti, että toisten epäonnistuneista tai lykkääntyneistä unelmista kitkeröinti tai vahingonilo on säälittävää, mutta toisaalta asioiden (kuten työviisumin) hehkutus ennen kuin asia on selvä on vähän hölmöä kehuskelua. Toki on ikävää, että pienikin moka kuten varmistumattomista jutuista hehkutus muistetaan, jos ne suunnitelmat menevätkin jostain syystä puihin.
[/quote]
Muisteleeko joku oikeasti mitä joku missi on sanonut kaksi vuotta sitten mahdollisista työsuunnitelmistaan? Siis joku muu kuin av-hörhöt? :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]#50 Ärsyttääkö kun sulla on mustaksi värjätty Kardashian-Kouvola-tukka ja oranssi rusketus mutta sua ei pidetä eksoottisena kuin siellä Kouvolassa? Perusjenkki on yleensä brunetti vaikka elokuvista voi saada hieman erilaisen kuvan. Onhan siellä paljon blondeja mutta Pialla kuitenkin hieman erilaiset kasvonpiirteet. Itse en pidä häntä kovin kauniina, ehkä juuri siksi että Suomessa hänen näköisiään näkee aika paljon!
[/quote]
On ne brunet kuulleet hiusten värjäämisestä jenkkeissäkin. Suurin osa valkoisista L.A. tytöistä luulis olevan näpsäköitä blondeja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:01"]Saiko Pia greencardin siinä lotto systeemissä? Pia on kyllä eksoottinen amerikoissa, Sara ei niinkään.
[/quote]
Eksoottinen miten?
[/quote]
[/quote]
Suomalaisethan pystyy aina tunnistamaan joukosta selvästi, koska meillä on tietyt erikoiset, yhdistävät piirteet. Muulla maailmassa nuo piirteet nähdään eksoottisena.
[/quote]
Mä en tunnista suomalaisia ulkonäön perusteella. :/
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"]
Mun mielestä on kyllä hyvä pointti, että toisten epäonnistuneista tai lykkääntyneistä unelmista kitkeröinti tai vahingonilo on säälittävää, mutta toisaalta asioiden (kuten työviisumin) hehkutus ennen kuin asia on selvä on vähän hölmöä kehuskelua. Toki on ikävää, että pienikin moka kuten varmistumattomista jutuista hehkutus muistetaan, jos ne suunnitelmat menevätkin jostain syystä puihin.
[/quote]
Muisteleeko joku oikeasti mitä joku missi on sanonut kaksi vuotta sitten mahdollisista työsuunnitelmistaan? Siis joku muu kuin av-hörhöt? :D
[/quote]
Ei siitä Saran kohdalla kahta vuotta ole. Tuntuu olevan jonkinlainen trendi näiden suomalaisten julkkisneitokaisten joukossa tuo Hollywoodiin lähteminen. Sohvihan siellä on nyt tällä hetkellä.
Sarat ja Sofiat on kauniita mutta hollywoodissa tarvitaan myös onnea ja sitkeyttä. Niin moni yrittää päästä pinnalle. Suomalaisista kielinaisella taitaa mennä parhaiten.