Sara Chafakin muutto Amerikkaan lykkääntyi "uupumuksen" vuoksi
"Vielä heinäkuussa Chafak suunnitteli kovaa vauhtia muuttavansa ainakin joksikin aikaa Amerikkaan. Chafak oli Los Angelesissa lomaillessaan käynyt legendaarisen Fast & Furious 7 -elokuvan koekuvauksissa ja mieli halaji lujaa Hollywood-piireihin.
Nyt Chafak kuitenkin kertoi, ettei ainakaan vielä aio suunnata ”rapakon taakse”.
– Päätin nyt, että vähän lykkään Amerikka-kuvioita. Sinnehän voi kuitenkin oikeastaan aina mennä, joten haluan nyt ensin kartoittaa tämän kotimaan.
– Haluan kuitenkin ensiksi katsoa tämän kotimaan, että mitä täällä on. Jos maailmalle joskus lähtee, niin sitten on enemmän ansioluetteloa näyttää ja voi rakentaa portaita pikkuhiljaa.
Chafak vakuuttaa, ettei hän Jenkkeihin suunnatessaan kuitenkaan suinkaan hylkäisi Suomea. Rento missi vaikuttaa olevan sujut päätöksensä kanssa.
– Tämä on minun oma ratkaisu, kyllä vielä joskus sinne lähden. Pitää vain olla valmis ja hyvä fiilis, ei minulla ole sen suhteen paineita, että jengi odottaisi minun menestyvän."
Ei, ei sinne USA:han tuosta noin vain voi mennä milloin vain haluaa. Ilman asianmukaisia lupia ei kannata mennä edes koekuvauksiin tai voi napsahtaa maahantulokieltoa muutamaksi vuodeksi. Mikähän se syy suunnitelmien muuttumiseen sitten todellisuudessa lieneekään...
Ja ei kyllä Saran englannilla tai näyttelijän taidoilla rooleja saada..