On se erikoista että eläimet saavat eutanasian muttei ihminen
Kommentit (17)
Katsos, eläimillä ei ole sielua, kuten ihmisillä, joten Jumala ei välitä siitä, kuoleeko eläin. Mutta ihmistä Hän rakastaa, joten on antanut meille Kuudennen Käskyn.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Suomessa 'eutanasia' on perinteisesti hoidettu aina itse, kuten jo Joukahainenkin teki! Niin on hyvä!
Tee sinä samoin! Turha siihen on muita sotkea!
Kullervo "tempasi terävän miekan; katselevi, kääntelevi, kyselevi tietelevi. Kysyi mieltä miekaltansa, tokko tuon tekisi mieli syöä syyllistä lihoa, viallista verta juoa. Miekka mietti miehen mielen, vastasi sanalla tuolla: "Miks' en söisi mielelläni, söisi syyllistä lihoa, viallista verta joisi? Syön lihoa syyttömänki, juon verta viattomanki!"
Aseita saa, senkun vaan ammut kuulan itse, pitääkö siihenkin olla palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Katsos, eläimillä ei ole sielua, kuten ihmisillä, joten Jumala ei välitä siitä, kuoleeko eläin. Mutta ihmistä Hän rakastaa, joten on antanut meille Kuudennen Käskyn.
Kaikella elollisella on sielu! Myös Maailmankaikkeudella on sielu!
Heittäkää jo nuo kaukaatuodut, moraalittomat aavikkouskonnot baaleineen, jehovineen, molokeineen, allahuakbareineen ja muhammedeineen takaisin aavikoillensa!
Abrahamkin oli vähällä ratkoa auki poikansa Iisakin kurkun miellyttääkseen julmaa jumalaansa, muttä jumalansa tyytyi lopulta siihen, että koko paimentolaisheimo leikkeli irti esinahkansa ja ripusti ne telineille aamuauringon nähdä!
Meillä Suomenmaassa ei ole ikinä harrastettu ihmisuhreja raakain pakanain lailla!
Jep. Jos parantumattomaan syöpään kärsinyttä eläintä alkaisi saattohoitaa, syyllistyisi eläinsuojelurikokseen. Ihminen saattaa vastaavassa tilanteessa joutua olemaan hirveissä tuskissa.
Koska lahkolainen Päivi Räsänen määrää
Sosialistit lypsää kuolevalta viimeisetkin eurot, hoitajat nauttivat kun potilas kuolee mahdollisimman kivuliaasti.
Se johtuu siitä, että ihmisiä on niin vähän maailmassa, joten jokainen ihminen on välttämätöntä säilyttää hengissä viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos parantumattomaan syöpään kärsinyttä eläintä alkaisi saattohoitaa, syyllistyisi eläinsuojelurikokseen. Ihminen saattaa vastaavassa tilanteessa joutua olemaan hirveissä tuskissa.
Varsinkin kun hoitajat systemaattisesti varastaa kuolevien kipulääkkeet.
Eivät eläimet saa eutanasiaa. Ne vain lopetetaan kysymättä niiltä haluavatko ne kuolla. Eutanasia edellyttää että ihminen itse pyytää kuolinapua.
Tämä on saatanan maailma. Se haluaa meidän kaikkien kärsivän.
Sitä käytetään satavarmasti väärin. Eihän ketään haittaisi jos järjissään oleva aikuinen tahtoo lopettaa itsensä, mutta kun sitä aletaan tyrkyttää vanhuksille, vammaisille, monisairaille...
Vierailija kirjoitti:
Eivät eläimet saa eutanasiaa. Ne vain lopetetaan kysymättä niiltä haluavatko ne kuolla. Eutanasia edellyttää että ihminen itse pyytää kuolinapua.
Narsistit kyllä saavat eutanasian. Kuolevat, kun reaktiot ja huomio loppuu. Aikansa kutakin.
Eutanasian saa kyllä oman käden kautta. Piippu suuhun ja rauhallinen puristava liipasinsormen liike. Mielellään hoidettuna niin, että lapset eivät joudu todistamaan näkyä, esim. syvällä metsän siimessä ja 112 sovelluksen kautta koordinaatit monoselle.
Olen varautunut omatoimiseen eutanasiaan tableteilla, joita olen hamstrannut siitä asti kun sairastuin syöpään. Jos eutanasia olisi laillinen, eläisin pidempään. Nyt minun on lähdettävä ennakkoon, kun en voi odottaa toimintakyvyn romahtamista täysin.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasian saa kyllä oman käden kautta. Piippu suuhun ja rauhallinen puristava liipasinsormen liike. Mielellään hoidettuna niin, että lapset eivät joudu todistamaan näkyä, esim. syvällä metsän siimessä ja 112 sovelluksen kautta koordinaatit monoselle.
Varo, ettei rikoskynnys ylity. Melua on vaan tällaiset oksennukset. Mahtaa olla paha olo. Kannattaisiko asialle tehdä jotakin.
Meillä Suomessa 'eutanasia' on perinteisesti hoidettu aina itse, kuten jo Joukahainenkin teki! Niin on hyvä!
Tee sinä samoin! Turha siihen on muita sotkea!