Mokasinko? Arvostelkaa ruokani..
Eli olen syönyt tänään
banaani
4,5 kananmunaa
Puolikkaan lidlin margarita pizzan (kaloreita noin 300)
kourallisen uuniranskalaisia
kourallisen cashew-pähkinöitä (n. 300 kaloria)
Tiedän, että ravintoarvot ovat ihan päin persettä, mutta kalorillisesti onko täysin piloilla ja olenko arvioinut kalorit mielestänne oikein? Lidlin pitsa on paketista tarkistettu, mutta kuulostaa kovin vähältä.
Kommentit (9)
Mokasit, jos tarkoituksena on syödä terveellisesti.
Banaani, keskikokoinen 101 kcal
Kananmuna (kuoreton) 4,5 kpl = 352 kcal
Pizza margherita lidl (Trattoria alfredo) 1/2 kpl = 326 kcal
Ranskalaiset perunat Rainbow 100 g = 145 kcal
Cashewpähkinä 52 g = 300 kcal
Yht. 1223 kcal (prode 58 g, hiilari 104 g, rasva 63 g)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:42"]
Banaani, keskikokoinen 101 kcal
Kananmuna (kuoreton) 4,5 kpl = 352 kcal
Pizza margherita lidl (Trattoria alfredo) 1/2 kpl = 326 kcal
Ranskalaiset perunat Rainbow 100 g = 145 kcal
Cashewpähkinä 52 g = 300 kcal
Yht. 1223 kcal (prode 58 g, hiilari 104 g, rasva 63 g)
[/quote]
Kiitos! Tiedän, että tää on todella epäterveellistä schaibaa, mutta huomenna pysyn samassa kalorimäärässä, mutta syön enemmän kasviksia ja puhdasta protskua. Vai onko jokin muu dieetti parempi? Tarkoitus minulla on saada muutama kilo ennen tammikuun lomaa pois. Minulla on paljon turvotusta suolaisen ja hiilarisen ruokavalion takia, joten muutama kilo pitäisi irrota helpostii.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:47"]
Kiitos! Tiedän, että tää on todella epäterveellistä schaibaa, mutta huomenna pysyn samassa kalorimäärässä, mutta syön enemmän kasviksia ja puhdasta protskua. Vai onko jokin muu dieetti parempi? Tarkoitus minulla on saada muutama kilo ennen tammikuun lomaa pois. Minulla on paljon turvotusta suolaisen ja hiilarisen ruokavalion takia, joten muutama kilo pitäisi irrota helpostii.
[/quote]
Todennäköisesti tarvitset enemmän kuin 1200 kcal, tai muuten muutaman päivän päästä syöt kilon ranskiksia ja pari pizzaa nälkääsi. :) Mutta eipä tuossa - pizza ja ranut pois, tilalle rehuja ja hyvää proteiinia (kala, pavut, kana, raejuusto...), samoin hyvää rasvaa (rasvainen kala, avokado, pähkinät...)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Todennäköisesti tarvitset enemmän kuin 1200 kcal, tai muuten muutaman päivän päästä syöt kilon ranskiksia ja pari pizzaa nälkääsi. :) Mutta eipä tuossa - pizza ja ranut pois, tilalle rehuja ja hyvää proteiinia (kala, pavut, kana, raejuusto...), samoin hyvää rasvaa (rasvainen kala, avokado, pähkinät...)
[/quote]
Köhöm.. voi olla että niinkin on joskus käynyt, MUTTA nyt on kuitenkin kova motivaatio ja ajattelin jouluun saakka syödä 1200 ja sitten nostaa. Kaapin ainoa pitsa on nyt syöty pois, eikä muita herkkuja tule. Jos tuota Lidlin pitsaa herkuksi voi sanoa. :) Kiits vielä!
Jos suola turvottaa niin ehkä en noita ranskalaisia ja pizzaa söisi..
Syö vähintään 1500 kcal päivässä ja käy kuntosalilla. Muuten menetät liikaa lihasmassaa. Rasvasta kai sinä haluat eroon etkä kiloista (eli mm. lihasmassasta)?
Paljonko on kourallinen ranskalaisia? 100 g? Noin 1200 kcal ja risat koko päivän sapuskoissa.