Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Siinäpä se kysymys olikin. Itse olin ajatellut miehelleni hieronta-/hemmottelulahjakorttia, mutta tuo lahjakorttiketju pisti miettimään uudelleen. Kaipailisin siis vinkkejä, joten kertokaapa te mitä siippanne saavat! :)
Kommentit (63)
Itse olen saanut jo monena vuotena Lego Technic ja Mecano sarjoja, sieltä löytyy moottoripyöriä ja monenlaisia hienoja härveleitä.
Kivaa puuhaa lasten kanssa joulupäivänä koota yhdessä joku härveli, ne on minulla kotitoimiston kirjahyllyssä kaikki esillä. Tosi mieluisia lahjoja on olleet, ja kivaa tekemistä lasten kanssa sen lisäksi.
Suosittelen, vaikka paketin päällä ehkä lukeekin että lapsille.
Ei tarvii olla edes kallista, vaikka sanonta sanookin: ..
The only difference between men and little boys is the price of their toys.
Mies 47 v.
Merinovillaisen urheilukerraston. Käytän itse sellaisia, mutta mies ei raaski ostaa kuin polypropyleeneja itselleen.
F1-kauden katseluoikeuden MTV katsomoon. En todellakaan kestä itse katsoa, mutta onpahan lahja vain ja ainoastaan hänelle.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:49"]
Burberryn kaulaliinaa ajattelin. Kamalan hintanen, mutta tiedän että mies rakastais sitä tosi paljon ja onhan se ajaton.
[/quote]
Onko sulla homomies?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:11"]Ei riitä rahat ostaa miehellekin jotain. Meillä minä olen se, joka ostaa kaikki lasten lahjat ja kaikki jouluruuat. Itse en ole saanut joululahjoja sitten lapsuuden. Lapsilla on siis kummeja ja isovanhempia, mutta kaikilla sama virsi: ei keksi mitään, ei ehdi kauppaan... Haluan, että lapsilla nyt kuitenkin niitä paketteja on. Monena vuonna ostin miehellekin jotain, mutta oli se nyt aika typerää sitten aina istua siinä aattona itse ilman paketin pakettia joten olkoon mieskin ilman.
Ja tämä ei nyt ole mikään marttyyrivuodatus, vaan tosiasioiden kertominen.
[/quote] tänä vuonna ostat kyllä itsellesi sinne kuusen alle muutaman paketin! Tämä on melkeen jo käsky :) !!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:31"]
Vaimon kanssa sovittu, että käytämme rahat lasten lahjoihin. Molemmat ovat tyytyväisiä näin.
[/quote]
Niinhän sä kuvittelet...
Perus "tylsiä" sukkia ja boksereita. Tämä on ihan tarpeeseen sillä melkein kaikki sukat on reikäisiä ja boksereistakin kuultaa läpi :D Lisäksi ostan rannekellon ja suklaata :)
Ostin Sopranosin blueray boksin. Varmaan lisäksi sit jotain pientä, niin ja tosi tuhman tonttutytön palvelukset aattona :)
Emme varmaan anna lahjoja, paitsi jos sattuu näköpiiriin joku sellainen kirja, josta mies voisi pitää, niin ostan.
kirja
hajuvesi
untuvapeitto tai -tyyny
jokin henkilökohtainen joku koru tai vastaava
jos löytyy joku peli
Kuten joku jo aiemmin sanoi, miehelle voi olla todella vaikeaa hankkia lahjaa. Oma mieheni ei halua mitään ylimääräistä krääsää. Tykkää elektroniikasta ja tietää niistä paljon, minä puolestani olen niin pökkelö tekniikan kanssa, että en totta tosiaan osaisi ostaa mitään sellaista. Kuitenkin olisi kiva yllättää hänet jouluna jotenkin. Palstan miehet myös, vinkkejä?
Koruja miehelle? Mitä koruja, en ymmärrä.
Miehellä on myös synttärit jouluaattona, ja hän saa:
murtsikkasukset, pari kirjaa, pipon, leffaliput, muumimukin rilleillä (hän on itse metsästänyt niitä, minä en voisi vähempää välittää :) ) ja carry-on matkalaukun
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:05"]
Koruja miehelle? Mitä koruja, en ymmärrä.
[/quote]
Kellokin on koru. Sormus, kaulaketju, ranneketju, kalvosimet, solmiopidike, korvakoru yms.
En varmaan mitään. Meillä on just ja just varaa ostaa lasten lahjat.
Vaimon kanssa sovittu, että käytämme rahat lasten lahjoihin. Molemmat ovat tyytyväisiä näin.
Talvitakin ostin ja hän sen jo saikin. Mies ostaa mulle uudet talvisaappaat. Molemmat valitsimme haluamamme itse. Varsinaisia paketteja ei sit muuten enää aattona vaihdeta. Ei haluta laittaa rahaa mihinkään turhaan, mitä toinen ei tarvitse, joten tehdään näin.
Mieheni toivoo uutta paaistinpannua ja sen myös saa. Lisäksi tilasin jo nettiputiikista Fleshlightin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:02"]
Lisäksi joku kirja erilaisista drinkeistä tms. Olisi mukava mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.
[/quote]
Reseptejä? Historiaa? Tekniikkaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:02"]
Lisäksi joku kirja erilaisista drinkeistä tms. Olisi mukava mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.
[/quote]
Reseptejä? Historiaa? Tekniikkaa?
[/quote]
Reseptejä ja tekniikkaa ajattelin. Lisäksi voisi tietenkin ostaa jotain tarvikkeita. Nyt meiltä löytyy vain viinamitta. Mies on juonut aiemmin vain olutta mutta on nyt kiinnostunut erilaisista drinkeistä. On alettu kyllä maistelemaan erilaisia viinejäkin joskus viikonloppuisin. Viinikirjoja näyttää olevan aika hyvin saatavilla. Joten semmoiseenkin voisi turvautua.
T. 9