Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
18.11.2014 |

Siinäpä se kysymys olikin. Itse olin ajatellut miehelleni hieronta-/hemmottelulahjakorttia, mutta tuo lahjakorttiketju pisti miettimään uudelleen. Kaipailisin siis vinkkejä, joten kertokaapa te mitä siippanne saavat! :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset eivät saisi hankkia toisilleen joululahjoja? Miten niin se on typerää? Minusta on kiva hankkia lahjoja ja ilahduttaa aikuistakin eikä vain lapsia.

Jos teillä on lapsiperhe, älkää hyvät ihmiset ostako viinaa joululahjaksi. Muistan lapsuudesta ne ahdistavat joulut, kun pullo löytyi paketista. Siihen aikaan alko ei edes pakannut pulloja hienoihin rasioihin, vaan siellä oli samaa ohutta kynttilänkuvilla varustettua joulupaperia vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:33"]

Talvitakin ostin ja hän sen jo saikin. Mies ostaa mulle uudet talvisaappaat. Molemmat valitsimme haluamamme itse. Varsinaisia paketteja ei sit muuten enää aattona vaihdeta. Ei haluta laittaa rahaa mihinkään turhaan, mitä toinen ei tarvitse, joten tehdään näin.

[/quote]

Eikö tuossa tilanteessa sitten olisi samantien molemmat voineet ostaa omansa, eikä kukaan kutsuisi niitä lahjoiksi? Ihan kuin mies olisi ottanut satasen lompakostaan ja antanut sen sinulle samalla kun sinä otat satasen lompakostasi ja annat sen hänelle. Käytännössä ei siis tapahtunut mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi