Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex sai vauvan ja mies on jotenkin surkeana

Vierailija
28.09.2021 |

Ovat siis eronneet n. 5 vuotta sitten ja me ollaan oltu yhdessä 2 vuotta. Miehen ex on myös minun kaverilistoilla, koska ollaan joskus työskennelty samassa työpaikassa. Mies on myös exänsä kanssa edelleen fb-kavereita. Eilen tuli ilmoitus, että tälle miehen exälle ja hänen aviomiehelleen syntyi vauva ja minun mieheni on tästä harmissaan. Minä näen, että häntä vaivaa asia. Tokaisin hänelle eilen illalla ihan ohi mennen, että "*Mari* ja miehensä saivat vauvan", niin ärähti jotain "niinpä kai" ja oli oikeasti erikoinen ja maansa myynyt. En sitten viittinyt jäädä kyselemään, että mikä vaivaa.

Minuakin alkoi veetuttamaan. Meillä ei ole vielä ajankohtaista lapsen yrittäminen, mutta lähivuosista ollaan puhuttu. Exänsä on tässä ajassa mennyt naimisii ja saanut vauvan, niin tuntuu, että se korpeaa miestä, vaikka hänellä ei ole ollut mikään kiire minun kanssani näihin asioihin, kun ollaan puhuttu asioista.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi häntä nyt mahtaa oikeasti kuumottaa, vauvakuume, vaiko exän kaipuu...outoa, luulis että on iloinen.

Vierailija
2/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan miettii miten kaunis, komea ja älykäs heidän yhteisestä lapsestaan olisi tullut, jos olisi syntynyt. Kaikkea ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole koskaan aiemmin ollut mitään sen kummempaa puhetta hänen exästään enkä ole edes ajatellut, että mies jotain haikailisi sinne suuntaan... Ja jos nyt mietin omaakin exää, joka on myös mennyt tässä naimisiin, niin en todellakaan ole ollut asiasta pahoillani! Ap

Vierailija
4/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosivat? Jospa exä ei vielä silloin halunnut lasta, ja siitä aiheutui isommat skismat.

Tai joku sellainen syy, mikä on nyt poistunut ja asiat muuttuneet, ja mies haahuilee ikävissään.

Vierailija
5/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan miettii miten kaunis, komea ja älykäs heidän yhteisestä lapsestaan olisi tullut, jos olisi syntynyt. Kaikkea ei voi saada.

Enpä usko, että heille vauva olisi ollut tuolloin aikoinaan ajankohtainen. Ap

Vierailija
6/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänelle tuli siitä vain tuntemuksia, että hän voisi olla nyt isä. Teillä suhde kuitenkin tuore, eli ei osaa ajatella vielä lapsia sinun kanssa.

Vierailija
7/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistain tosi typerä satu 😡

Vierailija
8/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt ihan "normaalireaktiokaan" ole, jos ärähtää tai jotain. Joku rassaa nyt. Kysy.

Vierailija
9/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosivat? Jospa exä ei vielä silloin halunnut lasta, ja siitä aiheutui isommat skismat.

Tai joku sellainen syy, mikä on nyt poistunut ja asiat muuttuneet, ja mies haahuilee ikävissään.

No, se mitä olen ymmärtänyt, niin ei suhteesta vaan tullut kuulemma mitään ja taisi siinä jotain uskottomuuttakin olla puolin ja toisin. Enkä usko, että he olisivat tuolloin mitään lapsia halunneet. Eikä tuo exänsä ole ollut missään puheissa sen kummemmin aiemmin... Toki jotain perus, että minäkin tunnen hänet edellisestä työpaikasta jne. Ap

Vierailija
10/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pakko oli lukea? Mitäs jos otat vaikka päikkärit, kun satukin tuli luettua, ja tulet sen jälkeen etsimään uusia? Tai jospa kirjoitat oman? Katsos kun sinä et ole maailman napa.

Vierailija
11/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänelle tuli siitä vain tuntemuksia, että hän voisi olla nyt isä. Teillä suhde kuitenkin tuore, eli ei osaa ajatella vielä lapsia sinun kanssa.

Niin no, eipä heilläkään mikään kovin monen vuoden suhde ollut. Ja kyllä hän on ainakin puheissaan ajatellut lapsia minun kanssani. Ap

Vierailija
12/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin hiukan jollain tavalla harmitti, kun kuulin, että exä ja vaimonsa odottivat lasta. Ei sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, että minua olisi harmittanut heidän onnensa, tai olisin kaihonnut exää takaisin, ei helkkarissa, en olisi ottanut vaikka olisi aika paljon maksettukin. En osannut edes itselleni perustella. Asiaa vaan täytyisi makustella hetken aikaa, sitten se oli fine. Anna nyt sinäkin miehellesi hetki sulatella aikaa, ihminen omine eriskummallisine ajatuksineen ja tunteineen lienee hänkin. 

Vierailija
13/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap ja mies ovat?

Vierailija
14/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se mitä olen ymmärtänyt, niin ei suhteesta vaan tullut kuulemma mitään ja taisi siinä jotain uskottomuuttakin olla puolin ja toisin. Enkä usko, että he olisivat tuolloin mitään lapsia halunneet. Eikä tuo exänsä ole ollut missään puheissa sen kummemmin aiemmin... Toki jotain perus, että minäkin tunnen hänet edellisestä työpaikasta jne. Ap

Olivatko kenties liian nuoria ja kypsymättömiä vielä ja tuli noita pettämisisä jne. typeryyksiä suhteeseen, ja nyt sitten vasta oisivat valmiit yhteiselämään (miehen mielestä)?

En tarkoita, etteikö mies sinua rakastaisi, mutta kun aina vaan kuulee näitä "mies palasi exänsä luo" tarinoita. Ikävöidähän aina voi, vaikka paluu ei olisikaan mahdollista. Aika kun kultaa ne muistot usein. Ja jotkut eivät ole missään suhteissaan tyytyväisiä, vaan on uuttakin lähdettävä hakemaan jatkuvasti.

Vierailija
15/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 28v. ja mies 30v. Ap

Vierailija
16/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pakko oli lukea? Mitäs jos otat vaikka päikkärit, kun satukin tuli luettua, ja tulet sen jälkeen etsimään uusia? Tai jospa kirjoitat oman? Katsos kun sinä et ole maailman napa.

Sinähän sen sanoit.

Nyt on päikkäreiden aika kun tosi typerä satu luettu.

Vierailija
17/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat somessa viiltävät kummallisesti. Olen tarkkaillut tätä itsessäni.

Minulle tuli eilisiltana todella kurja olo, kun mökkinaapurini laittoi facebookiin kuvan mökkijärveltämme, jossa oli ollut rannassa kävelemässä koiran kanssa kuten tavallista, eläkkeellä kun on. Siellä näkyi värikkäitä puita, tyyni vedenpinta ja paljon lintuja uimassa.

Ja minua harmitti NIIIN paljon. Oikein sydäntä väänsi.

Ja miksi? En todellakaan tiedä! Minäkin olin eilen kävelyllä ja katselin kaunista rantaa ja lintuja täällä missä minulla on vakituinen koti. Voin mennä mökille ihan koska tahansa, ja menenkin taas viikonloppuna. Minulla on mökkinaapurin kanssa hyvät välit, minusta on mukavaa että hänellä on ollut kiva ilta.

Olen järkeillyt niin, että minulla on kotosallani mielenrauha keskittyä tässä käsillä oleviin asioihin, kun mielessä ei ole mitään muuta. Se naapurin laittama kuva muistutti minua, että voisin olla nyt esim. mökillä sieniä poimimassa tai tekemässä pihatöitä kun on niin hyvä sääkin. Jos olin aikaisemmin 100-prosenttisen tyytyväinen olooni, niin se kuva pakotti minut miettimään, että olenko todella ja voisivatko asiat olla paremmin. Vaikka loppujen lopuksihan ne olivat niin hyvin kuin saattaa. SILTI minulla oli eilisiltana pitkän aikaa paha mieli täysin turhasta asiasta.

Vierailija
18/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on vain siitä, että mieskin alkaa jo toivoa perheen perustamista, vaikka aiemmin ei. Nyt exän perhekuviot on nostaneet aiheen yhtäkkiä pinnalle.

Vierailija
19/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä vain harmittaa, että exä on päässyt hänestä yli ja jatkanut elämäänsä. 

Vierailija
20/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on vain siitä, että mieskin alkaa jo toivoa perheen perustamista, vaikka aiemmin ei. Nyt exän perhekuviot on nostaneet aiheen yhtäkkiä pinnalle.

Hyvä tapa tuoda toiveet esille tiuskimalla minulle? Ja kyllä ollaan näistä asioista puhuttu ja ihan samaa mieltä ollaan oltu siitä, että lähivuosina. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän