Turkulaiset, mitä mieltä olette Tampereesta?
Kommentit (7)
En oo Turust, mut iha siit liepeilt. Mielipide Tampereest: iha sama.
Vierailija kirjoitti:
En pidä junttina. Tykkään käydä Tampereella. Kiva kaupunki. Aloituksesta saa sen kuvan, että haetaan jotain ihme vänkäämistä taas kahden kaupungin välillä.
Pidän Tampereesta. Olen Turusta ja opiskellut Tampereella. Mukavia ihmisiä ja kaunis kaupunki. Olen huolestunut lähinnä Tampereen poliittisesta suuntautuneisuudesta (punavihreä) ja kaupunkirakentaminen on pilannut aiemmin niin ihanan keskustan.
Ei kiinnosta ne idän ja pohjoisen provinssikaupungit.
En pidä junttina. Mielestäni tamperelaiset ovat oikein mukavaa porukkaa. Ja murre kuulostaa hauskalta! Voiko murre hyvin vai onko katoamassa?
Olen Turusta ja kotiutunut Tampereelle. Hyvät puolet: vähän parempi talvi, ei ihan niin paljon sada vettä ja räntää kuin rannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä junttina. Tykkään käydä Tampereella. Kiva kaupunki. Aloituksesta saa sen kuvan, että haetaan jotain ihme vänkäämistä taas kahden kaupungin välillä.
Pidän Tampereesta. Olen Turusta ja opiskellut Tampereella. Mukavia ihmisiä ja kaunis kaupunki. Olen huolestunut lähinnä Tampereen poliittisesta suuntautuneisuudesta (punavihreä) ja kaupunkirakentaminen on pilannut aiemmin niin ihanan keskustan.
Samaa mieltä edellisten kanssa. Olen jopa asunut siellä aikoinaan vaippaikäisenä, mutta en muista siitä mitään. Olen syntynyt Helsingissä, ja asunut myös Rovaniemellä, Kaarinassa, Joensuussa ja Kuopissakin, mutta Tamperetta ollaan miehen kanssa ajateltu ihan jopa tulevana kotikaupunkinakin. Turun ihmiset ei sytytä.