Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla normaalisti miehen kanssa vaikka kymmenen vuotta ja vaihtaa sitten naiseen?

Vierailija
28.09.2021 |

??

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kymmenessä vuodessa ehtii tekemään vertailua. Moni muuten jää vapaaehtoisesti täysin yksin.

Vierailija
2/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin, eläminen on kasvamista ja monipuolisuus sekä vaihtelu virkistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi - sukupuolella ei ole minulle merkitystä, rakkaudella on. Lissäntymisiän olin 20 vuotta yhdessä miehen kanssa, kasvatimme lapset aikuisiksi. Sen jälkeen olen ollut syvässä rakkaussuhteessa naisen kanssa, jossa jaamme meilenkiinnonkohteitamme, matkustamme ja harrastamme kulttuuria. Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
4/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tota Tinder- ketjua ja valaistu.

Vierailija
5/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut niin hirveä että nainen kokeilee olla seuraavan vuoskymmenen lepakko? Kerkeehän sitä sitte taas seuraavalla vuoskymmenellä pallihikeäkin haistella. Tietty riippuu vähän iästä.

Vierailija
6/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen bi - sukupuolella ei ole minulle merkitystä, rakkaudella on. Lissäntymisiän olin 20 vuotta yhdessä miehen kanssa, kasvatimme lapset aikuisiksi. Sen jälkeen olen ollut syvässä rakkaussuhteessa naisen kanssa, jossa jaamme meilenkiinnonkohteitamme, matkustamme ja harrastamme kulttuuria. Aika aikaansa kutakin.

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mies paljastui bi:ksi tai homoksi. Ehkä ennemmin homo, kun seksiä mun kanssa oli niin vähän. Vuosien aikana hiipui ja aina löytyi tekosyitä miksei voi seksiä harrastaa. Muutaman vuoden pystyi kitkuttelemaan ja sen jälkeen oli pakko mennä tapumustensa mukaan. Lopulta paljastui ja mitään ei myöntänyt vaan kiisti. Erohan siitä tuli. Jälkikäteen saa miettiä kuinka iso osa omasta elämästä oli valhetta ja mikä totta. Nyt taitaa olla jo uusi akka kierroksessa. Mikäs siinä, jos ex tykkää elää kaksoiselämää. Kiva vaan tietää ja seurata mahdollisia uusia naissuhteita sivusta, kun tietää herran taipumukset.

Vierailija
8/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ollut niin hirveä että nainen kokeilee olla seuraavan vuoskymmenen lepakko? Kerkeehän sitä sitte taas seuraavalla vuoskymmenellä pallihikeäkin haistella. Tietty riippuu vähän iästä.

Ei tarvi ees olla mitenkään hirveä. Ihan vaan puhdas kyllästyminen riitti syyksi. Naisen kanssa seurustelu tuntuu vapauttavalta.

Vierailija
9/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet!

Vierailija
10/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet!

?

Vierailija
11/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet!

Sivusta, mitä ihmettä. Miksi näin ei voisi olla? Varmasti hyvinkin tavallinen tarina. Itsehän olen hetero joka miehiin kyllästyttyän päätti ryhtyä lesboksi. No se päätös ei kestänyt viittä minuuttia kauempaa, koska en ole lesbo enkä edes vähääkään bi.

Vierailija
12/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

study in the US suggests that same-sex relationships suffer higher levels of domestic violence than heterosexual ones. Why is this, and how are Americans dealing with the problem?

Vierailija
13/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet!

Sivusta, mitä ihmettä. Miksi näin ei voisi olla? Varmasti hyvinkin tavallinen tarina. Itsehän olen hetero joka miehiin kyllästyttyän päätti ryhtyä lesboksi. No se päätös ei kestänyt viittä minuuttia kauempaa, koska en ole lesbo enkä edes vähääkään bi.

En tajua yhtään miksi ei voisi? Itse olen suhteessa mieheen, mutta binä mulla on ihan ”tasapuolisesti” aiempia suhteita molempiin sukupuoliin! Mitä ihmeen peräkammarintaunoja täällä liikkuu?

Vierailija
14/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet!

Aloittaja unohti mainita vapaaehtoisesti sinkut. Ei kaikista tule lesboja 😅

Vierailija
15/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö koskaan, kuinka joku voi ensin olla kymmenen vuotta tummatukkaisen kanssa ja vaihtaa sitten vaaleatukkaiseen?

Aika iso osa ihmisistä on biseksuaaleja.

Vierailija
16/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi ees olla mitenkään hirveä. Ihan vaan puhdas kyllästyminen riitti syyksi. Naisen kanssa seurustelu tuntuu vapauttavalta.

Jokainen tyylillään. Itseä muutama nainen lähestynyt ja kyllä niistä kerroista on jäänyt paljon vastenmielisempi olo kun yhdenkään setämiehen perseenpuristelusta!

Vierailija
17/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women.

2. 26% of gay men and 37.3% of bisexual men have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner in their lifetime, in comparison to 29% of heterosexual men.

3. In a study of male same sex relationships, only 26% of men called the police for assistance after experiencing near-lethal violence.

In 2012, fewer than 5% of LGBTQ survivors of intimate partner violence sought orders of protection.

Vierailija
18/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women.

2. 26% of gay men and 37.3% of bisexual men have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner in their lifetime, in comparison to 29% of heterosexual men.

3. In a study of male same sex relationships, only 26% of men called the police for assistance after experiencing near-lethal violence.

In 2012, fewer than 5% of LGBTQ survivors of intimate partner violence sought orders of protection.

Ja väkivalta liittyi tähän ketjuun siten että?

Vierailija
19/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Itseä muutama nainen lähestynyt ja kyllä niistä kerroista on jäänyt paljon vastenmielisempi olo kun yhdenkään setämiehen perseenpuristelusta!

Terveisin Reijo

Vierailija
20/82 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan normaalisti miehen kanssa ja sitten normaalisti naisen kanssa. Simple.