Miten joku voi olla normaalisti miehen kanssa vaikka kymmenen vuotta ja vaihtaa sitten naiseen?
Kommentit (82)
Ensin käytetään miehen resursseja hyväksi ja sitten erotaan kun mieheltä ryöstetyllä omaisuudella pystytään elämään.
Kyllä sitä tekee muutkin kuin lesbot.
Vierailija kirjoitti:
Miten monta tutkimusta mun pitää tänne kopioida ennen kuin te vihervassarifemakot uskotte että lesbosuhteissa on enemmän väkivaltaa kuin heterosuhteissa 🤦🏻♂️
Ei ei ei. Ku teillä vaan elää se myytti että äijä hakkaa naista 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Mitä sekoilet? Luuletko oikeasti, että naiset valitsevat olla toisen naisen pelätessään hakkaavaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women.
2. 26% of gay men and 37.3% of bisexual men have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner in their lifetime, in comparison to 29% of heterosexual men.
3. In a study of male same sex relationships, only 26% of men called the police for assistance after experiencing near-lethal violence.
In 2012, fewer than 5% of LGBTQ survivors of intimate partner violence sought orders of protection.
Ja väkivalta liittyi tähän ketjuun siten että?
Tässä ketjussa käsitellään lesbosuhteista. Ja. tuolla on jo rivien välistä vihjailtu että mies on ikävä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
1. 43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women.
2. 26% of gay men and 37.3% of bisexual men have experienced rape, physical violence, and/or stalking by an intimate partner in their lifetime, in comparison to 29% of heterosexual men.
3. In a study of male same sex relationships, only 26% of men called the police for assistance after experiencing near-lethal violence.
In 2012, fewer than 5% of LGBTQ survivors of intimate partner violence sought orders of protection.
Mikä sua syö? Heterosuhteissa on huomattavasti korkeampi riski menettää henkensä, ainakin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Miten monta tutkimusta mun pitää tänne kopioida ennen kuin te vihervassarifemakot uskotte että lesbosuhteissa on enemmän väkivaltaa kuin heterosuhteissa 🤦🏻♂️
Kaikista parisuhdemuodoista tyytymättömimpiä seksielämäänsä ovat lesbot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väkivalta liittyi tähän ketjuun siten että?
Tässä ketjussa käsitellään lesbosuhteista. Ja. tuolla on jo rivien välistä vihjailtu että mies on ikävä kumppani.
Ei minun mieheni ollut väkivaltainen tai ikävä kumppani. Kasvatimme lapset ja sen jälkeen perhe-elämä loppui - eikä mitään yhteistä enää ollut. Ei edes seksuaalisesti, tai etenkään siten. Minä rakastuin toiseen naiseen ja jäin sille tielle. Ei sen kummempaa.
Ehkä siinä on sama meininki kuin kalervo Palsalla - kun tämä kärvisteli naisenpuutteessa ja ihastuksen tuskissaan, niin Särestöniemi lohdutti tätä silloin tällöin aina panemalla Palsaa persaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin käytetään miehen resursseja hyväksi ja sitten erotaan kun mieheltä ryöstetyllä omaisuudella pystytään elämään.
Kyllä sitä tekee muutkin kuin lesbot.
Älä ota naista. Silloin ei tarvitse antaa resursseja. Ota säkin mies tai pysy yksin.
Jossain näin hienon gaussin käyrän, jossa ääripäissä oli 100% heterot ja 100% homot ja suurin osa ihmisistä jossain siinä välillä. Eli olosuhteiden osuessa kohdilleen, suurin osa ihmisistä saattaisi voida kiinnostua myös samasta sukupuolesta. Kulttuurisista (ja toki myös biologisista =lisääntyminen) syistä suurin osa kuitenkin päätyy kiinnostumaan eri sukupuolesta, koska se on normi ja siihen on kasvanut. No, tämä on toki vain yksi teoria, mutta itse näin heterosuhteessa koko ikäni eläneenä pidän ihan täysin mahdollisena, että joku vaihtaa miehestä naiseen tai naisesta mieheen. Varsinkin jos on huonoja kokemuksia suhteesta vastakkaiseen sukupuoleen.
Ihminen voi tajuta/hyväksyä biseksuaalisuutensa tai homoseksuaalisuutensa vasta kypsemmälläkin iällä. Tai sitten hän on kokenut olevansa bi (tai pan tai whatever) alunperinkin, mutta päätynyt sillä kertaa heterosuhteeseen. Onko tämä niin ihmeellistä todella?
En tiedä. Itse en voinut ymmärtää lesboutta ennenkuin lapsuuden ystäväni tuli ulos kaapista ja sanoi että hänelle olisi yhtä vastenmielinen ajatus olla miehen kanssa kun minulle olisi olla naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain näin hienon gaussin käyrän, jossa ääripäissä oli 100% heterot ja 100% homot ja suurin osa ihmisistä jossain siinä välillä. Eli olosuhteiden osuessa kohdilleen, suurin osa ihmisistä saattaisi voida kiinnostua myös samasta sukupuolesta. Kulttuurisista (ja toki myös biologisista =lisääntyminen) syistä suurin osa kuitenkin päätyy kiinnostumaan eri sukupuolesta, koska se on normi ja siihen on kasvanut. No, tämä on toki vain yksi teoria, mutta itse näin heterosuhteessa koko ikäni eläneenä pidän ihan täysin mahdollisena, että joku vaihtaa miehestä naiseen tai naisesta mieheen. Varsinkin jos on huonoja kokemuksia suhteesta vastakkaiseen sukupuoleen.
Lesbot pystyy lisääntymään klinikan ja mukimiesten avulla. Homot suosivat kumppanuusvanhemmuutta. Ei samansukupuolisuus estä lisääntymistä.
Muistakaa että on ok olla myös 100% hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parisuhdemuodoista tyytymättömimpiä seksielämäänsä ovat lesbot.
Ja vielä sitäkin tyytymättömämpiä on lesbot jotka on parisuhteessa miehen kanssa. Haluaisitko itse olla tietämättäsi lesbon kanssa suhteessa jossa on seksiä kerran vuodessa? Ai et? No mitä ihmettä sitten möliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot pystyy lisääntymään klinikan ja mukimiesten avulla. Homot suosivat kumppanuusvanhemmuutta. Ei samansukupuolisuus estä lisääntymistä.
Tämähän se. Ja koska nainen ei seksuaalisesti tarvitse penetraatiota mihinkään, on sinänsä täysin turhaa vaahdota heterouden ”tärkeydestä”. Ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei puolta sanaa. Tietysti on. Mutta mitään ihmeellistä tai ”normaalia” se ei ole.
Bi
Hyvin helposti.
Kaksinapainen seksuaalisuus on myytti, vaikka mies ja nainen keskenään lisääntyvätkin.
Itse olen bi ja ajatus on täysin mahdollinen. Olen kuitenkin seurustellut vain miesten kanssa joten naisen kanssa saattaisi tulla järkytyksenä monet asiat. Vai tulisiko, en tiedä 🤔🤷♀️ Mutta olisihan se käytännössä erilaista. Naisilla on niin erilaiset kulttuuriset roolit. Miesten kulttuurisessa roolissa pidän siitä että asiat on, miten sanotaan, turhia ei jauheta ja draamaa vältetään. Itselläni meni vuosia kasvaa naisena niin, että ymmärsin tämän: siis toinen tarkoittaa, mitä sanoo. Ei ole mitään piilomerkityksiä. Kaikkea ei tarvitse analysoida. Naisilla kulttuurisesti opetetaan tapa että vatvotaan ja analysoidaan, ajatellaan toisenkin puolesta niin ”miehen ” ei tarvitse . Johtunee patriarkaatista ja naisten hoiva-ja arkivastuista, että naiset mikromanageeraa paljon. Itse en jaksaisi sellaista yhtään nyt kun omastanikin mikromanageerauksesta suurimmalta osin eroon päässyt. Vaikeaa se on kyllä ollut!
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että tämä itsestäänselvyys pitää aina nostaa esiin heti, kun keskustelu vähääkään sivuaa seksuaalisuuden monimuotoisuutta.