Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissänne muunsukupuolisia, homoja tai muita vastaavia?

Vierailija
28.09.2021 |

Miten suhtaudutte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ainoa homo ja en tunne ketään muita. Luojan kiitos en tunne muunsukupuolisia. Kannattaa perehtyä muunsukupuolisuuteen ja huomata kuinka se pohjautuu stereotypioihin ja oman sukupuolensa vihaamiseen. Yleensä naisvihaan, koska suurin osa muusuista on biologisia naisia. 

Vierailija
22/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On kaksi entistä "transtrenderiä" kaverina, eli olivat lukiossa olevinaan trans, koska se oli muodikasta. Nyt vanhempana ovat vähin äänin alkaneet taas pukeutua vuosi vuodelta normaalimman naisen tavoin ja seurustelevatkin molemmat jo miesten kanssa, kun lukiossa oli molemmilla tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on jonkin verran. Hiukan huolestuttaa niiden nuorempien osalta, jotka mahdollisesti menevät silpomaan itseään mt-oireilutaustalla - ja ei, eivät ole aina olleet "sukupuolidysforisia".

Mitä miinustettavaa tässä oikein on? Olen oikeasti huolestunut, että tulevat myöhemmin katumaan päätöksiään. Kyllä te silakat olette todella syvältä ja poikittain, ette oikeasti edes ajattele muita ihmisiä - ainoastaan dogmaattista hyvesignalointianne.

Vierailija
24/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään muunsukupuolista. Siis sellaista, jolla olisi siis tarve esittää, että hänellä on housuissaan jotain muuta kuin tunnistettavat sukupuolielimet.

Seksuaalivähemmistön edustajia tunnen useampia ja olen itsekin sellainen. Ihan luontevasti suhtaudun, useimmat keskustelun aiheena olevat asiat ovat hyvin arkisia ja tylsiä.

Vierailija
25/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia on kaveripiirissä, mutta ei ole tullut mieleen ajatella heitä mitenkään erikseen.

Vierailija
26/26 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään, eikä työpaikallanikaan (suuri kansainvälinen firma) ole yhtään. Ja tässä asustellaan sentään intersektionaalisen punaviher-Suomen ytimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä