Teetkö valtiolla tai julkisella sektorilla töitä?
Siinäpä se tuli otsikossa.
Lisäksi kiinnostaa tietää missä työskentelet, millainen on tavanomainen työpäiväsi ja paljonko tienaat?
Kommentit (6)
Kyllä. Kokemuslisineen 3000/kk. Palvelutarpeenarvioita ikäihmisten kodeissa, 2-3 käyntiä päivässä, kirjaukset, jatkoselvittelyt jne. Välillä palavereja ja kehittämistä. Ihan täysiä päiviä.
No ei tässä tarvitse tehdä tätä ns. työtä urakalla, on vaan kuin olisi kauhea kiire, itse asiassa olen kehittynyt aika hyväksi työn kiertäjäksi. Esihenkilön silmissä näytän tosi tehokkalle mutta en minä oikeasti mitään tee, esim hän pyytää minulta raporttia jostakin asiasta niin valittelen etten ehdi ennen ensi viikkoa ja sitten kun hän ensi viikolla kysyy niin valitan että lähdeaineisto on puutteellinen, sen saaminen kasaan menee pari viikoa kun se ja se ovat saikulla. Ja kun he palavat niin minä jää saikulle, muutama päivä vielä tämän vuoden saikkua pitämättä, n. 30 päivää on semmoinen sopiva määrä täällä kuntasektorilla, siihen ei puutu oikeastaan kukaan meillä. Keväällä pidin vkon saikkua kun piti valmistella iltatähden, sen mussukan, yo-juhlat. Joo ihan kiva olla kuntasektorilla töissä ja tämä sotesektori on parasta, ei ole tulostavotteita ja aina voi budjetin ylittää, nostetaan kiinteisöveroja, kuntaveroja ja maksuja niin saadaan talous tasapainoon.
Hei nyt pitää kipaista paikallisessa tavaratalossa, siellä on kuulema jotakin syksyn uutta vaatetta tullut myyntiin, pärjäilkää.
Bruttopalkka 4700 e/kk, liukuva työaika eli tänäänkin menen töihin klo 10. Tavallinen työpäivä on palavereja Teamsilla noin 8 tuntia päivässä, lounastauko on salaatti koneen äärellä. Olen töissä HR-puolella.
Ei kukaan tee julkisella sektorilla töitä. Siis eihän siellä mitään töitä tehdä.
Hehehe.
t. Ahkera työtön
Olen erikoistuva terveyskesluslääkäri. Palkka taitaa olla jotain 5500 tms keskimäärin. Vaihtelee kuukausittain, koska osa palkasta tulee hoidetuista potilaista nuppitaksaperiaatteella. Onhan se aika rankkaa välillä kun normaalina päivänä on 10 potilasta, joista suuri osa satsaa erittäin suuria odotuksia sille puolen tunnin ajallemme. Kaipaisin työhön sellaista liikkumavaraa, että jos väsytää/laiskottaa kauheasti, voisi ottaa sen päivän rennommin. Kuvittelen, että joillain projektien jne kanssa touhuavilla toimistorotilla on sellaista, mutta olen varmaan väärässä. :D. Julkisella puolella on kivaa siksi, että minä ja kollegani olemme selkeästi työsuhteessa emmekä mitään keskenämme kilpailevia ammatinharjoittajia. Saamme varman toimeentulon ja "ison talon edut". Potilasmassa on monipuolisempaa kuin yksityispuolella ja oikeasti sairaita potilaita näkee enemmän.
Joo. Palavereja, sähköpostia. Työpiste kotona, korona tai ei. 4700 eur kuussa.