Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saat lahjan jossa on erittäin näkyvästi hintalappu esillä

Vierailija
17.11.2014 |

niin mitä ajattelet? Mitähän sellaisen lahjan antajat yleensä ajattelevat? Ajattelevatko ollenkaan vai onkohan hintalappu jätetty merkiksi siitä että pitkin hampain on nyt pakosta ostettu jotain, katsos kuinka paljon uhrasin? Jos hintalappu on oranssi ale-lappu ja lahja on ollut esim. euron niin sekin vaikuttaa mielestäni vähän siltä että ilmoitetaan minkä arvoinen lahjan saaja lahjan antajalle on.

Minulle on ainakin opetettu jo lapsena että hintalaput otetaan lahjasta pois ja niiden jättäminen paikoilleen olisi todella noloa. Vahingossa voi tietysti jäädä, ja toisinaan olen saanut jonkun lahjan jossa on pieni hintalappu jossain kohdassa josta se ei kovin selvästi näy. Silloin olen ajatellut että varmaan epähuomiossa jäänyt. Mutta on tullut sellainenkin lahja jossa roikkuva, suuri hintalappu oli jätetty paikoilleen. 

Ärsyttävää on myös se jos joku antaa lahjan, sanoo onneksi olkoon ja alkaa samaan hengenvetoon valittaa rahahuolistaan. Lahjapakkoa kun ei yleensä ole (minä en ainakaan odota esim. minkäänlaista syntymäpäivämuistamista, kun onhan noita ollut jo tähän ikään).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tuttavia sinulla oikein on? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme