Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä vokotteli minua...

Vierailija
28.09.2014 |

Ollaan molemman naimisissa ja lapsiakin on, mutta hän toivoo (sala?)suhdetta. Molemmat olemme naisia. Jotenkin ymmärsin, että hänen miehellensä se olisi ok. 

Kuumottava ajatus, mutta itse en varmasti uskalla edes mainita asiasta miehelleni...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
2/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moniko bi-nainen sitten myöntää miehelleen että taas tuli pillua nuoltua?

Tai monellako pariskunnalla on oikeasti sopimus että pillua saa nuolla niin paljon kuin jaksaa.

Kun moni ei edes kerro miehelle että on bi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:45"]Huh. Alkopa kiihottaa tämä. Itsekkin olisin halunnut ystäväni kanssa salasuhteen. Meillä suhde olikin nuoruudessa, mutta nykyään perheellisinä ei enää onnistu, koska hänen miehensä ei hyväksyisi. Omani kyllä hyväksyisi :D
[/quote] Mitä vitun lesbopettäjiä tää palsta on täynnä! Pettäminen on pettämistä, piste! Oli se sitten miehen tai naisen kanssa. Ja epäilenpä että olisi taas ihan eri ääni kellossa jos mies tulisi tänne kertoman homokaveristaan jota haluaisi joka viikonloppu mennä panemaan kakkoseen! Voi jumalauta näitä "naisia" täällä.

Vierailija
4/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:49"]Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?

Ap
[/quote] ajauduimme erillemme, kun minä menin naimisiin ja perustin perheen.
[/quote] olimme kuitenkin edelleen ystäviä, mutta emme enää niin läheisiä ja sittenhän hänkin löysi miehen, joka oli todella mustasukkainen jo känni pusuista mitä nyt vielä sillontällön oli. Sitten nekin jäi.
[/quote] Joo, kännipusutkin on ihan ok. Juuri näin. Ja seksikin strip onella sallittua! Hahaha, sehän on nainen ja nainen sekstailemassa, eihän se ole pettämistä. Vai kuinka?

Vierailija
5/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:49"]Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?   Ap [/quote] ajauduimme erillemme, kun minä menin naimisiin ja perustin perheen. [/quote] olimme kuitenkin edelleen ystäviä, mutta emme enää niin läheisiä ja sittenhän hänkin löysi miehen, joka oli todella mustasukkainen jo känni pusuista mitä nyt vielä sillontällön oli. Sitten nekin jäi.

[/quote]

No olipas kurjaa... Teillä ei kuitenkaan ollut niin vakavaa suhdetta, että olisitte halunneet jatkaa kaksin?

Minulla oli nuorena tapailusuhde naiseen, jonka kanssa meillä meni välit kun löysin miesystävän... Silloin olin niin typerä etten tajunnut kuinka paljon varmasti loukkasin naista. Jotenkin sitä vain oli kasvatettukin niin, että suhde naiseen voi olla korkeintaan joku nuoruuden hairahdus eikä mitään todellista. Surullista.

Ap
[/quote] Etkä varmaan ymmärrä sitäkään, paljonko loukkaat miestäsi jos edes ajattelet että pettäminen naisen kanssa olisi ok ja hyvökin juttu

Vierailija
6/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 08:49"]Pettämistä on tasan se minkä pariskunta itse määrittelee :D t:se bi nainen
[/quote] Niin tai sitten se minkä nainen itse määrittelee. Mutta miehellä ei saa olla toisia miehiä eikä HEI VARSINKAAN NAISIA!!! Itse kuitenkin saa mennä paneskelemaan naisten kanssa "käymässä kaverilla". Voi vittu mitä porukkaa, tällainen kyllä suututtaa!

Vierailija
7/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIIIII!!! Nyt meni usko tähän palstaan lopullisesti.

Vierailija
8/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi määritellä toiselle pettämisen? Ettekö te oikeasti tajua että aviopari voi sopia ehdoista joiden täyttyessä saa olla muiden kanssa? Ihme fanaatikkoja taas palsta täynnä. Ei ihme että Suomessa erotaan niin paljon.

Vierailija
9/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
10/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipase pimppaa. Onkohan posliini vai onko rämemajavan kannattaja

Vierailija
11/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Alkopa kiihottaa tämä. Itsekkin olisin halunnut ystäväni kanssa salasuhteen. Meillä suhde olikin nuoruudessa, mutta nykyään perheellisinä ei enää onnistu, koska hänen miehensä ei hyväksyisi. Omani kyllä hyväksyisi :D

Vierailija
12/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta tässä on se, että olen ehkä enemmän naisiin kuin miehiin päin, mutta perheen perustamisen helppouden vuoksi olen halunnut heteroliittoon... En halua kuitenkaan loukata miestäni edes kertomalla mitä ystäväni ehdotteli, vaikka kyllähän tässä vähän meinaa ajatus karata jonnekin mitä ei kannattaisi edes miettiä, huh!

Vierailija
13/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?

Ap

Vierailija
14/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:49"]Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?

Ap

Vierailija
15/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:49"]Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?

Ap
[/quote] olimme kuitenkin edelleen ystäviä, mutta emme enää niin läheisiä ja sittenhän hänkin löysi miehen, joka oli todella mustasukkainen jo känni pusuista mitä nyt vielä sillontällön oli. Sitten nekin jäi.

Vierailija
16/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:49"]Saanko kysyä miksi sinun ja ystäväsi nuoruudensuhde kariutui?   Ap [/quote] ajauduimme erillemme, kun minä menin naimisiin ja perustin perheen. [/quote] olimme kuitenkin edelleen ystäviä, mutta emme enää niin läheisiä ja sittenhän hänkin löysi miehen, joka oli todella mustasukkainen jo känni pusuista mitä nyt vielä sillontällön oli. Sitten nekin jäi.

[/quote]

No olipas kurjaa... Teillä ei kuitenkaan ollut niin vakavaa suhdetta, että olisitte halunneet jatkaa kaksin?

Minulla oli nuorena tapailusuhde naiseen, jonka kanssa meillä meni välit kun löysin miesystävän... Silloin olin niin typerä etten tajunnut kuinka paljon varmasti loukkasin naista. Jotenkin sitä vain oli kasvatettukin niin, että suhde naiseen voi olla korkeintaan joku nuoruuden hairahdus eikä mitään todellista. Surullista.

Ap

Vierailija
17/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Ap
[/quote] ei. Loppujenlopuksi minä kuitenkin halusin naimisiin eikä hän ollut sellainen persoona, jonka kanssa olisin halunnut elää yhdessä, vaikka toki hänen kanssaan useamman vuoden aika tiiviisti oltiinkin. Meillä oli myös samanikäiset lapset ja olimme molemmat teiniäitejä :D

Vierailija
18/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet uskaltanut puhua miehesi kanssa asiasta? Itsellä melkoinen kynnys siihen. Jotenkin ajattelen että varmasti loukkaisi jo se että edes puhuisin tuollaisesta. Vaikka ei miehenikään ole hetero, mutta silti meillä on ollut yksiavioinen suhde jo yli 10 vuotta. Toisaalta, jos mies alkaisi puhua moisesta, niin enpä kyllä osaisi loukkaantua keskustelunavauksesta...

Ap

Vierailija
19/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 00:12"]Miten olet uskaltanut puhua miehesi kanssa asiasta? Itsellä melkoinen kynnys siihen. Jotenkin ajattelen että varmasti loukkaisi jo se että edes puhuisin tuollaisesta. Vaikka ei miehenikään ole hetero, mutta silti meillä on ollut yksiavioinen suhde jo yli 10 vuotta. Toisaalta, jos mies alkaisi puhua moisesta, niin enpä kyllä osaisi loukkaantua keskustelunavauksesta...

Ap
[/quote] no olen aina ollut avoin kaikesta. Mieheni tiesi jo, kun yhteen mentiin, että olen bi ja on muutenkin ollut melkoisen raju elämä ennen miestä niin ei häntä hämmennä mikään :D en salannut häneltä mitään ja varmistelin monet kerrat, että on aivan varmasti sitoutumassa juuri minuun.

Vierailija
20/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesikin on bi niin kyllä luulis ymmärtävän :) mutta, jos hän sinulle sallisi suhteen naiseen niin yhtälailla sitten sinäkin hänelle mieheen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi