Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus yli puolessa, miten pukeudutte töihin?

Vierailija
28.09.2014 |

Raskaus siis yli puolen välin ja raskausfarkut alkaneet myös ahistaa. Tuntuu, että haittaa verenkiertoa, koska teen istumatyötä (työpöydän ja tietokoneen vankina). Verenkierto pakahtuu jotenkin nivusiin, mihin farkkkangas pakkaantuu.

Muita asiallisia kivoja ideoita?

Varmaan lenggingsit ja pitkä paita linjalle lähettävä.  Ja näyttää kalsareilta? =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja, tunikoita, hameita... 

Vierailija
2/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit ja trikoomekot. Tosin niitä käytän töissä muutenkin, koska työskentelen lasten kanssa ja joudun töissä mm. istumaan paljon lattialla :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko! Niitä löytääkin helpommin kuin istuvia äitiyshousuja ;)
Oikeastaan olisin tullut ehdottamaan jotain ihania velourpöksyjä, mutta ehkä haluat jotai siistimpää :)
Itse opin pukeutumaan hameisiin ja mekkoihin vasta ekanm raskauden kohdalla.

Vierailija
4/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin aika paljon raskausaikana töissä (toimistossa) erilaisia liivejä, niitä pystyi näppärästi laittamaan niiden mammapaitojen ja tunikoiden päälle, ja heti tuli ryhtiä lookiin. Muutenkin kannattaa kokeilla kerrospukeutumista ja asusteita, esim. erilaisia huiveja ja koruja, rentoja jakkuja auki pidettynä jne. Mammatunikat ja legginssit saa ihan eri ilmettä. Mukavia ja kivannäköisiä äitiyshousuja ei kyllä ole aina helppo löytää, mua ainakin ällötti ne "mahalärpäkkeet" yli kaiken. Onneksi on tosiaan niitä hameita ja mekkoja myös saatavilla ja ovat usein nätempiäkin päällä kuin ne epämukavat housut.

Vierailija
5/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot, tunikat ja hameet on miehisellä alalla vähän kyseenalaisia, mutta ehkä tietty raskauteni tuo jo erivapauksia. Kylläpä ne varmaan parempi vaihtoehto on kuin yli-isot ja ei muualta kuin vyötäröstä istuvat housut. Mutta taas vaateostoksille, vasta ostin niitä nyt puristavia mamma-farkkuja... 

Ehkäpä yksinkertaiset mekot vois olla ratkaisu.                          

Vierailija
6/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän näyttää olevan jonkin asteista muotia pitkät neuletakit (karseita - tulee 90-luku liikaa mieleen), mutta raskaana oleva voi kätevästi verhota sellaisella legginsinsä. -,)

Vierailija
7/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin tosi paljon maksimekkoja. Trikoo materiaalina loppuraskaudessa alkoi olla aika ehdoton ainakin itselläni, samoin kuin erilaiset neuleet niiden legginsien seurana. Jos vähän siistimmin piti pukeutua niin perus jakku toimii aina.

Itse tykkäsin hirveästi H&M vaatteista, etenkin housut ovat mielettömän mukavia.

Vierailija
8/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot, tunikat ja hameet sopivat myös ns miehisille aloille. Nainen voi pukeutua hameeseen tai mekkoon vaikka olisi miehisellä alalla töissä.

Vierailija
9/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua naisellisesti myös raskauden aikana. Tunikat ja mekot ovat kauniita. Kiristävät trikoopaidat ovat kuin makkaran kuoret ; ei näytä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme