Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tajunnut etten oikeasti koskaan nauttinut seksistä exäni kanssa

Vierailija
28.09.2021 |

Hän sai minut aina kokemaan itseni vääränlaiseksi eikä pystynyt tyydyttämään minua kuin harvoin.

Nyt kun tajusin tämän, mietin että ehkä seksi ei olekaan minulle kovin tärkeää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni sai aikaan sellaisen tunteen että seksin haluamiseni olisi jotenkin hassua. Kiusoitteli jne. Lopulta en halunnut enää seksiä.

Vierailija
2/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaihdannan väline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kumppani. Minä haluan joka päivä seksiä.

Mies välillä hoitelee vain minut, se ei pysty/ halua niin usein kuin minä. Ei kyllä mitenkään ilmaise että tämä haittaisi tai olisi jotenkin epänormaalia, päinvastoin . Muunlaista miestä en katselisikaan. Ja niinhän se menee, jos se on hyvää sitä haluaa aina lisää. Eli, tietää mieskin tehneensä asioita oikein.

Vierailija
4/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, seksissä voi mennä sukset ristiin siinä, missä siivoamisesta. On yllättävän yleistä, että esim. pilkataan haluista tai mieltymyksistä, jos vain rohkenee avata suunsa. Tai sitten mies tuputtaa omia perversioitaan ja haukkuu, kun et innostu. Vuosia katsoin surkeaa parisuhdeseksiä kunnes löysin miehen kenen kanssa oikeasti mätsää sängyssä.

Vierailija
5/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aivojen puolustusreaktio vaan,ainahan existä sitten aletaan ajatteleen että ei oikeen mikään ollut edes kivaa ja se olikin ihan narsisti tyyppi aina.

Jos joku sanoo että ei ole totta, niin miksi sitten olit sen kans niin pitkään kuitenkin..

Vierailija
6/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauttinut koskaan koska naisen apinamainen karvoitus sai aikaan ...

Vierailija
7/7 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus on siirretty tälle Seksi-palstalle? En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi