Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN, jos olisit sinkku niin minkälaisen fuckbuddyn hommaisit?

Vierailija
28.09.2021 |

Nyt saa naiset kertoa villeimmätkin fantasiat siitä jos olisitkin sinkku niin minkälaisen fuckbuddyn haluaisit? Vertailukohtana nykyinen miehesi ja unelmien fuckbuddy. Haluaisitko kenties kestävämpää, urheilullisempaa kroppaa, isompaa varustusta tai minkälaisen miehen haluaisit unelmien fuckbuddyksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, ehkä arabi tai eteläeurooppalainen. Lihaksikas, tuuheahiuksinen ja trimmatulla kokoparralla sekä varustuksen pistäisi olla isohko (17-20cm) ja todella kova ja kestävä seksissä. Huomioisi minut jokaisessa tilanteessa prioriteetilla 1. Vielä parempi jos olisi rikas ja voisi hemmotella minua matkoilla, koruilla ja hienoilla ravintolaillallisilla.

Vierailija
22/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. En hanki. En pysty vaan seksiin, kiinnyin liian syvästi aina. Elän siis puutteessa, mikä on eri kivaa näin hyperseksuaalina. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin semmoisen fuckbuddyn joka antaisi kunnon kyytiä mulle. Silleen että seuraavana päivänä on vaikea kävellä ja perse punaisena piiskaamisesta. Kunnon paksukaluinen pitkä tatuoitu mies naimaan takaapäin ja ottamaan tukasta kiinni niin sais multa vaikka joka päivä.

Vierailija
24/30 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin semmoisen fuckbuddyn jolla on lihaksikas kroppa, varustus saisi olla vaikka puolet isompi kuin miehelläni (erityisesti paksuutta toivoisin lisää), kyrv än pitää olla myös kova ja kestävä. Antaisi minulle paljon suuseksiä ja keskittyisi minuun enemmän kuin itseensä.

Semmoinen kunnon don juan ISOLLA parrulla niin nams! 😋

Kuvailit juuri omaa vaki seksikumppaniani ja tämän takia olen sinkku😄 hän on niin hot

Vierailija
25/30 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä tarvitse minkäänlaista fuckbuddya. En kylläkään tarvitse minkäänlaista seurustelusuhdettakaan. En itseasiassa tarvitse miestä ollenkaan. Ihanaa, kun saa elää yksin! :)

Vierailija
26/30 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman miehen isolla varustuksella joka jaksaa nostella minua seisten vehkeessä päällä?

Vierailija
27/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku enkä tarvitse minkäänlaista fuckbuddya. En kylläkään tarvitse minkäänlaista seurustelusuhdettakaan. En itseasiassa tarvitse miestä ollenkaan. Ihanaa, kun saa elää yksin! :)

Miksi luet seksi palstaa?

Vierailija
28/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin??

Siis luuletko, että niitä unelmien fuckbuddyja niin vain ”hommataan”?

Minä olen nainen ja ollut aina sinkku, mutta eipä ole unelmien fuckbuddyja näkynyt.

En tiedä missä sellainen voisi olla ja jos olisikin, niin tuskin se minusta kiinnostuisi.

Vierailija
29/30 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet seksi palstaa?

Miksi en lukisi? Luen kaikenlaisia keskustelupalstoja. Joskus saatan lukea vaikkapa lemmikkieläinaiheista keskustelupalstaa, enkä silti ole hankkimassa itselleni lemmikkiä. Kummallinen näkökulma, etteikö voisi nettiä selailla, vaikkei aihe itseään mitenkään koskisi :D

Vierailija
30/30 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku ja seksisuhde treenatun, hyvin varustellun miehen kanssa, joka saa minut aina tulemaan. Ainoa huono puoli tässä on tottuminen niin hyvään seksiin, että potentiaaliset seurustelukumppanit ei aina ihan tyydytä tällä saralla....