IL: Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"
Lääkäri Ibrahim Ahmedin mielestä suurin osa sairaalahoitoon joutuvista koronapotilaista päätyy sinne nyt aivan turhaan, koska suojaavia rokotteita on olemassa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815e…
Kommentit (420)
Ihana huomata kuinka tylsäpäisiä ihmiset ovat
Vapaamuurarit ovat kartellin huipulla. Ne halveksii teitä höpsöt lampaat.
Höpsön pöpsöt lampaat. Katsokaa taivaalle ja miettikää miten ihmeellinen ja maaginen maailma on. Moni asia on mahdollista vaikkei se pääsi sisällä siltä tuntuisikaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi joidenkin asiantuntijoiden lausuntoja saa julkaista ja toisten ei. En voi linkittää kun Tokentube on pahis sivusto.. mutta kirjoittakaa vaikka kookleen tokentube: Rokotukset on keskeytettävä välittömästi!
Siinä on satojen ja satojen asiantuntijoiden dataa.
Miksi yksikään oikea asiantuntija julkaisisi ajatuksiaan tokentubessa. Siinä tietää jo uskottavuuden kärsineen. Jokaiselle asiantuntijalle opetetaan, että luotettava lähde on kaiken tieteen lähtökohta.
Rokotteista keskustelu on ihan ok. Ja sinun oma päätöksesi on ihan ok. Tämä keskustelu ei ole sitä. Jos ensimmäinen argumentti sisältää sanat "piikki,lammas, great reset, 5g" tai toisen puolen "toivottavasti kuolet virukseen" on keskustelu jo ohi.
Sen sijaan voisi käydä keskustelua asiallisesti hyväksyen molempien mielipiteet (ota tunnelataus aiheesta pois) ja mieti toisen asemaa. Ymmärrän itse kriittisyyden rokotetta kohtaan, koska pelko tuntematonta kohtaan on suuri ja tottakai se herättää tunteita. Ymmärrän tunteen rokottamattomia kohtaan, koska kaikki meistä haluaisivat tämän olevan jo ohi ja tämä on ainoa tarjolla oleva vaihtoehtomme. Ehkä jos keskustelisimme asiasta ymmärtäen tai ainakin yrittäen ymmärtää toisiemme näkökantoja, ilman tätä järkyttävää vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joidenkin asiantuntijoiden lausuntoja saa julkaista ja toisten ei. En voi linkittää kun Tokentube on pahis sivusto.. mutta kirjoittakaa vaikka kookleen tokentube: Rokotukset on keskeytettävä välittömästi!
Siinä on satojen ja satojen asiantuntijoiden dataa.
Miksi yksikään oikea asiantuntija julkaisisi ajatuksiaan tokentubessa. Siinä tietää jo uskottavuuden kärsineen. Jokaiselle asiantuntijalle opetetaan, että luotettava lähde on kaiken tieteen lähtökohta.
Ei ne julkaisekaan, vaan ne julkaisut on kopioitu tokentubeen ulkomaisilta sivustoilta. Valtamedia ei niitä halua jostain syystä julkaista. Luuletko että joku Saksalainen patologi itse julkaisee omia videoitaan tokentubessa?
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista keskustelu on ihan ok. Ja sinun oma päätöksesi on ihan ok. Tämä keskustelu ei ole sitä. Jos ensimmäinen argumentti sisältää sanat "piikki,lammas, great reset, 5g" tai toisen puolen "toivottavasti kuolet virukseen" on keskustelu jo ohi.
Sen sijaan voisi käydä keskustelua asiallisesti hyväksyen molempien mielipiteet (ota tunnelataus aiheesta pois) ja mieti toisen asemaa. Ymmärrän itse kriittisyyden rokotetta kohtaan, koska pelko tuntematonta kohtaan on suuri ja tottakai se herättää tunteita. Ymmärrän tunteen rokottamattomia kohtaan, koska kaikki meistä haluaisivat tämän olevan jo ohi ja tämä on ainoa tarjolla oleva vaihtoehtomme. Ehkä jos keskustelisimme asiasta ymmärtäen tai ainakin yrittäen ymmärtää toisiemme näkökantoja, ilman tätä järkyttävää vihaa?
Tämä suhtautumistapa on jostain syystä harvinaista tällä hetkellä. Mielestäni osasyynä valtamedia.
Mua alkoi kyllä nyt vähän huvittamaan kun minä olen ollut täällä yksi suurimmista rokotevastaisista.. ja mulla on kuitenkin 2 rokotetta piikitetty. Ehkä se on tämä mun vahva oikeudenmukaisuuden tuntoni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan voisi käydä keskustelua asiallisesti hyväksyen molempien mielipiteet (ota tunnelataus aiheesta pois) ja mieti toisen asemaa. Ymmärrän itse kriittisyyden rokotetta kohtaan, koska pelko tuntematonta kohtaan on suuri ja tottakai se herättää tunteita. Ymmärrän tunteen rokottamattomia kohtaan, koska kaikki meistä haluaisivat tämän olevan jo ohi ja tämä on ainoa tarjolla oleva vaihtoehtomme. Ehkä jos keskustelisimme asiasta ymmärtäen tai ainakin yrittäen ymmärtää toisiemme näkökantoja, ilman tätä järkyttävää vihaa?Tämä suhtautumistapa on jostain syystä harvinaista tällä hetkellä. Mielestäni osasyynä valtamedia.
Valitettavasti tuntuu olevan.
Miten mielestäsi valtamedia vaikuttaa keskusteluun? Toki skandaalin hakuiset jutut mahdolliseti provosoivat rokote kriittisiä. Toki heillä on myös yleensä lähde jutuilleen, mutta tosiaan melko rokote myönteisiä juttuja julkaisee. Voisiko tämä johtua myös siitä, että rokotehaitoista olevia juttuja on vaikeampi todentaa ja tämän vuoksi eivät pysty julkaisemaan sitä uutisena?
Mielestäni en ole kuitenkaan nähnyt rokotteeseen painostavia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivermektiiniä ja Regeneronin lääkettä on olemassa, muttei saatavilla suomalaisille. Voisiko Fimea korjata asian?
Regeneron maksaa pari tonnia / annos. Kaikille ei yksi annos riitä. Ajattelitko maksaa itse vai varattaisko verorahoilla annos jokaiselle suomalaiselle? Taudin leviämisen kannalta rokotusohjelma on tehokkaampi.
Hintahan ei ole ongelma, jos se oikeasti toimii niin hyvin kuin moni yhdysvaltalainen etulinjan lääkäri hehkuttaa. Sairaalahoitoajan lyheneminen ja tehohoidon välttäminen säästää jo lääkkeen hinnan verran ja ihmishenkiä pelastuu. Ja rokotteita on ostettu jo vähintään kahdeksan rokotekierroksen verran, hinta jotain 30€ per annos. 5,500,000*30*8 = 1.32 miljardia. Rokotteiden teho selviää vasta talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivermektiiniä ja Regeneronin lääkettä on olemassa, muttei saatavilla suomalaisille. Voisiko Fimea korjata asian?
Regeneron maksaa pari tonnia / annos. Kaikille ei yksi annos riitä. Ajattelitko maksaa itse vai varattaisko verorahoilla annos jokaiselle suomalaiselle? Taudin leviämisen kannalta rokotusohjelma on tehokkaampi.
Hintahan ei ole ongelma, jos se oikeasti toimii niin hyvin kuin moni yhdysvaltalainen etulinjan lääkäri hehkuttaa. Sairaalahoitoajan lyheneminen ja tehohoidon välttäminen säästää jo lääkkeen hinnan verran ja ihmishenkiä pelastuu. Ja rokotteita on ostettu jo vähintään kahdeksan rokotekierroksen verran, hinta jotain 30€ per annos. 5,500,000*30*8 = 1.32 miljardia. Rokotteiden teho selviää vasta talvella.
Rokotteiden teho oli alkuun loistava ja nytkin vielä hyvä. Mitä kummaa sieltä talvesta odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteiden teho oli alkuun loistava ja nytkin vielä hyvä. Mitä kummaa sieltä talvesta odotat?
Covid on kausittainen virustauti. Marraskuusta huhtikuuhun rokote testataan sen käyttötarkoitusta vastaavissa olosuhteissa. Meillä on silloin myös hyvä rokotekattavuus eli sen syyksi ei voi laittaa, jos tauti kuormittaa terveyskeskuksia ja sairaaloita.
Oon kuullu, että moni uskovainen on pyytänyt rokotusta kuolinvuoteellaankin. Kuulemma kun uskovat menevänsä jonnekin taivaaseen tms. niin siellä on kuitenkin myös jonkun verran ruotsalaisia, ja tre koronor -henkilöt tunnetusti ovat viruksia pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keltainen media jaksaa uutisoida tästä vauhkoamisesta?
En tule ottamaan rokotusta niin kauan kun sitä pitää noin voimakkaasti propagoida. Ottaa se kuka ottaa, onhan ihmisillä muitakin terveyteen kohdistuvia riskejä arkielämässään päivittäin mm. liikenteessä muttei kukaan saarnaa samalla tavalla siitä, miksi joku ei käytä pyöräilykypärää.
Kyllä sitä kypärättömyyttäkin saarnataan ihan yhtä lailla mutta ei ehkä niin näkyvästi. Kypärä suojaa kalloa, rokote suojaa vakavalta taudilta, turvavyötä käytetään autossa ettei vahingoidu vakavasti kolarissa... ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 sivua paskanjauhantaa. Ei muuta sanottavaa.
No nämä pfizer trollit täällä joka aamu aloittaa pelottelunsa. Jaksaakai sitä palkan eteen.
Mene töihin siitä ja kasva aikuiseksi. Itse pelottelet ihmisiä propagandallasi. Luovu samalla kaikista särkylääkkeistäkin yms. kun et tiedä mistään mitään.... Kai ymmärrät sen, että vastuulliset ihmiset ottaa rokotteet, jotta sairaalat ei ylikuormitu ja joudu miettimään, ketä pelastetaan, kuka saa hoitoa ja kuka ei. Sun rokotevastaiset argumentit ei vaan toimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalahoitoon ja kuolemaan päätyy nyt kahdesti (tai useammin!) piikitettyjä ihmisiä. Nyt ei ole enää kyse koronasta vaan piikkihaitoista. Tätäpä ette tajunneet ja piikittömät = terveet, luomut ihmiset voivat erittäin hyvin! Tätä jos yritetään laittaa piikittömien syyksi niin johan on markkinat. Kuka pakotti ottamaan vapaaehtoisen injektion? Ei kukaan.
Lähde?
Kyllähän se on totta
"Sairaalahoitoon ja kuolemaan päätyy nyt kahdesti (tai useammin!) piikitettyjä ihmisiä".
jos vetää mutkia suoraksi.
Mikään piikki, rokotus ei suojaa sairaalahoidolta tai kuolemalta. Kuolema on 100% meille jokaiselle.
Ennen koronaa Suomessa kuoli n. 1000 henkilöä viikossa ja n. 4000 henk. kuukaudessa ja monet heistä jossakin elämänsä vaiheessa oli saanut rokotteen.
Ja ihmisiä on kuollut samaan tahtiin myös koronan aikana ja koronarokotteesta huolimatta.
Omassa tuttavapiirissäkin kuoli 2 henkilöä, 99vuotias ja toinen 96v ja molemmat olivat saaneet rokotteen, toinen kaksi ja toinen yhden.
Molemmat oli monisairaita ja toinen kuoli pari kuukautta rokotteesta, josta lastenlapsi (rokotevastainen) oli halunnut tehdä haittailmoituksen, kun kuvittelee, ettei mummo noin vain olisi voinut kuolla muihin sairauksiin 96v.En ole erityisesti puolesta tai vastaan tätä koronarokottamista, koska ymmärrän, että paniikissa reagoidaan...
Mutta sinun esimerkkisi juuri osoittaa tavallaan koko paniikin järjettömyyden. Mediaani-ikä koronaan kuolleilla on kuitenkin se noin 85, joka on yli tämän hetkisen eliniän odotteen.
Mikä järki on rokottaa monisairaita yli 95-vuotiaita potilaita, jopa saattohoidossa olevia, ja samaan aikaan sama porukka puhuu eutanasian puolesta keinona lopettaa turhat kärsimykset?Järkenä on saada rokotefirmoille mahdollisimman paljon tuottoa. Ja THL:n tyypit saa provikat joka pistetystä rokotteesta. Vieläkö ihmetyttää rokotekiima?
Lähipiirissä useita rokotehaittoja, mm eräs ystäväni 50v sai koronan, vaikka oli kahdesti rokotettu. Eikä rokotetta saisi edes antaa monisairaille/autoimmuunisairauksia sairastaville. Myös eräs sukulainen 70v kuoli aivoverenvuotoon rokotuksien jälkeen. Mutta eihän näistä saa puhua, hys, lääkäreiden suut on suljettu.