Miksi maksat 37%enemmän ostoskoristasi asioimalla k-kaupoissa?
Kommentit (150)
Ihan vaikka vaan mukavan ja asiakasystävällisen henkilökunnan takia. Mistä lidl ja ässä on löytäneetkään ne elämäänsä kyllästyneet hapannaamat joille jopa pelkkä tervehtiminen on liikaa?
Yeshhhh, se ois kolmetoista egee..
Rahat jää Suomeen eikä mene Venäjälle, kuten S-ryhmä vie asiakkaiden rahat.
En jaksa katsoa joka pennosen perään. Tykkään käydä mieluummin cittarissa, kun siellä on vähemmän asiakkaita ja parempi valikoima kuin Prismassa.
Niissä kaupoissa on mukavampaa ja kivempia tuotteita. Tykkään siitä K-sovelluksesta myös. Kai noista sitten maksan vähän extraa. Olen ihan hyvätuloinen.
Prismassa käyn joskus, mutta lähin Sale on todella ankea lähimpään K-markettiin verrattuna. Lidleissä en käy.
Vierailija kirjoitti:
Niistä ostetaan ne tuotteet, joita ei löydy muualta.
Näin on. Ja K- ryhmän kaupoissa on usein hyviä tarjouksia plussakortilla.
Toisaalta jos Prismassa maksaa kilo appelsiineja 10 centtä vähemmän kuin
Citymarketissa, niin en minä pelkästään niiden appelsiinien vuoksi Prsmaan mene.
Tätä ihmettelen aina; kuinka moni muka oikeasti laskee joka euron ja miettii mitä kaupasta voi ostaa ja mitä ei...?
Koska K-marketiin on alle 1km, muuta S-ryhmän kauppaan noin 5km ja Lidliin taitaa olla lähemmäs 50km.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka vaan mukavan ja asiakasystävällisen henkilökunnan takia. Mistä lidl ja ässä on löytäneetkään ne elämäänsä kyllästyneet hapannaamat joille jopa pelkkä tervehtiminen on liikaa?
Yeshhhh, se ois kolmetoista egee..
Täällä jokaisessa Salessa missä olen käynyt, myyjät on masentuneen ja vit tuuntuneen oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen aina; kuinka moni muka oikeasti laskee joka euron ja miettii mitä kaupasta voi ostaa ja mitä ei...?
Hyvin moni. Kaikilla ei ole kultalusikkaa persiissä, vaan ihan oikeasti pitää laskea tarkkaan mitä ostaa ja mitä ei, jos ylipäätään jotain aikoo ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien hommaa miettiä ruokakaupassa hintoja.
Kirjoitti köyhä joka larppaa rikasta. Minä ainakin syynään hinnat tarkasti ja vertailen niitä.
Vaikka ei todellakaan tarvitsisi.
T: rikas
Vierailija kirjoitti:
Koska Pirkka-tuotteet on hyviä.
Ja kotimaisia!
Koska saan vajaalla kympillä ne kotiovelleni eikä tarvitse kuluttaa elämäänsä ihmisjoukoissa hyllyjen väleissä ja kassajonoissa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien hommaa miettiä ruokakaupassa hintoja.
Tiedän myös keskituloisia jotka miettii hintaa kaupassa. Jo edesmennyt isäni oli yksi heistä. Monet varaakkaammatkin on oppineet säästeliäiksi jo lapsuudessaan, varsinkin vanhemmat ihmiset.
Joka on ihan hyvä asia. Ylimääräiset rahat voi laittaa vaikka säästöön.
K-ruoan verkkokauppa on niin paljon parempi kuin S-ryhmän vastaava, että 2020 keväällä siirryttiin siksi käyttämään K-ketjua. Ja koska tiukassa ja vaikeassa tilanteessa tarjosivat tarpeellisen palvelun hyvällä sovelluksella ja kohtuulisilla kuljetushinnoilla (toisin kuin S), emme aio vaihtaa enää takaisin. Jos maksan enemmän, olkoon niin. Tosin ruokalasku ei ole erityisesti kasvanut ja aika samanlaiset ostokset tehdään kuin mitä tehtiin S-ryhmässäkin.
Niistä ostetaan ne tuotteet, joita ei löydy muualta.