Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varpajaiset

Vierailija
17.11.2014 |

Onko miehenne saaneet pitää varpajaiset? Missä välissä on pitänyt ne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää nyt parhaillaan kotonamme varpajaisia ja itse olen tänä aamuna syntyneen vauvan kanssa synnärillä. Nou broblrm. Kunhan siivoavat jälkensä ennen kuin kotiudumme.

Vierailija
2/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.... Oma nainen pimpero kipeänä pihtaa synnytyksen takia = kaikki pettää varpajaisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti varpajaiset ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Hän piti ne sillä aikaa kun olin lapsen kanssa synnärillä. Asia oli mulle ihan ok.

Vierailija
4/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patistin miehen pitämään varpajaisia pari viikkos synnytyksestä. Toteutuivat kun lapsi oli lähemmäs parikuinen. Luonnollisesti oli ok minulle, kun patistin. Muuten olisivat jääneet varmaan pitämättä.

Vierailija
5/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitänyt, vaikka oli ihan selvä että olis ollu mulle ihan ok. Halus mielummin perhehuoneen. :)

Vierailija
6/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:20"]

Ei todellakaan.... Oma nainen pimpero kipeänä pihtaa synnytyksen takia = kaikki pettää varpajaisissa

[/quote]

Eikö se ole varpajaisten ideakin? Varpajaiset sijoittuvat juuri sopivasti kuivan kauden keskelle.

Vierailija
8/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan nuo pidettyä. Vaimo oli silloin vielä osastolla. Mahtavat bileet! Viina virtasi ja tapahtu paljon muutakin mukavaa... Se oli viimeinen ilta, kun oli vastuussa vain itsestään :)

Vierailija
9/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:49"]

Tulihan nuo pidettyä. Vaimo oli silloin vielä osastolla. Mahtavat bileet! Viina virtasi ja tapahtu paljon muutakin mukavaa... Se oli viimeinen ilta, kun oli vastuussa vain itsestään :)

[/quote]

Juuri näin! Sekin hyvä puoli tässä, että vaimo osastolla, joten voi raahata naisia kotiin.

Vierailija
10/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kristus mitä sakkia! :-o

Vierailija
11/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja arvatkaa mitkä bileet meillä naisilla oli samaan aikaan osastolla! Pimppa valmiiksi turtana ja komeita mieshoitajia. Ei pelkoa, että oma mies yllättää kun ei ole vierailuaika...

Vierailija
12/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:49"]

[/quote]

Juuri näin! Sekin hyvä puoli tässä, että vaimo osastolla, joten voi raahata naisia kotiin.
[/quote]

Ja 9kk kuluttua voi taas pitää varpajaiset ja raahata vaikka sen ex-akan kotiin.

Vierailija
13/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitänyt. Olin vauvan kanssa vajaan vuorokauden sairaalassa ja sen jälkeen mies halusi keskittyä perhe-elämään mieluummin. Kaverit kovasti yrittivät saada miestä järjestämään varpajaiset kun kuulemma saisi hyvän syyn ryypätä. Yllättäen mies ei oikein lämmennyt.

Vierailija
14/15 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:34"]

Joo ja arvatkaa mitkä bileet meillä naisilla oli samaan aikaan osastolla! Pimppa valmiiksi turtana ja komeita mieshoitajia. Ei pelkoa, että oma mies yllättää kun ei ole vierailuaika...

[/quote]

Aika huono. Olisit sanonut, että mieslääkäreitä. Kaikkihan tietää, että kaikki mieshoitsut on homoja.

Vierailija
15/15 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa pitää varpajaisia, kun ei tiedä onko edes isä. Kiitos horot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän