Onko maailmassa yhtään yhteiskuntaa jossa prostituoituja arvostetaan
Kaikkialla aihe on tabu ja h¤&#/ien päälle syljetään.
Kommentit (5)
Länsimaissa arvostetaan erilaisia mallintyötä, vaikka se on julkinen salaisuus että pientä eliittiä lukuunottamatta monet mallit harrastavat prostituutioita silloin tällöin. Esimerkiksi cannesin elokuvajuhlat on iso tälläinen "sesonki".
Luxus-jalkavaimoja on joskus arvostettu. Esim. Englannin kuninkaan rakastajattaret oli kovaa kamaa monessa paikassa. Tietysti eivät suoraan olleet prostituoituja.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:05"]
No oisko silleen että suurinta osaa se itsensä myyminen oksettaa, koska ei kai nyt mikään tervejärkinen sitä tekis. Mut sen mä jotenkin kyllä ymmärrän että näissä ns "köyhissä maissa" nuoret kauniit(kyllä vanhojakin on) naiset itseään myy. Kun se on ainut tapa ansaita rahaa.
[/quote]
Olen huomannut että älyllisiltä lahjoiltaan heikommat ihmiset ajattelevat noin. Muut ymmärtävät prostituution taustalla useampia syy-yhteyksiä, eikä kukaan yököttele.
Aivan yhtälailla 20-vuotiasta opiskelijaa oksettaa kuurata vessoja. Kuukauden palkan voi parhaimmillaan saada parissa tunnissa eikä tarvitse arpoa työvuorojen ja luentojen kanssa. Ylimääräisen ajan voi käyttää esimerkiksi opiskeluun.
No oisko silleen että suurinta osaa se itsensä myyminen oksettaa, koska ei kai nyt mikään tervejärkinen sitä tekis. Mut sen mä jotenkin kyllä ymmärrän että näissä ns "köyhissä maissa" nuoret kauniit(kyllä vanhojakin on) naiset itseään myy. Kun se on ainut tapa ansaita rahaa.