Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä suurehko laukku sopisi lyhyelle, päärynävartaloiselle naiselle?

Vierailija
17.11.2014 |

Haen nyt sitä täydellisistä täydellisintä ideaalituotetta, hinnasta viis! Jos sen täydellisen hinta on liian kova, etsin jonkin samantapaisen halvemman vaihtoehdon. Nyt kuitenkin haluaisin keksiä, minkä tyylinen laukku minulle ylipäätään sopisi. Pukeutumistyylini on muuten hallussa jo aika hyvin, mutta laukun kohdalla on aina ollut iso musta aukko. En vain jostain syystä oikein ymmärrä laukkuja ja sitä, millä perusteilla niitä tulisi arvioida.

Olen siis päärynävartaloinen enkä kovin pitkä (165). Persoonallisuudeltani olen kiltti mutta jämäkkä, fiksu ja aika monella tavalla miesmäinen. Mitkään yltiöromanttiset tai supernaiselliset laukut eivät siis lähtökohtaisesti kiinnosta, paitsi jos löytyisi jännä tapa korostaa maskuliinisuuttani juurikin sillä naisellisella laukulla. Siinäkin tapauksessa laukun pitää olla riittävän klassinen, jotta voin käyttää sitä kaikkialla, kaikkien asujen kanssa.

Laukun tulisi olla riittävän suuri, jotta sinne mahtuu läppäri, ja mahdollisimman laadukas, kestävä ja kaikin tavoin ikuinen. Suurissa laukuissa olen kokenut ongelmaksi sen, että ne lisäävät vartalooni volyymia aika paljon, ja kun peräosastoa on jo valmiiksi enemmän kuin tarpeeksi niin laukkujen käyttäminen tuntuu vaikealta. Minulla onkin usein joku ruma väliaikainen pussukka, kangaskassi tai myymälän paperikassi, jos kannan mukana enemmän tavaraa. Tämä harmittaa koska muilta osin pukeudun tyylikkäästi ja saan asuistani paljon kehuja.

Arvon laukkuharrastajat palstalla, nyt parhaat vinkit jakoon!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset