Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin kolme kuukautta sitten vauva ja nyt meidän seksielämä on pilalla

Vierailija
27.09.2021 |

Mies ei halua harrastaa seksiä makuuhuoneessa, kun ahdistuu vauvan läsnäolosta, vaikka vauva nukkuu. Ollaan kokeiltu mennä lemmiskelemään saunaan, mutta miestä ahdistaa, että ollaan liian kaukana eikä kuulla vauvaa ja hän koko ajan keskeyttää touhut ja hyssyttelee mua ja kysyy, että itkikö poika. Mä pelkäsin ennen raskautta, että mulla katoaa kokonaan halut, mutta näköjään ongelma tulikin miehelle ja hänen vainoharhaisuudelle..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa taas paljastuu kuinka naiset oikeasti ajattelevat miehistä… Suorastaan pelottavaa!

AP, miehesi on nyt isätilassa. Kyllä se siitä sitten ajan kanssa. :) Mies24

Vierailija
22/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa kyllä maailman ilkeimmät vastaukset. Huomaa, että mt-puoli ei vedä näin korona-aikana.

Ei se vedä muunakaan aikana. Suomessa on käytännössä alasajettu mielenterveyshoito kokonaan. Säästösyistä. On helpointa ottaa säästöä kaikkein avuttomimmilta ihmisiltä, eli sairaat ja vanhukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on kyllä todella lyhyt aika todeta, että muutoksen myötä joku olisi pilalla. Riippuu asiasta toki. Mutta tässä asiassa. Vauva on iso muutos. Siihen nähden 3kk on vähän. Jospa vähän malttaisit, kyllä se ehkä siitä, kunhan asennoituu oikein eikä heti laita eropaperia liikkeelle.

Vierailija
24/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa käytössä itkuhälytin, koska samassa tilassa ei tee kyllä yhtään mieli harrastaa seksiä. Vauva (3 kk täälläkin) päikkäreille ulos ja itkuhälytin mukaan makkariin tai missä haluaakaan puuhailla. Ei tarvitse sitten murehtia, että kuuleeko jos vauva itkee.

Vierailija
25/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään tykkää harrastaa seksiä samassa huoneessa vauvan kanssa. Onko teillä niin pieni asunto että ette pääse eri huoneeseen hässimään?