Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon nainen LÖI lastani!

Vierailija
17.11.2014 |

Olimme yhdessä lapseni (tyttö, 6v) ja ystäväni ja hänen lapsensa (tyttö, 5v) kanssa puistossa ulkoilemassa. Olemme molemmat ystäväni kanssa 36-vuotiaita. Istuimme ystäväni kanssa penkillä juomassa kahvia (meillä oli termari), ja lapsemme leikkivät heikkalaatikolla. Pian paikalle tuli joku ulkomaalainen (taisi puhua venäjää tai jotain sen tapaista), meitä huomattavasti nuorempi (näytti alle 20-vuotiaalta) nainen poikansa kanssa (poika oli suunnilleen kaksivuotias). No, tämä poika otti sellaisen leikkilapion tyttäreni kädestä, ja tyttäreni sitten vihaistuksissaan nappasi lapion takaisin ja löi sillä poikaa silmään! Eihän tuosta voi tytärtäni syyttää, kun toinen ensin varastaa lelun! No, poika alkoi itkeä, ja hänen äitinsä tuli paikalle ja LÄPSÄSI MINUN TYTÄRTÄNI POSKELLE!! Sitten meni muualle poikansa kanssa lohduttamaan tätä, ja minun tyttäreni itki. Menin naisen luokse ja käskin hänen pyytää anteeksi lapseltani, mutta ei se näyttänyt ymmärtävän!

Eli voiko tästä tehdä rikosilmoitusta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
2/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Kyllä sinullakin veri kuohahtaisi jos joku tökkisi tytärtäsi silmiin ;)    ... Toki naisen olisi pitänyt estää alun lapion ryöväys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voit tehdä. Mutta tiedätkö kuka on/ missä asuu? Aika vaikeaa ilman.

Mutta että oliko tyttösi syytön... Kuusivuotiaan pitöisi tietää, jos siis on yhtään kasvatettu, että kaksivuotiaita ei lyödä astalolla eikä paljain käsin.

Vierailija
4/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi EI OLE syytön!

Vierailija
5/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä vaan ole rasismia?

Vierailija
6/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla ole lapsia.

Vierailija
7/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:51"]Ei kai tässä vaan ole rasismia?
[/quote]

Ei, en ole rasisti.
-ap

Vierailija
8/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mukavalta tunnu, jos toinen kauhaisee silmän lapioon!

Vierailija
9/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku kasvattaa lastasi. Lapsista joita ei ole riittävän usein pahoinpidelty ei tietenkään koskaan kasva tasapainoisia aikuisia.

Vierailija
10/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en koskaan tajua, kun lapset lyö ja hakkaa toisiaan, se ei muka ole yhtään mitään, mutta kun aikuinen lyö, se on rikos.

Vierailija
11/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.väärin teki nainen kyllä,ei ois läpsäistä saanu lastasi.
Tyttäresi on kuitenkin jo 6v joten kyllä hänenkin pitäisi tajuta,että toinen on kuitenkin pienenpi eikä ruveta toista silmään lyömään.
Omalle lapselleni olen opettanut että toisia ei saa lyödä missään tilanteessa, ja meillä on esim samanlainen tilanne käynyt,että lapiot on käsistä revitty,eikä lapsi silti ole takaisin lapion saatuaan lyönyt sillä viejää.ja lapseni on kuitenkin vasta reilut 3 vuotta.

Vierailija
12/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:54"]

No joo.väärin teki nainen kyllä,ei ois läpsäistä saanu lastasi. Tyttäresi on kuitenkin jo 6v joten kyllä hänenkin pitäisi tajuta,että toinen on kuitenkin pienenpi eikä ruveta toista silmään lyömään. Omalle lapselleni olen opettanut että toisia ei saa lyödä missään tilanteessa, ja meillä on esim samanlainen tilanne käynyt,että lapiot on käsistä revitty,eikä lapsi silti ole takaisin lapion saatuaan lyönyt sillä viejää.ja lapseni on kuitenkin vasta reilut 3 vuotta.

[/quote]

Oi, oi, oi kun fiksu, äitiinsäkö tullut?!

Vierailija
13/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kamala

Vierailija
14/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:54"]

No joo.väärin teki nainen kyllä,ei ois läpsäistä saanu lastasi. Tyttäresi on kuitenkin jo 6v joten kyllä hänenkin pitäisi tajuta,että toinen on kuitenkin pienenpi eikä ruveta toista silmään lyömään. Omalle lapselleni olen opettanut että toisia ei saa lyödä missään tilanteessa, ja meillä on esim samanlainen tilanne käynyt,että lapiot on käsistä revitty,eikä lapsi silti ole takaisin lapion saatuaan lyönyt sillä viejää.ja lapseni on kuitenkin vasta reilut 3 vuotta.

[/quote]

Oi, oi, oi kun fiksu, äitiinsäkö tullut?!

[/quote]

Äitiinsä tietty, olen ylpeä itsestäni!

Vierailija
15/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä, että löi lastasi. Tuota se tarkoittaa, kun kylä "kasvattaa".

Nyt tyttäresi ei enää lyö tuntemattomia lapsia, koska tietää, että sieltä voi tulla aikuinen lyömään kipeästi takaisin.

Vierailija
16/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöllisyyskö on juuri tuota: kaikki läpsii hiekkalaatikon lapsia, huoh!?

Vierailija
17/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:00"]

Mun mielestä ihan hyvä, että löi lastasi. Tuota se tarkoittaa, kun kylä "kasvattaa".

Nyt tyttäresi ei enää lyö tuntemattomia lapsia, koska tietää, että sieltä voi tulla aikuinen lyömään kipeästi takaisin.

[/quote]

tuo on niin pientä ettei mitään syytä mihinkään ilmoitukseen.  

läppäisin varmasti myös tytärtäsi jos vetäisi poikaani lapiolla silmään mikä on oikeasti vaarallista.  

oppiipahan ettei mene huitomaan viattomia. 

Vierailija
18/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:06"]

Yhteisöllisyyskö on juuri tuota: kaikki läpsii hiekkalaatikon lapsia, huoh!?

[/quote]

Yhteisöllisyys meinaa, että muut puuttuvat siihen, jos ei osaa itse opettaa lastansa.

Vierailija
19/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vetänyt ämmää turpaan.

Vierailija
20/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:45"]

No, tämä poika otti sellaisen leikkilapion tyttäreni kädestä, ja tyttäreni sitten vihaistuksissaan nappasi lapion takaisin ja löi sillä poikaa silmään! Eihän tuosta voi tytärtäni syyttää, kun toinen ensin varastaa lelun!

[/quote]

Kyllä voi syyttää. Väkivalta lasta kohtaan on noin 100 kertaa pahempi asia kuin lelun varastaminen.