Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä psykologin vastaanotolle enää

Vierailija
17.11.2014 |

Mulla on siis ollut hyvä psykologi-potilassuhde psykologin kanssa mutta tänään sitten purskahdin itkuun kesken istunnon kun kaiveltiin vähän herkkiä asioita ja vaikka psykologi vaan ojensi tyynesti nenäliinoja niin silti hävettää ihan hirveästi, mielessä pyörii vaan koko ajan odotustilassa olleiden ihmisten ilmeet kun kävelin ulos silmät punaisena ja muutenkin melkein tuntemattoman edessä itkeminen vastaanotolla... Tiedän ettei pitäisi hävetä mutta nyt vaan ahdistaa ajatus mennä sinne takaisin kun "menetin kasvoni". Ennen tätä olin siellä hyvinkin rationaalinen mutta nyt pelottaa että psykologi ajattelee että olen joku ihme itkupilli nyhverö.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:11"]

Käyn siellä koska löysin aikoinaan isäni naru kaulassa keittiöstä kun tulin koulusta ja lääkäri tämän kuultuaan halusi siirtää mut mielenterveyden puolelle uniongelmineni, ei jotta voisin vollottaa sitä vitun alkkista jollekin tuntemattomalle päännyökyttelijälle.

Ap

[/quote] Hahahahahaha!! Hullu!

[/quote] Hullu taidat olla itse jos ei ole muuta tekemistä kuin tulla tänne ilkkumaan ihmisille joilla on ollut vaikeaa!

Vierailija
22/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt vuosia psykologilla ja terapeutilla, ja kyllä on harvassa ne kerrat kun en ole itkenyt. Ymmärrän että se tuntuu susta vaikealta ja ahdistavalta mutta siksi siellä käydään että saa niitä vaikeitakin tunteita avattua. Nolompaa olisi musta ollut itkeä jollekin tutulle joka olisi sitten hämmästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeminen helposti hiukan hävettää, vaikka se on täysin luonnollista että vaikeista asioista puhuttaessa alkaa itkemään. taatusti psykologi on nähnyt itkeviä asikkaita jatkuvasti. niillä on nenäliinoja sitä varten. he myös suhtautuu siihen ammattilaisesti.

Vierailija
24/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:57"]

Höpsis. Takaisin lauteille vaan. Olen psykologi ja voin avoimesti kertoa, että kun on ollut satoja potilaita ja osan niiden kanssa sessiot on sellaisia että ne makaa sikiöasennossa lattialla ja ulvoo ihan täyttä kurkkua, pieni itkun tuherrus ja nessuun niistäminen ei herätä mitään kummempia tunteita. Voi jopa olla että psykologisi on tyytyväinen kun pääsi vihdoin vähän kampeamaan kuoresi alle.

[/quote]

Ai jaa.  Millä sitten lohdutat sitä joka ilmoittautuu tähän ketjuun,  ettei mene enää  vastaanotolle,  kun itkee ulvomalla ja kieriskelee lattialla ?

Meillähän on kaikki hyvin.   Miljonääriformulakuski on edelleen koomassa.

Vierailija
25/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:46"]Noh. Minäpä sain maanantaina psykologin itkemään. Itse en itkenyt. Hämmentävää.
[/quote]
Ei vittu miten hölmöjä ihmisiä on.

Vierailija
26/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun psykologi yrittää vakuuttaa asperger-lapsen osastohoidon laatua: "lasten psykiatrian huippuyksikkö" Miltä kuulostaa?

Vierailija
27/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lado pidä

Vierailija
28/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai ketkä ovat opettaneet sinulle, että oikeiden tunteiden näyttäminen on jotenkin väärin? Puhuit itsestäsi halveksuvaan sävyyn, että olet "itkupilli nyhverö". Terapiassa on nimenomaan lupa näyttää oikeita tunteita, ja se on vain hyvä asia, että olet oma itsesi siellä. Kukaan ei voi sanoa sinulle, että tunteesi ovat vääriä, koska he eivät ole eläneet sinun elämääsi ja tiedä vastoinkäymisistäsi. Terapeutit ymmärtävät hyvin tämän. Näytä rohkeasti omat tunteesi terapiassa (ja muualla). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme