Vanhempani suuttuivat minulle kun kerroin olevani aseksuaali
Siis mitä ihmettä? Miten läheiset voivat suhtautua asiaan noin? Eikö seksuaalisuuden pitäisi olla jokaisen ihmisen oma asia. Kyselivät pitkään miksi en ole etsinyt tai löytänyt miestä ja kun kerroin siitä etten kaipaa seksiä tai kumppania niin he oikeasti suuttuivat minulle, ikään kuin olisin itsekäs ihminen tai jotain
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kun se kerran on jokaisen oma asia, niin miksi kerroit?
Aseksuaalit on niin kuin vegaanit. Niiden on pakko kertoa mt-ongelmistaan kaikille kokoajan
Tämä ketju taas näyttää miten omituisia asenteita ihmisillä on aseksuaaleja kohtaan. Viime kerran kun oli ketju tuosta, niin sivukaupalla oli ihmisiä kertomassa että eihän kukaan voi olla vihamielinen tai edes kiinnostunut toisen ihmisen seksielämän puutteesta. Tässä ketjussa jo ekaan 17 viestiin saatiin:
- aseksuaalisuus = temppuilua
- mene hoitoon
- pistä pää kuntoon
- et oo vaan saanut hyvää seksiä
- aseksuaalisuus = epänormaalia, ongelma
- muita seksiviittauksia (tartteis vaan "miehen kikulia")
- aseksuaalisuus on pihtausta
- aseksuaali on itsekäs
- hirveä kohtalo "joutua" aseksuaalin kumppaniksi
- aseksuaalisuus aiheuttaa rikkinäisiä koteja
Stigma on oikeasti olemassa ja vielä voimakas. Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun ei voi edes hyväksyä että on ihmisiä, jotka eivät halua miehiä EIKÄ naisia? Ihan sama tunne kuin heterolla omaa sukupuolea kohtaan,, eikä tuossa kukaan tule jankkaamaan miten on itsekäs epänormaali pihtari kun ei harrasta s-suhteita myös oman sukupuolen edustajien kanssa. En jaksa näitä asenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella aseksuaalilla on parisuhde ja lapsia. Ei seksistä tarvitse nauttia hedelmöittyäkseen.
Ap turhaan sekoittaa eri asiat yhteen.Kyllä nuo ovat yksi ja sama asia. Hirveä kohtalo miehellä pariutua aseksuaalin naisen kanssa. Se mies lähtee lopulta kävelemään ja lapset kasvaa rikkinäisessä kodissa.
No eipä tuo hauskaa ole toisinkaan päin. Lähdin lopulta kävelemään, nyt en saa sitäkään vähää. Seuraavan pihtarimiehen vain löysin.
Aseksuaalin naisen kannattaa ottaa pienimunainen mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taas näyttää miten omituisia asenteita ihmisillä on aseksuaaleja kohtaan. Viime kerran kun oli ketju tuosta, niin sivukaupalla oli ihmisiä kertomassa että eihän kukaan voi olla vihamielinen tai edes kiinnostunut toisen ihmisen seksielämän puutteesta. Tässä ketjussa jo ekaan 17 viestiin saatiin:
- aseksuaalisuus = temppuilua
- mene hoitoon
- pistä pää kuntoon
- et oo vaan saanut hyvää seksiä
- aseksuaalisuus = epänormaalia, ongelma
- muita seksiviittauksia (tartteis vaan "miehen kikulia")
- aseksuaalisuus on pihtausta
- aseksuaali on itsekäs
- hirveä kohtalo "joutua" aseksuaalin kumppaniksi
- aseksuaalisuus aiheuttaa rikkinäisiä koteja
Stigma on oikeasti olemassa ja vielä voimakas. Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun ei voi edes hyväksyä että on ihmisiä, jotka eivät halua miehiä EIKÄ naisia? Ihan sama tunne kuin heterolla omaa sukupuolea kohtaan,, eikä tuossa kukaan tule jankkaamaan miten on itsekäs epänormaali pihtari kun ei harrasta s-suhteita myös oman sukupuolen edustajien kanssa. En jaksa näitä asenteita.
Sun mielestä aseksuaalisuus on normaalia?
Perus vanhempia. Julistavat muille olevansa rakastavia vanhempia, ja että heille tärkeintä on sinun onnesi ja tekisivät mitä vaan vuoksesi. Ja sitten kun et olekaan heidän pikku marionetti, tuomitsevat sinut ja suuttuvat.
Olen pahoillani puolestasi. Itsekin olen joutunut kokemaan, että mitä tahansa teen, se ei ole koskaan tarpeeksi vanhemmilleni. Tuntuuhan se ihan hirveältä.
Mielummin homo kuin aseksuaali
T. Äitisi
Miksi ei voisi sanoa näin:
1. En halua kumppania.
2. En halua seksiä henkilön kanssa, joka ei ole minun kumppani.
Tuon useampi varmaan ymmärtää ja hyväksyy, kuin aseksuaalisuuden.
Miksi et vain nauti seksistä. Se kun miehen iso mulkku uppoaa syvälle, käsi ja suupelit, ai että (:::
Miksi tuollaisesta asiasta tarvitsee kertoa vanhemmille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisesta asiasta tarvitsee kertoa vanhemmille?
Niinpä. Mun vanhemmat ei edes tiedä, että mä seurustelen ja sitten AP puhuu vanhemmilleen seksuaalisuudestaan tuosta vaan:D
Tässä ketjussa on paljon joko sairaita ihmisiä ja/tai trolleja:(
-toinen aseksuaali
Tuollaisia miehiä ei ole. Ja noissa runkkareissa on puolestaan niin paljon muita vikoja että ei niitä kukaan parisuhteeseen kelpuuta. Aseksuaali nainen on yksinäinen