Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa juuri nyt?

Vierailija
17.11.2014 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tämä pahoinvointi, eilen oli jo paempi päivä ja oksensin vain kerran, nyt on taas vielä kurjempi olo.... eiköhän kohta helpota, nyt rv10+2.

Vierailija
22/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändissä, jossa soitan 3/6 jäsenestä on niin leipääntyneitä touhuun, että treenikselle menemistä pyritään välttämään kaikilla mahdollisilla tekosyillä ja usein vältetäänkin. Näistä kuitenkin kaksi ovat kavereita ja yksi laulajan vielä laulajan kaveri, joten ei yhtään huvittaisi joutua kohta sanomaan, että heidän olisi aika miettiä jotain muuta harrastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät.

Vierailija
24/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpien(=mini)yrittäjä ja teen kohta konkurssin koska asiakkaat eivät maksa ajallaan joten omat laskuni menevät perintään ja joudun maksamaa huikeita korkoja.

Enemmän huolettaa keskimmäinen poikani jolla on alkanut mennä koulussa huonosti, alkava murrosikä ja koulunvaihdos ovat hankalia yhdistelmiä. Uusi opettaja on myös ihan hukassa auktoriteetin kanssa, tilanteita ei osata hoitaa silloin kun ne tapahtuvat vaan sekä poika, että opettaja kantelevat minulle ja minun pitäisi tietää mitä on tapahtunut.

Kasvatusvastuu on tietenkin minulla ja poika on tällä hetkellä arestissa ja pelikiellossa, mietin silti pitäisikö minun mennä päiväksi kouluun haistelemaan ilmapiiriä.

Kiitos kun sain purkautua

Vierailija
25/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:52"]Eniten vituttaa kaikki.
[/quote]

http://enitenvituttaakaikki.blogspot.fi/

Vierailija
26/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus täälläkin.

Vierailija
27/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat lopussa, haluaisin uusia vaatteita muttei ole varaa ja työharjoittelu siirtyy kuukaudella eteenpäin. Oi tätä opiskelijan autuutta...

Vierailija
28/28 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan