Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lihava insinööri

Vierailija
24.11.2014 |

Jonka lisäksi siinä on muitakin inhottavia piirteitä; täysin tossun alla, haisee pahalle ja piereskelee, on laiska ja saamaton, alkoholi ei sovi yhtään ja sillä ei ole kavereita tai harrastuksia. En ymmärrä miten menin moisen ämmän kanssa naimisiin, varmaan omalla mielenterveyden häiriöllä on jotain tekemistä asian kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Seuraava.

Vierailija
2/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:14"]Jonka lisäksi siinä on muitakin inhottavia piirteitä; täysin tossun alla, haisee pahalle ja piereskelee, on laiska ja saamaton, alkoholi ei sovi yhtään ja sillä ei ole kavereita tai harrastuksia. En ymmärrä miten menin moisen ämmän kanssa naimisiin, varmaan omalla mielenterveyden häiriöllä on jotain tekemistä asian kanssa?
[/quote]

Sopivatko huumeet hänelle paremmin kuin alkoholi?

Vierailija
4/18 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se läski ulos mökistä, tai mene nuppinikkarille. Tai menkää molemmat, olette varmaan sen tarpeessa.

Vierailija
5/18 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, jaxuhali.

Vierailija
6/18 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan masentunut ja näkee ettet sinä arvosta sitä yhtään. Ihmettelen kyllä miten alun alkaen päädyit yhteen hänen kanssaan, oliko silloinkin tuollainen.

Vierailija
7/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se läski miehesi tai mikä se nyt onkaan niin peittelee perheenne omituisuutta ja varsinkin sinun sairauksia?

Vierailija
8/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen on aika helppo ratkaisu. Sen sijaan että valitat asiasta AV:lle marssit Porvoon maistraattiin ja laitat eropaperit vetämään.

Vierailija
9/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen alipainoinen puolianorektikko, mutta johtuen laiskuudestani rasvaprosenttini on varmaan 35%, mulla on hirveesti löysää läskiä eikä yhtään lihasta. Painoindeksi on varmaan alle 20

Vierailija
10/18 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin sen kanssa yhteen kun kärsin läheisriippuvuudesta ja pelotti olla yksin kun äiti ja isi ei ollut joka päivä kylässä. Nyt ne on joka viikko meillä kylässä, ja sit on toi mieskin. Ollaan tosin muuttamassa lähemmäs mun vanhempia että voidaan kaikki hullut olla yhdessä joka päivä. 

Vierailija
11/18 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Onnellista loppuelämää.

Vierailija
12/18 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka laittamaan ruokaa nyt! Loppuu se netissä notkuminen!

Vierailija
13/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo???

Vierailija
14/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo???

Vierailija
15/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on lihava insinööri mutta sinä menit jonkun ämmän kanssa naimisiin? Kumpikos haisee ja piereskelee, se insinööri vai se ämmä?

Vierailija
16/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ole valintasi tehnyt ja todennäköisesti vielä ajanut miehesi tuollaiseen tilaan.

Vierailija
17/18 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka miesten ylipainoa saa vapaasti haukkua täällä, mutta auta armias jos joku kehtaa marista kun vaimon perse on vuosien mittaan levinnyt. Se on jo melkoinen kunnianloukkaus...

Vierailija
18/18 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Paljon on läskillä insinöörillä painoindeksi, ei kai yli 30?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän