Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankin vaihto??

Vierailija
17.11.2014 |

Olen saanut jo monesti nordeasta ihan naurettavaa palvelua ja nyt kyllä tuli mitta täyteen, olen jo aijemmin halunnut vaihtaa pankkia mutta mukavuussyistä en ole jaksanut. Kun on säästötili, sijoitustili, käyttötili.. Miten se käytännössä menee? Avaanko ensin tilin muualle ja sit ilmotan nordealle? Varmaan täytyy ilmottaa jokapaikkaan uus tilinumero vai saako sen automaattisesti jotenki että rahat menee uudelle tilille?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit uudet tilit ja siirrät rahasi sinne. Voi joko lopetta nordean tilit ja asiakkuudeen tai jättää ne tyhjänä roikkumaan (meneekö muuten palvelumaksu jos jätät?).

Tai voit antaa uudelle pankille valtakirjan jolla hoitavat rahojen siirron ja tilien lopetuksen nordean kanssa.

Vierailija
2/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handelsbanken hakkaa kaikki muut tavalliset pankit, danske, op ja nordean.  Millä? Juu sillä, että kassapalvelut toimii koko päivän, henkilökohtaisella palvelulla, kaikki käy ja asiakas on aina oikeassa. Hinnat pienet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin Osuuspankista S-pankkiin (haluan hoitaa pankkiasioitani myös iltaisin ja vk-loppuisin), ei ollut ongelmia.

Vierailija
4/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssit pankin konttoriin ja avaat tilin/tilit. Jos on lainoja niin neuvottelet uuden pankin kanssa ne, eli teet uudet lainat joilla maksat vanhat pois. Tottakai joudut uudet tilinumerot ilmoittamaan, mutta ei kai sinulle niin mahdottoman monesta paikasta niitä rahoja tule? Työnantaja, kela, sossu, verottaja, siinä ne taitaa olla. Sitten vaan käyt lopettamassa vanhat tilisi. Helppo homma. Josku oli jollakin pankilla palvelu että lopettavat valtakirjalla vanhat tilit, mutta ei taida olla enää, en tiedä.

Vierailija
5/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet uuteen pankkiin ja pyydät hoitamaan asian.

Vierailija
6/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta? Minä lopetin asioimisen Nordeassa jo 17 vuotta sitten, eli saaman tien kun kysyimme eri pankeista tarjousta asuntolainsta. Noredeasta kyllä tehtiin selväksi että meidän asiakkuus voidaan siirtää johonkin muualle.

Menet toiseen pankkiin ja he hoitavat asiat pois vanhasta pankistasi. Allekirjoitat vain valtakirjan jossa vatuutat uuden pankin lopettamaan vahat tilisi ja siirätmään säästösi heidän pankkiin. Uusi tilinumero ei päivity mihinkään automaattisesti, vaan sinun pitää ilmoittaa se paikkoihin jossa sitä tarvitaan.

Vierailija
7/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta?

Vierailija
8/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:42"]Nyt vasta? Minä lopetin asioimisen Nordeassa jo 17 vuotta sitten, eli saaman tien kun kysyimme eri pankeista tarjousta asuntolainsta. Noredeasta kyllä tehtiin selväksi että meidän asiakkuus voidaan siirtää johonkin muualle.

Menet toiseen pankkiin ja he hoitavat asiat pois vanhasta pankistasi. Allekirjoitat vain valtakirjan jossa vatuutat uuden pankin lopettamaan vahat tilisi ja siirätmään säästösi heidän pankkiin. Uusi tilinumero ei päivity mihinkään automaattisesti, vaan sinun pitää ilmoittaa se paikkoihin jossa sitä tarvitaan.
[/quote]

Joo hirveetä paskaa ylimielistä asiakaspalvelua. Jonotin 1,5h tänää enkä saanu edes hoidettua asiaa. 11 kassasta 2 toimi. (Eikä siis ole eka kerta) Onneks mulla ei ole lainoja siellä. Ap

Vierailija
9/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta?
[/quote]

Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle.
Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan..
Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut..
Ap

Vierailija
10/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki voi todellakin olla painajainen tai siis tulla sellaiseksi 

Vierailija
11/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minhin pankkiinne olette olleet tyytyväiset?
Ap

Vierailija
12/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat on handelbanken, aktia, pienet säästöpankit ja s-pankki

Vierailija
13/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kysyä, mihin pankkiin joku on tyytyväinen, koska kaikki riippuu oman asioinnin laajuudesta ja hinnoista, paikkakunnan tilanteesta jne. Varaat ajan uuteen pankkiin, kerrot mitä haluat ja tarvitset ja vertaat sitä nykyiseen. Jos puolin ja toisin näyttää hyvältä, kaikki tarvittavat toimenpiteet tehdään uudessa pankissa, vanhojen tilien ja sopimusten purkamista myöten. Sinun tulee vain ilmoittaa uudet tilinumerot tarvittaviin paikkoihin, työnantajalle, Kelaan jne. Jos olet saamassa veronpalautuksia, niin tiliä ei kannata lopettaa ennen kuin olet ne saanut joulukuussa, sillä mutten tulee aika soppa tai ainakin saat ne myöhässä. Verottaja tuskin enää ehtii vaihtaa tilinumeroasi. Sama homma toimii, oli mikä pankki tahansa kyseessä.

Vierailija
14/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:42"]Nyt vasta? Minä lopetin asioimisen Nordeassa jo 17 vuotta sitten, eli saaman tien kun kysyimme eri pankeista tarjousta asuntolainsta. Noredeasta kyllä tehtiin selväksi että meidän asiakkuus voidaan siirtää johonkin muualle. Menet toiseen pankkiin ja he hoitavat asiat pois vanhasta pankistasi. Allekirjoitat vain valtakirjan jossa vatuutat uuden pankin lopettamaan vahat tilisi ja siirätmään säästösi heidän pankkiin. Uusi tilinumero ei päivity mihinkään automaattisesti, vaan sinun pitää ilmoittaa se paikkoihin jossa sitä tarvitaan. [/quote] Joo hirveetä paskaa ylimielistä asiakaspalvelua. Jonotin 1,5h tänää enkä saanu edes hoidettua asiaa. 11 kassasta 2 toimi. (Eikä siis ole eka kerta) Onneks mulla ei ole lainoja siellä. Ap

[/quote]

Mitä sä siellä kassalla roikut? Varaa aika ja saat palvelua. Tallettamiseen taas on automaatteja, ja rahat näkyy heti tilillä.

Vierailija
15/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisosuuspankista tuli paras lainatarjous eikä asioimisesta tule kuluja.

Vierailija
16/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:01"]

Ihan turha kysyä, mihin pankkiin joku on tyytyväinen, koska kaikki riippuu oman asioinnin laajuudesta ja hinnoista, paikkakunnan tilanteesta jne. Varaat ajan uuteen pankkiin, kerrot mitä haluat ja tarvitset ja vertaat sitä nykyiseen. Jos puolin ja toisin näyttää hyvältä, kaikki tarvittavat toimenpiteet tehdään uudessa pankissa, vanhojen tilien ja sopimusten purkamista myöten. Sinun tulee vain ilmoittaa uudet tilinumerot tarvittaviin paikkoihin, työnantajalle, Kelaan jne. Jos olet saamassa veronpalautuksia, niin tiliä ei kannata lopettaa ennen kuin olet ne saanut joulukuussa, sillä mutten tulee aika soppa tai ainakin saat ne myöhässä. Verottaja tuskin enää ehtii vaihtaa tilinumeroasi. Sama homma toimii, oli mikä pankki tahansa kyseessä.

[/quote] 

Oisko danske vähiten paras? 

Vierailija
17/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta? [/quote] Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle. Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan.. Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut.. Ap

[/quote]

Miksei onnistunut? Menitkö sellaiseen aikaan, kun kassat ei ole avoinna? Ei ole niiden työntekijliden vika, jos menet väärään aikaan.

Vierailija
18/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta? [/quote] Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle. Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan.. Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut.. Ap

[/quote]

Miksei onnistunut? Menitkö sellaiseen aikaan, kun kassat ei ole avoinna? Ei ole niiden työntekijliden vika, jos menet väärään aikaan.

[/quote] 

Valitse pankki missä palvelut toimii koko päivän. 

Vierailija
19/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske ja Nordea eivät kaipaa köyhiä, ainakaan palvelun perusteella.

Vierailija
20/52 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:57"]

[/quote]

[/quote]
Ei kun olisin tarvinnut todistuksen keneltä ja mistä sain rahat, myin autoni enkä siis muistanut ostajan nimee, no kysyin mikä se raja on että tarvii tollasia tietoja niin sain vastaukseksi ettei ole mitää rajaa, tuntu vähän vittuilulta... Eikä siis kysymyksessä ole mikää iso summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän