Pankin vaihto??
Olen saanut jo monesti nordeasta ihan naurettavaa palvelua ja nyt kyllä tuli mitta täyteen, olen jo aijemmin halunnut vaihtaa pankkia mutta mukavuussyistä en ole jaksanut. Kun on säästötili, sijoitustili, käyttötili.. Miten se käytännössä menee? Avaanko ensin tilin muualle ja sit ilmotan nordealle? Varmaan täytyy ilmottaa jokapaikkaan uus tilinumero vai saako sen automaattisesti jotenki että rahat menee uudelle tilille?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta? [/quote] Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle. Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan.. Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut.. Ap
[/quote]
Miksei onnistunut? Menitkö sellaiseen aikaan, kun kassat ei ole avoinna? Ei ole niiden työntekijliden vika, jos menet väärään aikaan.
[/quote]
Ei kun olisin tarvinnut todistuksen keneltä ja mistä sain rahat, myin autoni enkä siis muistanut ostajan nimee, no kysyin mikä se raja on että tarvii tollasia tietoja niin sain vastaukseksi ettei ole mitää rajaa, tuntu vähän vittuilulta... Eikä siis kysymyksessä ole mikää iso summa.
[/quote]
No toi nyt perustuu vaan LAKIIN. Pankki on kusessa jos ei kysy tarkempia tietoja. Miten et voi muistaa ollenkaan kenelle auton myit..? Kuulostaa tosi oudolta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:07"]
Danske ja Nordea eivät kaipaa köyhiä, ainakaan palvelun perusteella.
[/quote]
Danske ja Nordea kerää köyhiä. Kellä on mahdollisuutta mennä hoitamaan pankkipalveluita ennen klo 13 ja viel jonottamaan sinne, paitsi työttömillä ja eläkeläisillä?
[/quote]
Olet oikeassa. Danskelle ja Nordealle kelpaa asiakkaaksi vain eliitti. Joiden ei tarvitse käydä töissä ja joiden rahakasojen sijoittamiseen voi varata ajan omalle virkailijalle.
Terveisin entinen asiakas
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:12"]
[/quote]
Danske ja Nordea kerää köyhiä. Kellä on mahdollisuutta mennä hoitamaan pankkipalveluita ennen klo 13 ja viel jonottamaan sinne, paitsi työttömillä ja eläkeläisillä?
[/quote]
Olet oikeassa. Danskelle ja Nordealle kelpaa asiakkaaksi vain eliitti. Joiden ei tarvitse käydä töissä ja joiden rahakasojen sijoittamiseen voi varata ajan omalle virkailijalle.
Terveisin entinen asiakas
[/quote]
Juuri niin. Danske on entinen sampo, entinen leonia ja entinen postipankki. Imagosta on vaikea päästä. Nordea leikkaa palveluita suomessa koko ajan.
Meinaatteko että Osuuspankkiin tai S-pankkiin voi viedä tukun käteistä ja kukaan ei kysy mitään? Jos näin on niin kiertävät lakia.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:28"]
Danske on entinen sampo, entinen leonia ja entinen postipankki.
[/quote]
Listasta puuttuu vielä ensimmäinen nimi Postisäästöpankki.
T. Postisäästöpankin, Postipankin, Leonian, Sampon ja Dansken entinen asiakas, nykyinen Aktian asiakas.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:28"]
Danske on entinen sampo, entinen leonia ja entinen postipankki.
[/quote]
Listasta puuttuu vielä ensimmäinen nimi Postisäästöpankki.
T. Postisäästöpankin, Postipankin, Leonian, Sampon ja Dansken entinen asiakas, nykyinen Aktian asiakas.
[/quote]
Voihan herttilei! Tuota en tiennyt.
Hyvä ihme, miten älyttömiä ohjeita! Valitse uusi pankki ja avaa sinne tili, kun olet asiakkaana, pankki hoitaa puolestasi tilien lopettamiset ja rahojen siirrot.
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Nordean kanssa, ei ole edes suuria rahakasoja, mutta silti ovat tyrkänneet oman "virkailijan". Ei tuosta ole ollut minulle mitään haittaa, 2-3 vuotta sitten olen muistaakseni käynyt pankissa ja kerran on sen jälkeen soittanut ja kysynyt tarvitseeko päivittää palveluita.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:37"]
Voihan herttilei! Tuota en tiennyt.
[/quote]
Juu. Minulla on tallella vielä ensimmäinen säästöpossuni, kullanvärinen pieni possu, jonka mahavyössä lukee Postisäästöpankki/Postsparbanken. Sain sen ollessani puolivuotias, kun minulle avattiin tili paikalliseen postikonttoriin lapsilisiäni varten. Tämä tapahtui keväällä 1966.
Ohis, mutta AP on aika idiootti jos haukkuu pankkia siitä että nämä noudattavat lakia.
Itse törmään työssäni joka päivä AP:n kaltaisiin idiootteihin (en työskentele pankissa) jotka koittavat esim. tiedustella sukulaistensa asioita vaikka heillä ei ole mitään oikeutta sitä tehdä (eri asia jos on olemassa valtakirja).
Ja sitten nuo vielä kehtaavat valehdella päin naamaa (Kyllä aiemmin on kerrottu! ..Ei taatusti ole...) ja uhataan sillä että irtisanoudutaan koko puljusta jos ei homma ala etenemään (..sitä vaan, ihan tismalleen samat periaatteet on kilpailijoillakin, koska laki määrää tietyt asiat).
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:32"]
Olen saanut jo monesti nordeasta ihan naurettavaa palvelua ja nyt kyllä tuli mitta täyteen, olen jo aijemmin halunnut vaihtaa pankkia mutta mukavuussyistä en ole jaksanut. Kun on säästötili, sijoitustili, käyttötili.. Miten se käytännössä menee? Avaanko ensin tilin muualle ja sit ilmotan nordealle? Varmaan täytyy ilmottaa jokapaikkaan uus tilinumero vai saako sen automaattisesti jotenki että rahat menee uudelle tilille?
[/quote]
Ei se ollenkaan ole naurettavaa vaatia palvelua. Kassapalveluita saa jokainen vaatia.
Oulun Osuuspankki oli todella asiakasystävällinen ja yleensä minulla on ollut mielikuva että pankkireissu on aina epämiellyttävä, mutta tuo muutti käsitykseni asiasta! Huomattava ero pikkuisten paikkakuntien OP-pankkeihin! :)
(piti vaihtaa asiakkuus paikkakunnalta toiselle ja käsitellä vähän monimutkaisempia tiliasioita, tuon huomioon ottaen asiakasystävällisyys kesti hyvin koko tunnin session!)
vaihdoin nordeasta osuuspankkiin.
Alko vituttamaan noi palvelumaksut.
Kaikki käteisnostot maksullisia, ja jos painaa näytö saldo noston yhteydessä niin siitäkin veloitetaan 40 senttiä. Siihen päälle sitten kaikki muut kulut.
Palvelumaksut oli 11-13e kk.
pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta?
Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle.
Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan..
Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut..
Ap
Mikset mennyt talletusautomaatille?? Nyt olet kyllä itse sekoillut, mitä sä siellä konttorissa jonotit ja rähisit kun oisit saanu sen heti hoidettua automaatilla?
vitututututu kirjoitti:
vaihdoin nordeasta osuuspankkiin.
Alko vituttamaan noi palvelumaksut.
Kaikki käteisnostot maksullisia, ja jos painaa näytö saldo noston yhteydessä niin siitäkin veloitetaan 40 senttiä. Siihen päälle sitten kaikki muut kulut.
Palvelumaksut oli 11-13e kk.
pitäköön tunkkinsa.
Ei ole kaikki käteisnostot Nordeassa maksullisia, 4 ekaa on ilmaisia. Ja saldon katsominen noston yhteydessä on Nordeassa ilmaista. Äläpäs viitsi valehdella.
Säästöpankki on tällä hetkellä paras
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:48"]Millaista palvelua sait? Olen itse tykännyt Nordean palvelusta. Miksi muut on lähtenyt Nordeasta?
Niinku sanoin tossa aijemmin että sellasta nenänvartta pitkin katsomista ja asenteella " mene muualle" olen reklamoinnut asiasta netinki kautta. Ei ole koskaan ollut muuten ongelmia kun konttoreissa ja jos mulla täytyy vuodessa kerran pankissa käydä ja joka kerta tulee olo että suoraan haistatellaan niin ei kiitos, vien rahani muualle. Vituttaa työntekiödenki puolesta kun uutisissa on irtisanomisista kerrottu nordeassa ja samalla taotaa hirveetä voittoa. Ei taida olla työmotivaatio kohdallaan.. Tänään halusin tallettaa yksinkertaisesti rahaa mutta ei onnistunut.. Ap
Miksei onnistunut? Menitkö sellaiseen aikaan, kun kassat ei ole avoinna? Ei ole niiden työntekijliden vika, jos menet väärään aikaan.
Ei kun olisin tarvinnut todistuksen keneltä ja mistä sain rahat, myin autoni enkä siis muistanut ostajan nimee, no kysyin mikä se raja on että tarvii tollasia tietoja niin sain vastaukseksi ettei ole mitää rajaa, tuntu vähän vittuilulta... Eikä siis kysymyksessä ole mikää iso summa.
AP, ei näin, ei näin. Sä mokasit. Mihinkään pankkiin ei voi viedä tukkua käteistä noin vaan. Ja ei, siinä ei ole mitään rajaa.
[/quote]