Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Whatsapp-stalkkaus

Vierailija
17.11.2014 |

Joskus katson whatsappista, että milloin ihastukseni on ollut paikalla, esim onko yöllä aktiivinen (onko baarissa) tai muuten vaan. Mietin, että näkeekö tyyppi tämänä jotenkin? Käyn aika usein kattomassa, niin jos siitä tulee tyyliin joku ilmoitus? Vähän pelottaa, että jos tää tyyppi tietää mun vakoilun. Noloa! :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ihan samaa!! Olen kyllä siinä uskossa, että ei sen pitäisi mitenkään huomata sitä. Korkeintaan jos on linjoilla samaan aikaan, niin näkee että olet paikalla. Enemmän pelottaa, että joskus vahingossa painan näppäimistöä juuri sillä hetkeltä niin, että lähetän jonkun "ojawgdtjg"-viestin. :D

Vierailija
2/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs lapset takaisin Demiin, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ketjussa on se kellonaika "Nähty viimeksi klo...". Eli jep, teidän stalkkauksenne on hyvin nähtävissä, jos toinen sattuu lukaisemaan itse whatsappia.

Vierailija
4/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:06"]Joka ketjussa on se kellonaika "Nähty viimeksi klo...". Eli jep, teidän stalkkauksenne on hyvin nähtävissä, jos toinen sattuu lukaisemaan itse whatsappia.
[/quote]

Se tarkoittaa, että nähty Whatsappissa viimeksi klo x, ei että nähty juuri siinä keskustelussa klo x.

Vierailija
5/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:06"]

Joka ketjussa on se kellonaika "Nähty viimeksi klo...". Eli jep, teidän stalkkauksenne on hyvin nähtävissä, jos toinen sattuu lukaisemaan itse whatsappia.

[/quote]

Älkää uskoko tähän, se online tila näkyy ja "viimeksi nähty" kun on ollut whatsapissa.

Vierailija
6/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää mitenkään.

Vierailija
7/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:05"]Menkääs lapset takaisin Demiin, kiitos.
[/quote]

28 v. ja yhtä lapsellinen oon ku ap.

Ei nää mitenkään. On testattu ja selvitetty.

Vierailija
8/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkikkareella myös näkee, ketkä klikkaanneet auki joten busted, jäätte kiinni.

Vierailija
9/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu miten tylsä joidenkin elämä on. Itse en jaksa aina edes viestiä lähettää takaisin.Ei kiinnosta, ehdi tai muita menoja. Ja jotkut ovat tästä jo vääntämässä psykologista analyysia. Sairasta.

Vierailija
10/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin, että aika joka näkyy, on se, milloin viimeiksi katsonut kyseistä ketjua. tarkistin juuri asian, kun mies eilen käväisi nopeasti Whatsappissa, ei missään ketjussa ja näkyy nyt viimeksi käyneenä viime torstaina. Eli silloin käynyt meidän ketjussa.

Vierailija
11/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:10"]

Lisäkikkareella myös näkee, ketkä klikkaanneet auki joten busted, jäätte kiinni.

[/quote]

ai miten? alko kiinnostaa! :D

Vierailija
12/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, onko se tosiaan niin, että jos toinen on "paikalla", se on meidän ketjussa???? Jos niin yllätin just yhden.

Vierailija
13/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
14/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten osa salaa WhatsAppissa paikalla olon? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan, sillä viestiinhän voi vastata aina silloin kun ehtii, vaikka seuraavana päivänä.

Vierailija
15/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:18"]Kyllä se taitaa olla niin, että aika joka näkyy, on se, milloin viimeiksi katsonut kyseistä ketjua. tarkistin juuri asian, kun mies eilen käväisi nopeasti Whatsappissa, ei missään ketjussa ja näkyy nyt viimeksi käyneenä viime torstaina. Eli silloin käynyt meidän ketjussa.
[/quote]

Selasin läpi numerot, joiden kanssa en ole ikinä keskustelua aloittanutkaan. Moni näkyi olleen paikalla tänäänkin, ei siis ihan taida pitää paikkaansa toi väite.

Vierailija
17/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:18"]Kyllä se taitaa olla niin, että aika joka näkyy, on se, milloin viimeiksi katsonut kyseistä ketjua. tarkistin juuri asian, kun mies eilen käväisi nopeasti Whatsappissa, ei missään ketjussa ja näkyy nyt viimeksi käyneenä viime torstaina. Eli silloin käynyt meidän ketjussa.
[/quote]

Selasin läpi numerot, joiden kanssa en ole ikinä keskustelua aloittanutkaan. Moni näkyi olleen paikalla tänäänkin, ei siis ihan taida pitää paikkaansa toi väite.
[/quote]

Sitä paitsi nytkin näkyy useampi henkilö olevan paikalla, tuskinpa kaikki mua stalkkaa :D

Vierailija
18/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö. Ei tietenkään jää mitään aikaleimaa niihin keskusteluihin. Vain se milloin olet viimeksi avannut whatsappin, ihan sama mitä tehdäksesi.

Vierailija
19/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jos käy stalkkaa

Vierailija
20/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy jos käy stalkkaamassa. Jos henkilö avaa whatsapp ohjelman eikä mene mihinkään keskusteluun, jo silloin hänen kohdallaan lukee "paikalla viimeksi 15.45" esimerkiksi. Joten ei toimi tuo teoria että mies kävi vain meidän keskustelussa, se paikalla tila päivittyy aina kun edes itse ohjelman avaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä