Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Whatsapp-stalkkaus

Vierailija
17.11.2014 |

Joskus katson whatsappista, että milloin ihastukseni on ollut paikalla, esim onko yöllä aktiivinen (onko baarissa) tai muuten vaan. Mietin, että näkeekö tyyppi tämänä jotenkin? Käyn aika usein kattomassa, niin jos siitä tulee tyyliin joku ilmoitus? Vähän pelottaa, että jos tää tyyppi tietää mun vakoilun. Noloa! :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on asetukset niin, ettei kukaan näe milloin olen viimeksi ollut paikalla.

Vierailija
22/33 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte, jos ihastukseni on todella usein kirjautuneena whats appiin samoihin erään naisen (tunnen etäisesti hänet) kanssa? Olen jo jonkun aikaa epäillyt, että heillä voisi olla jotain ja omia tunteitani en ole pystynyt tunnustamaan. Kuulostan kyllä ihan naurettavalta stalkkerilta, mutta oli vaan pakko yrittää löytää jotain todisteita :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:10"]

Lisäkikkareella myös näkee, ketkä klikkaanneet auki joten busted, jäätte kiinni.

ai miten? alko kiinnostaa! :D

Vierailija
24/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Vierailija
25/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten osa salaa WhatsAppissa paikalla olon? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan, sillä viestiinhän voi vastata aina silloin kun ehtii, vaikka seuraavana päivänä.

Niin sitä luulisi, kunnes uusi poikaystävä alkoi kommentoida että miksen vastannut kun olin kuitenkin linjoilla, tai miksi olin yöllä whatsapissa kun hän luuli että nukun...

Vierailija
26/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin käyn katselemassa ja mietin, että mitähän mahtaa olla tekemässä. Tapailtiin reilu viikko päivittäin ja ehdin ihastua naiseen. Kuuluu mielestäni osana tätä minieroa, mutta todennäköisesti menee ohi viimeistään silloin kun ihastuu uudestaan. 

Vierailija
27/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen sitä että laitan aina monelle samalla kertaa viestin. Oon huomannut naisten tavan vakoilla.

Vierailija
28/33 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallaolo aika..pitääkö paikkansa aina kun kyseinen henkilö on käynyt whatsissa?muutaman kerran käynyt niin,että paikallaolo aika ei muuttunut vaikka keskustelin henkilön kanssa,kun poistui,niin sillä oli se vanha aika,milloin viimeksi oltiin keskustelu!

Vierailija
29/33 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys..itse olen myös miettinyt samaa...ihastuksellani ei muutu paikalla olo aika....onko estänyt tilapäivityksen kohdaltani.

Vierailija
30/33 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla tila näyttää, koska on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, eikä missään tietyssä ketjussa... Tiedän tämän, koska lisäsin whatsappiin uuden yhteystiedon kenen kanssa en ole koskaan viestitellyt mutta näen milloin hän on ollut whatsapissa paikalla... Että silleen. Nyt demittämään, mars mars!

Vierailija
31/33 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mulla on asetukset niin, ettei kukaan näe milloin olen viimeksi ollut paikalla.

Tuolla asetuksella et itsekään näe muiden viimeisintä paikallaoloaikaa, elleivät just nyt ole onlinessa (ja sulle viestittelemässä).

Vierailija
32/33 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asetuksella et itsekään näe muiden viimeisintä paikallaoloaikaa, elleivät just nyt ole onlinessa (ja sulle viestittelemässä).

Minä poistin tuon asetuksen, koska ei ole mitään mielenkiintoa mähdä milloin muut ovat olleet viimeksi paikalla. 

Vierailija
33/33 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän