Mikä on suhteessasi pisin tauko seksissä?
Kommentit (76)
Ehkä 3päivää ? Olemme toki seurustelleet vasta 6kk
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]Eikö muilla sitten vaimon menkkojen aikaan ole aina 3 viikon taukoa?
[/quote]
menkkojen aikaan 3vko tauko ? :D menkat kestää ehkä 5pvä joten senkö takia pitäisi 3vko olla ilman seksiä ? Ja meillä kyllä on seksiä kuukautistenkin aikaan :)
Enpä ole ikinä päiviä laskenut. Nyt kesällä taisi mennä 5-6 viikkoa kun oli melkoinen aviokriisi päällä. Sittemmin on palattu ns. normaaliin, eli muutamaan kertaan viikossa. Takana n. 20 vuotta yhteistä enemmän tai vähemmän seksikästä taivalta.
Nykyisessä avioliitossa (2,5v oltu,) pisin tauko 5päivää. Yhteisen vauvan synnyttyä oli kolme viikkoa, syystä että jouduttiin jäämään sairaalaan vauvan kanssa niin pitkäksi aikaa. Kotiin tultua seksiä samana päivänä :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]
4 vuotta ja sitten taas pari vuotta. Ei vaan jotenkin tullut harrastettua. Nyt tosin jo erottu, mutta ei seksin takia, vaan miehen syrjähypyn.
[/quote]
Noilla tauoilla en oikeasti ihmettele syrjähyppyä. Mäkin lähtisin neljän vuoden tauon jälkeen vieraisiin, ja olen nainen.
7 vuotta, sen jälkeen erottiin. (Mies jätti toisen takia, vaikka ei itse pystynyt avioliitossa seksiin impotenssin takia, eikä suostunut hakemaan lääkäristä apua.)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]
Eikö muilla sitten vaimon menkkojen aikaan ole aina 3 viikon taukoa?
[/quote]
Eli saat vain ovulaation aikoihin, kun nainen on halukkaimmillaan. hyvähän se tuokin on jos saa kuitenkin joka kuukausi :) Mitenköhän käy vaihdevuosien myötä?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:29"]
Te joilla on ollut kuukausien taukoja, alkaako vieras viehättää? Apkysyy
[/quote]
Ei, en lähde veiraisiin, koska se on minusta moraalitonta touhua.
Mutta kyllähän se ero alkaa putkahdella sitä mukaa usemmin mielleen, mitä enemmän on viikkoja edellisestä kerrasta.
Sitten kun saa kunnolla, niin taas on niin rakastanut olo että...
t.mies
3 kk, olimme kaukosuhteessa. Muuten pisin tauko on ollut alle 2 viikkoa.
Nykyisessä suhteessa 6 päivää, olin reissussa. Sinkkuna ehkä pari kuukautta, ei huvittanut ja oli muita kiireitä. Edellisessä avoliitossa 8kk, mies pihtasi. Tuon jälkeen seksiä 3kk välein kunnes erosin.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]Eikö muilla sitten vaimon menkkojen aikaan ole aina 3 viikon taukoa? [/quote] menkkojen aikaan 3vko tauko ? :D menkat kestää ehkä 5pvä joten senkö takia pitäisi 3vko olla ilman seksiä ? Ja meillä kyllä on seksiä kuukautistenkin aikaan :)
[/quote]
Minkä ihmeen takia vaimo sitten käyttää siteitä tuon pari-kolme viikkoa ja seksi on ihan mahdoton ajatus tuolloin?
T. 41 = hämmentynyt mies
Meillä max 2 viikkoa taukoa ja se on ollut poikkeuksellista. Silloin on ollut plunssaa tms.
Yleensä viikon sisään toinen alkaa ehdottelemaan, jos ei äksöniä ole ollut.
Mä haluaisin ehkä useamminkin kuin mies, mutta mä en halua aina olla aloitteen tekijä ;)
7 kuukautta. Meillä oli melko riitaisa ja muutenkin vaikea vuosi. Toki synnytinkin tuossa välissä, mutta seksittömyys johtui ihan jostain muusta, kuin synnytyksestä toipumisesta.
Yöllä kun nukutaan, ja päivällä kun ollaan töissä, eli noin 8 tuntia. Tosin joskus välillä töissäkin salaa.. :)
Tais olla vuosi 2008 kun viimeisen kerran jalkani avasin miehelle. Jos ei osaa naista tyydyttää niin olen ilman.. viisi vuotta kestin ilman seksiå..kunnes löysin rakastajan joka todellakin tietää mistä nainen nauttii! Ja ah se tunne kun sai kieltä ensimmäisen kerran...nam!
T.n40
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:38"]
Yöllä kun nukutaan, ja päivällä kun ollaan töissä, eli noin 8 tuntia. Tosin joskus välillä töissäkin salaa.. :)
[/quote]
Meillä sama. Meillä tosin pisin aika ilman seksiä on 4 tuntia. Meillä on kello herättämässä joka yö, ja otamme pikasessiot. Suunnitelmissa on laittaa kello yöllä herättämään 2 tunnin välein, sillä toi 4 tuntia on vähän turhan pitkä aika ilman seksiä.
8kk ja jatkuu. Miehellä erektio-ongelmia (ei seiso ollenkaan), mutta ei halua käydä lääkärissä, vaan on mieluummin ilman. Helvetin epäreilua minun näkökulmastani, minä kun en haluaisi olla.
2