Mikä on suhteessasi pisin tauko seksissä?
Kommentit (76)
Raskausaikana 4kk lääkärin määräyksestä. Ihan helvettiä! Muuten viikko, max 2 vkoa ehkä kerran vuodessa jos on paljon työmatkoja yms menoja.'
18 vuotta yhdessä, +/- 50v:t
Kuukausi. 4 päivän lumetauko pillereillä ei riittänyt pitkällä kierrolla, joten olen vuotanut kuukauden putkeen pariinkiin kertaan.
2v9kk. Avioliitossa. Mies sairastui ja olisiko ollut, ettei lääkityksen vuoksi halunnut, enkä itsekään uskaltanut. Tätä aiemminkin oli ollut muutama n. 6kk tauko. Saa nähdä, miten käy nyt synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on noin 11 kk.
Te joilla on ollut kuukausien taukoja, alkaako vieras viehättää? Apkysyy
Nyt pisin tauko eli reilu kuukausi mennyt ilman.. Alkaa ärsyttämään pelkkä kumppanin olemassaolo
2 viikkoa mikä päätty hiljattain ja sen jälkeen harrastettu senkin edestä. 8 vuotta yhdessä.
Ehkä kymmenen päivää, mutta olemmekin olleet yhdessä vasta vähän yli vuoden. Tuokin silloin kun mulla on ollut paha kausi selän kanssa (selkärankareuma).
Kaukosuhteessa kun olen niin pisimmillään tauko näkemisten välissä on 3-3,5kk. Asutaan eri maissa. Noin 1kk päästä saan taas ;)
Herranjumala mitä aikoja !!:o itellä 2 viikkoa, ja johtui siitä että oltiin eri maissa.
Vasta oli 10 viikon kuiva kausi. Synnytyksistäkin vaimo on toipunut nopeammin. Pitkät seksittömät jaksot tuntuu lisääntyvän kaiken aikaa.
t.mies
4 vuotta ja sitten taas pari vuotta. Ei vaan jotenkin tullut harrastettua. Nyt tosin jo erottu, mutta ei seksin takia, vaan miehen syrjähypyn.
Eikö muilla sitten vaimon menkkojen aikaan ole aina 3 viikon taukoa?
2 viikkoa jos sitä synnytyksestä toipumista (5vko) ei lasketa.:)