Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko mitenkään totuutta selville?

Vierailija
17.11.2014 |

Mies väitti olleensa kaverillaan pikkujoulujen jälkeen yötä, ja tää kaveri kertoi mulle kyllä et ukko oli siellä. Mun intuitio sanoo, ettei näin ole. Mies on ennenki jääny valehtelusta kiinni. Mut saanko tätä ikinä selville... Ideoita? Puheluihin ei vastannut yöllä, vaikka pari tekstaria pystyi kirjottaan. Puhelinyhteyden sain vasta tänään iltapäivällä ennenkun kotiutui.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:14"]Et varmaan saa. Mutta miksi jatkaa suhteessa jossa ei pysty toiseen luottamaan? 
[/quote] juuri näin! luottamus on kumminkin suhteen perusta, aikanaan luottamuspula kumminkin nakertaa suhteen hajalle.

Vierailija
2/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso puhelutiedot, siis ne mitkä saat operaattorilta, onko soittanut kaverilleen sunä aikana kun on ollut siellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:14"]Joko annat asian olla tai sitten yksinkertaisesti kysyt suoraan äijältäsi mikä on homman nimi.
[/quote]

Olen jo kysynyt. Se ei myönnä kirveelläkään virheitään. Vaikka olis todisteitakin, niin siltikin saattaa selitellä asioista kierrellen ja kaarrellen...
[/quote] mulla oli aikanaan just tommonen miesystävä, siis satusetä ja piintynyt valehtelija. suhde oli todella raskas ja siksi onkin ex miesystävä.

Vierailija
4/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykostalkkerilehmä. eroa miehestä, se ansaitsee parempaa kuin tuollaisen sekopään.

Vierailija
5/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ennen pitkään itsensä pussiin. Mun niehellä siihen meni nelisen vuotta. 

Onko ollut yllättävää rahanmenoa silloin illalla? Extra drinkkejä, taksi, hotelli?

Ja kun treffaat ystävän seuraavalla kerralla, niin miten käyttäytyy.

Vaatteet saattavat myös antaa vihjeen.

Vierailija
6/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä voisi jatkaa suhteessa, jossa ei voi toiseen yhtään luottaa. Jäi se sitten kiinni tai ei.

Vierailija
7/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:22"]Katso puhelutiedot, siis ne mitkä saat operaattorilta, onko soittanut kaverilleen sunä aikana kun on ollut siellä..
[/quote]

Tuskin mä niitä saan... Omissa nimissään on liittymänsä...

Vierailija
8/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tietokonetta? Katso vaikka aluksi selaimen sivuhistoria. Oma naiseni jäi sillä tavalla kiinni, kun siellä näkyi miljoona viestiä kirjoitetun Facebookista tietylle äijälle. Kurkkaa puhelimen viestit/puhelulogit?

Tai pyydä jotakuta hepulle tuntematonta ystävätärtäsi iskemään äijä baarissa tai kadulla tai missä vaan, ja jos lähtee touhuun mukaan innoissaan, niin pistä pihalle.

Vierailija
9/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:22"]Katso puhelutiedot, siis ne mitkä saat operaattorilta, onko soittanut kaverilleen sunä aikana kun on ollut siellä..
[/quote]

Tuskin mä niitä saan... Omissa nimissään on liittymänsä...
[/quote]
no pyydät näyttämään koska sinulla on epäilyttävä olo tuollaisesta käytösestä ja jos ei näytä niin voit arvata mitä on edessä.

itse katsoin salaa ex ukon nettareiden avulla.. Eli siis tunnistauduin hänen nettareillaan sivustolle..

Vierailija
10/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sairaita ämmiä kaikki. Toivottavasti jäätte ilman miestä loppuelämäksenne.

Vierailija
11/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on koodi puhelimessa ja tietokoneelle myös. Ap.

Vierailija
12/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sinulle helpon ja ilmaisen vinkin: luota intuitioosi. Jo tässä vaiheessa, kun nainen alkaa miettiä tapaa selvittää totuus, pitäisi hälytyskellojen soida. Totuus, jonka saisit ehdotetuilla keinoilla selville, on luultavasti pahempi kuin uskallat pelätä. Älä alennu samalle tasolle miehen kanssa. Kaikki se, mitä olen koskaan yhdestäkään miehestä epäillyt, on osoittautunut todeksi. Änkyröinnistä ja päin kasvoja valehtelusta huolimatta. Hyvän miehen tunnistaa siitä, että miestä ei epäile.

Vierailija
13/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:42"]Kerron sinulle helpon ja ilmaisen vinkin: luota intuitioosi. Jo tässä vaiheessa, kun nainen alkaa miettiä tapaa selvittää totuus, pitäisi hälytyskellojen soida. Totuus, jonka saisit ehdotetuilla keinoilla selville, on luultavasti pahempi kuin uskallat pelätä. Älä alennu samalle tasolle miehen kanssa. Kaikki se, mitä olen koskaan yhdestäkään miehestä epäillyt, on osoittautunut todeksi. Änkyröinnistä ja päin kasvoja valehtelusta huolimatta. Hyvän miehen tunnistaa siitä, että miestä ei epäile.
[/quote]

Kiitos tästä. Ap.

Vierailija
14/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:42"]

Kerron sinulle helpon ja ilmaisen vinkin: luota intuitioosi. Jo tässä vaiheessa, kun nainen alkaa miettiä tapaa selvittää totuus, pitäisi hälytyskellojen soida. Totuus, jonka saisit ehdotetuilla keinoilla selville, on luultavasti pahempi kuin uskallat pelätä. Älä alennu samalle tasolle miehen kanssa. Kaikki se, mitä olen koskaan yhdestäkään miehestä epäillyt, on osoittautunut todeksi. Änkyröinnistä ja päin kasvoja valehtelusta huolimatta. Hyvän miehen tunnistaa siitä, että miestä ei epäile.

[/quote]

Päteekö sama toisinpäin? Eli jos miehellä on iso aavistus aiheesta?  

Vierailija
15/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinot peliin ja grillaat sitä kaveria. Toimi minulla exän kanssa. Myötätunto voipi kasvaa pienen painostuksen tai pillityksen jäljiltä.

Vierailija
16/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:12"]

Aika epätodennäköistä. Taitava pettäjä osaa kyllä pitää asian salassa. Ps poikaystävä ei vieläkään tiedä että petin häntä vuosi sitten.

[/quote]

Toivottavasti saa jossain vaiheessa selville, ja hakkaa sinusta paskat pihalle. Samaa kohtaloa toivon kaikille pettäjille.
[/quote

No onpa vakavaa...

Vierailija
17/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:42"]

[/quote]

Päteekö sama toisinpäin? Eli jos miehellä on iso aavistus aiheesta?  

[/quote]

Ei tietenkään. Vain naisen intuitio on oikeassa.

Vaikka olisi sairaalloisen mustasukkainen akka, joka epäilee päivittäin miestä. "Miksi olet 5 min myöhässä? Kävitkö nussimassa jotain horoa, hä?"

Vierailija
18/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:12"]

Aika epätodennäköistä. Taitava pettäjä osaa kyllä pitää asian salassa. Ps poikaystävä ei vieläkään tiedä että petin häntä vuosi sitten.

[/quote]

Toivottavasti saa jossain vaiheessa selville, ja hakkaa sinusta paskat pihalle. Samaa kohtaloa toivon kaikille pettäjille.

[/quote]

Tuskin tarvii. Joko suhde on kulissia tai petollisuudessa kylpeminen vetää suhteen siihen jamaan että jollain pimahtaa. Ihmisten läpi näet näkee, vaikka tietoisuudessaan kieltäisikin. Onhan näitä perhesurmia nähty...

Vierailija
19/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja raha on yhtä vaarallinen yhdistelmä, kuin rättipää ja pommi.

Vierailija
20/53 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lanka. Haittaakse? T: 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi