Saanko mitenkään totuutta selville?
Mies väitti olleensa kaverillaan pikkujoulujen jälkeen yötä, ja tää kaveri kertoi mulle kyllä et ukko oli siellä. Mun intuitio sanoo, ettei näin ole. Mies on ennenki jääny valehtelusta kiinni. Mut saanko tätä ikinä selville... Ideoita? Puheluihin ei vastannut yöllä, vaikka pari tekstaria pystyi kirjottaan. Puhelinyhteyden sain vasta tänään iltapäivällä ennenkun kotiutui.
Kommentit (53)
Suhteesi on jo pilalla. Ei ole väliä saatko totuutta selville. Mieheen ei voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:39"]Sillä on koodi puhelimessa ja tietokoneelle myös. Ap.
[/quote]
Miksiköhän?
Saattaisin nauraa päin näköä jos mun puolisoni tulisi vaatimaan puhelu- ja sivuhistoriatietoja intuituonsa perusteella. Piruuttaankaan en näyttäisi, kieriköön intuitiossaan.
Säästä nyt hyvä nainen itseäsi ja käytä energia eroamiseen. Ihan sama mitä julli on tehnyt tai jättänyt tekemättä tällä kertaa.
Ap, elämä hyvässä parisuhteessa ei ole tuollaista. Hyvässä parisuhteessa puoliso käy pikkujouluissa, eikä toisen tarvitse vahtia sitä tuolla tavalla, vaan nukkuu yönsä rauhassa. Herää, parisuhteessa molempien kuuluu olla onnellisia!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 05:29"]Yökirjoituksia nämäkin.
[/quote]
No on kai nyt kun vähemmästäkin menee yöunet. Ap.
Aika epätodennäköistä. Taitava pettäjä osaa kyllä pitää asian salassa. Ps poikaystävä ei vieläkään tiedä että petin häntä vuosi sitten.
Joko annat asian olla tai sitten yksinkertaisesti kysyt suoraan äijältäsi mikä on homman nimi.
Et varmaan saa. Mutta miksi jatkaa suhteessa jossa ei pysty toiseen luottamaan?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:14"]Joko annat asian olla tai sitten yksinkertaisesti kysyt suoraan äijältäsi mikä on homman nimi.
[/quote]
Olen jo kysynyt. Se ei myönnä kirveelläkään virheitään. Vaikka olis todisteitakin, niin siltikin saattaa selitellä asioista kierrellen ja kaarrellen...
Yökirjoituksia nämäkin.