Saanko mitenkään totuutta selville?
Mies väitti olleensa kaverillaan pikkujoulujen jälkeen yötä, ja tää kaveri kertoi mulle kyllä et ukko oli siellä. Mun intuitio sanoo, ettei näin ole. Mies on ennenki jääny valehtelusta kiinni. Mut saanko tätä ikinä selville... Ideoita? Puheluihin ei vastannut yöllä, vaikka pari tekstaria pystyi kirjottaan. Puhelinyhteyden sain vasta tänään iltapäivällä ennenkun kotiutui.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:14"]
Et varmaan saa. Mutta miksi jatkaa suhteessa jossa ei pysty toiseen luottamaan?
[/quote]
nimenomaan. mitä se hyödyttää tietää onko just nyt pettänyt vai ei. aivan sama jos pelkäät kumppaniasi, niin ei sillä ole väliä onko se oikeasti lyönyt sua joskus vai ei, jos pelkäät sitä niin sitten pelkäät ja erota pitää. ei kuulu odotella että pelot toteutuvat.
Laitoin neljän jälkeen viestiä, että tulen sinne (katsomaan paikkaan missä hänen piti olla yötä) testatakseni mitä siihen sanoo. No, 4:26 tuli et nukun jo. Näytti puhelimesta et "todisteen", että on soittanut tälle alotuksessa mainitsemalle miehelle, klo 4:36. Eli tulloin (muka?) kysynyt voiko tulla sohvalle nukkumaan. Tuo "nukun jo" viesti on kuulema tarkottanut, et "on juuri menossa nukkumaan". Oli ollut niin huonossa jamassa et ton 10 minuuttia oli kuulema oksennellut. No ainut asia joka puoltais, oli se että mies todellaki OLI heikossa hapessa, siis nukahteli sohvalle, lattialle tv:tä katsellessa, sängylle jne. Kasvot todella pöhöttyneet joten oli se kyllä juonut todella rankasti. Siltikin, huoh ja arghhhh!!! Ap.
Koita nyt vielä saaha jotain oikeita vastauksia. Omapahan on tietysti elämäsi, mutta voi olla todella raskasta elää epärehellisessä suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 02:42"]Koita nyt vielä saaha jotain oikeita vastauksia. Omapahan on tietysti elämäsi, mutta voi olla todella raskasta elää epärehellisessä suhteessa.
[/quote]
Ongelmia ollut mut päätetty voittaa ne yhdessä terapian avulla, jossa käymme 2 viikon välein. Toisaalta, TOISAALTA, mä voisin uskoa tuon kännisekoilun, oksentelut ym, koska näin omin silmin, et äijä on todella todella heikossa hapessa tänään. Ei se pysynyt hereillä juuri ollenkaan koko sunnuntaipäivänä :/
Ei kai se pysynyt hereillä kotona enää kun on koko yön ollut hereillä ja touhunnut. Tuo "todiste"on myös aika hatara siis suoranainen valhe. Jos siis kaverilleen on tekstitellyt 10 minuuttia sen jälkeen kuin sinulle vaíttäen et on jo nukkumassa. Mitä se kaveri oli vastannut sen tekstariin?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 02:48"]
Ongelmia ollut mut päätetty voittaa ne yhdessä terapian avulla, jossa käymme 2 viikon välein. Toisaalta, TOISAALTA, mä voisin uskoa tuon kännisekoilun, oksentelut ym, koska näin omin silmin, et äijä on todella todella heikossa hapessa tänään. Ei se pysynyt hereillä juuri ollenkaan koko sunnuntaipäivänä :/
[/quote]
Soittaa kaverilleen, muttei vaimolleen. Enpä tiedä. Herännyt siihen todellisuuteen että on tullu jotain tehtyä ja vetäny kunnon suojakännit ennen kotiin paluuta.
joo, nyt tekis mieli herätellä ap, herää jo! selvä valheitahan mies tuputtaa.
Kännykällä todistelu on 100% merkki pettämisestä ja se on yleisin pettäjän työkalu.
Siis se oli soittanut sille kaverille. Aiemmin kertoi, et kun oli ollut sillä kaverillaan, niin ei ollut viitsinyt herättää sitä vastaamalla mun puheluun, kun "kuitenkin se olis ollut tunnin riita-puhelu". Ja nyt tuo sen todiste kännykästä, 10 min myöhemmin, ei PERKELE NYT OTTAA PÄÄHÄN JO IHAN TOSISSAAN KU TAJUSIN NYT TUONKIN. Herätin sen äsken ja se selitti sit niin, et oli tarkottanut, ettei sillä hetkellä olevien seuralaisten kuullen viitsinyt alkaa riiteleen mun kaa puhelimessa. Ja siis mun puheluhan olis ollu tyyliin, et onko kaikki kunnossa ja hyvät yöt eli 10 sekunnin puhelu. Ap.
Ja se sano myös sen, et ei kukaan siinä kunnossa oo kuullut mun useempaa hälytystä, mut luulen et vähemmän huomiota olis aiheuttanut se sen 10 sek puhelu, muutama sana mulle... Voi PERKELE, MÄ EN NUKU TÄNÄ YÖNÄ SEKUNTIAKAAN!!!
Mistä ne ongelmat johtuvat, joiden vuoksi käytte nyt yhdessä terapiassa?
Jos se on pettänyt, ja aikoo jättää sut, niin voit huomata sen siitä ettei sitä kiinnosta selvitellä asiaa. Hänen tunteensa ovat jo muualla, ja on aivan sama saatko koskaan tietää vai et. Jos se on pettänyt ja haluaa kuitenkin olla kanssasi, tekee kaiken saadakseen sut uskomaan ettei mitään tapahtunut tai jos jää kiinni, niin on valmis käymään läpi kaiken tapahtuneen juuri niin tarkasti kuin sä haluat yhä uudelleen ja uudelleen!