Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu että olen liian säälittävä tähän maailmaan

Vierailija
16.11.2014 |

Haluan vain että kaikilla olisi hyvä olla ja mukava mieli. Vihaan riitelyä ja en voi sietää kenenkään haukkumista/kiusaamista.

Itse kärsin tästä eniten, minue petetään hyväksikäytetään ja huijataan jatkuvasti. Minua käytetään roskakorina ja nyrkkeilysäkkinä, johon puretaan kaikki ikävät asiat ja suuttumus. Tuntuu ettei kukaan oikein rakasta minua aidosti, vaikka itse tunnen rakkautta ja kiintymystä hyvinkin voimakkaasti. :(

En uskalla enää alkaa parisuhteeseen. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja molemmissa minua on petetty hyvin inhottavalla tavalla.

Otan kaikki negatiiviset asiat hirveän rankasti ja tuntuu että murskaannun täysin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Vierailija
2/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kerhossa kanssasi, vaikka noin inhottavia kumppaneita minulla ei ole ollut. Tämänhetkinen on yhtä kiltti, idealistinen ja huono pitämään puoliaan kuin minä. Meillä on yhdessä ihanaa.

Mutta ulkomaailma... Oman ystäväpiirin ulkopuolella kohtaa kaikenlaista ihme paskaa. On olemassa ihmisiä, jotka nauttivat riitelystä ja haukkumisesta, ja kävelevät yli heti kun näkevät että joku ottaa kaiken paskan vastaan sanomatta mitään. Käyttävät hyväksi minkä ehtivät. Töissä käyminen ei ole koskaan oikein onnistunut, kun tuollaisten ihmisten seuraan pakottautuminen saa ahdistumaan niin paljon ettei mistään tule mitään. Niitä tuntuu olevan kaikkialla. Tällä hetkellä olenkin työtön. Saapa ainakin tehdä omasta maailmastaan sellaisen kuin haluaa.

On tämä jatkuva väistöliike kyllä väsyttävääkin. Voittaa se silti kuolemanhalun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä kerhoon? Varsinkin lähiaikoina on ollut niin kelju ja masentunut olo tämän takia. En haluaisi esittää kovaa ja kylmää, mutta ilman sitä kuorta saa heti nenilleen. Se on niin väsyttävää.

Vierailija
4/4 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on melko pahoja, ja vaikka olen yrittänyt mielessäni todistaa tätä asiaa muuksi, mutta tehtävä on selkeästi mahdoton. Kuitenkin on olemassa ihmisiä, joille olisit kultaakin kalliimpaa seuraa tässä maailmassa, eli kaltaisiasi, joten yritä uskoa siihen, että kaltaisiasi todellakin on sekä miehissä että naisissa. Kiinnyn itsekin helposti, ja luontaisesti yritän etsiä etenkin jonkin nähtävissä olevan hyvän ihmisistä, mutta olen alkanut lopetella sitä. Olen nähnyt ihmiset, enempää en halua. Onneksi on tämä jonkinlainen elämä kasassa, ja mm. sinulle toivon todellakin sitä, että löydät arvoisesi kiltin ja rakentavan, hyvän ihmisen, rinnallesi, jos sellaisen vielä haluat löytää. Toivon sinulle ap kaikkea mahdollista hyvää! Tulet olemaan arvokas ja tärkeä kumppani sellaiselle kunnolliselle kumppanille, jos vain sattuma elämääsi sellaisen jossain johdattaa, ja jos siis sellaisen haluat. Sitten elämä ei tunnu ihan niin kamalalta, kun omassa kodissa on ihminen/ihmisiä, joihin voit uskoa ja luottaa, vaikka maailma toisaalla tarjoaakin  sitä ihan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi