Minkä ikäisenä rakastuit kunnolla ensimmäisen kerran?
Kommentit (45)
17 vuotiaana, useita onnellisia vuosia jo takana :)
14 v. Olen nyt 22 v , ja saman miehen kanssa vieläkin. <3
Aina ei pidä yleistää nuorena alotettuja suhteita.
Ensimmäisen kerran rakastuin 23-vuotiaana, valitettavasti suhde oli kaikin puolin minulle turmiollinen. Nyt 34-vuotiaana olen rakastunut toista kertaa elämässäni. "Oikea" rakkaus on omalla kohdallani ollut niin vahva ja kokonaisvaltainen hyökyaalto, että ihan ällistyttää.
Muissa ihastumisissa ja parisuhteissa on tuntunut näin jälkeen päin, että joku juttu on vaan jäänyt puuttumaan. Ja olen ehkä rakastunut enemmänkin ajatukseen suhteesta kuin siihen todelliseen ihmiseen.
Tässä nykyisessä rakastumisessani yllättävää oli myös se, että se tapahtui oikeastaan ensi tapaamisella. Ja se, että hänet kohtasin, oli monen "sattuman" summa. En tiedä, tuleeko tästä rakkaudesta mitään, mutta ainakin nautin tunteesta.
15-vuotiaana rakastuin, löysin sielunkumppanini. Poika oli kypsin ja älykkäin koskaan tapaamani henkilö. Lopulta ei päädytty edes seurustelemaan, mutta tosi kauan kärsin kipeää ikävää tätä henkilöä kohtaan.
Luulin, että 18-vuotiaana ja kai rakastuinkin. Ainakin rakastumiseen :) Pitkä seurustelu, naimisiin ja kaksi lasta. Nyt 37-vuotiaana pelkään rakastuvani, työkaveriin joka rakastumassa minuun. Ja tämä tunne on aivan järjettömän kaikenvaltaava. Pulassa olen.