Minkä ikäisenä rakastuit kunnolla ensimmäisen kerran?
Kommentit (45)
36-vuotiaana, ennen sitä en ikinä tapaillut samaa naista muutamaa viikkoa pidempään.
En ole vielä kokenut sitä koskaan
18v. Ei ole samaa tunnetta enää eteen tullut. Ja tuskin tuleekaan ellen törmää ensirakkauteeni :(
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:59"]18v. Ei ole samaa tunnetta enää eteen tullut. Ja tuskin tuleekaan ellen törmää ensirakkauteeni :(
[/quote]
olen 40v.
16 vuotiaana, edelleen yhdessä :)
En ole varmaan koskaan ollut rakastunut. Ikää 34v.
32-vuotiaana. Sitä ennen minulla oli ollut parisuhde, joka alkoi minun ollessa 17 ja mieheni 19. En edes muista ihastumisen tunteita, vaan ajan hengessä olimme vain upean näköinen pari, joka teki upeita juttuja. Kaksi autoa, kaksi lasta ja kaksi koiraa.
Erosimme. Kun olin 32 tapasin miehen, joka oli sielunkumppani. Rakastuin ja mies rakastui myös. Vieläkin muistan sen, miten maailmassa oli kaikki helppoa, ympäristö oli kaunis ja kaikki värit näyttivät kirkkaammilta. Olen onnekas, olen kokenut rakkauden. :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:20"]32-vuotiaana. Sitä ennen minulla oli ollut parisuhde, joka alkoi minun ollessa 17 ja mieheni 19. En edes muista ihastumisen tunteita, vaan ajan hengessä olimme vain upean näköinen pari, joka teki upeita juttuja. Kaksi autoa, kaksi lasta ja kaksi koiraa.
Erosimme. Kun olin 32 tapasin miehen, joka oli sielunkumppani. Rakastuin ja mies rakastui myös. Vieläkin muistan sen, miten maailmassa oli kaikki helppoa, ympäristö oli kaunis ja kaikki värit näyttivät kirkkaammilta. Olen onnekas, olen kokenut rakkauden. :)
[/quote]
Kun halasimme toisiamme erotessa emme voineet päästää irti. Molemmat olimme jo yli 30. Kyselimme tunnetko tämän? Mitä tämä on? Olen iloinen, että olen saanut kokea rakastumisen.
"Tiedättekö eron ensimmäisen ja viimeisen rakkauden välillä? Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi, ja viimeistä ensimmäiseksi." ;)
41-vuotiaana. Tosin samaan mieheen tutustuin ja ihastuin 32-vuotiaana. Sitten oli piiitkä tauko. Harmi vaan, ettei olla yhdessä. Mutta kun toinen on tunnevammainen ja itsekin osin olen, niin tilanne on tämä.
Olin 16 kun rakastuin eka kerran, ja tyttö oli 15v. Hän oli todella kaunis ja hoikka kuin pajun oksa! Olimme vuosikaudet niin erottamattomia ettemme nähneet mitään muuta kuin vain toisemme! Meidän oli niin helppo olla yhdessä, aivan kuin olisimme tunteneet aina toisemme. Ja tietysti luulimme että tämä kaikki on ikuista, ja niin luuli moni muukin, jotka tunsivat ja näkivät aina meidät käsikkäin. Näimme yhdessä monet kauniit kesät, ja hyytävät talvet. Mutta meidän rakkautemme, se vain säilyi, eikä siis hyytynyt. Silloin en osannut edes kuvitella, että tiemme eroaisivat muutaman vuoden kuluttua. Ja niinhän siinä sitten kävi, niinkuin ensirakkauksille usein käy: elikkä mekin ajauduimme omille teillemme. Olen kuitenkin hyvin onnellinen, että sain jo noin nuorena kokea sen valtaisan rakkauden huuman, jota jotkut eivät löydä eläissään.
26. Otti aikansa oppia tuntemaan itseään ja sitten senkin jälkeen vielä tovi meni siihen, että myönsi sen itselleen. Siltä pohjalta pystyi sitten kiinnostumaan sellaisista ihmisistä, joita kohtaan tuntemani tunneskaalan voi nimetä rakkaudeksi.
17