Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaiset ovat rumimmat rintaliivisi?
Kommentit (3)
Mulla on parit Sloggyn toppimalliset liivit, jotka ovat värjäytyneet harmaiksi lukuisten pesujen seurauksena. Muuten ovat vielä toimintakunnossa ja pidän niitä joskus kotona kun en ole menossa mihinkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harmaat rintaliivit... Tosi rumat. Käytän kuitenkin aika usein kun en omista montaa.
Alue: Aihe vapaa
Lindexin trikoiset imetysrintsikat jollaine melko isolla ympäryksellä. Mulla on tuota koko kahdet. Lindexillä oli jostain syystä aina silloin, kun olin ostamassa imetysrintsikoita, vain jotain ihme hajakokoja jäljellä tuosta mallista, joten mulla oli kahdet semmoiset, jotka jäi aika pian suuriksi. Pidin niitä kahta paria kuitenkin sitkeästi vuoden (mulla oli lisäksi semmoinen imetystoppi) ja sen jälkeen ostin sitten uudet pienempää kokoa. Ne karseaksi kuluneet, vähän liian isot ja lörppänät liivit oli mulla vähän niin kuin varaventtiililiivinä nyt, kun sain toisen lapsen. Oon pitänyt niitä muutaman kerran toisen lapsen synnyttyä, mutta nyt ostin lisää liivejä niin ettei mun tarvitse enää pitää noita kauheuksia. TOiset jo ehdin laittaa roskiinkin.