Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias nainen ja 32-vuotias mies parisuhteessa.

Vierailija
16.11.2014 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:52"]

Ehkä kummastelen vähän ikäeroa ja saatan miettiä, missä ovat tavanneet. Haluaisin tavata heidät, jotta näkisin, ovatko he henkisesti toisilleen sopivat. Sitten toivon, että he ovat hyvin nuori pari eivätkä seurustelleet jo esim. 2-3 vuotta. 

[/quote]

:DDDDDDDDDDDDDD

Pelle.

Kummasteleppa sinä siinä rauhassa, niin toivottavasti joku puhkoo silmäs ja loppuu se kummastelu lyhyeen!

Mitä pahaa, vaikka olisivat olleet jo esim. 2-3v yhdessäkin? Muju ollu kuitenkin siinä tapauksessa jo täys-ikänen. Ja sinä se et muutenkaan mikään aamorin nuoli ole, vaan paholaisen keitos, joka et ole ihmisiä parittamassa, vaan ihmiset pariutuu itse keskenään, joten sinä et päätä kuka on sopiva kellekin.

LEHMÄ ! muu muuu.. =)

Vierailija
22/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:54"]

Kunhan seksi tulee mukaan kuvioihin vasta molempien täytettyå 30 niin kaikki ok.

[/quote]

Sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:01"]

Ei kuulu minulle, jos on kyse minulle vieraista ihmisistä. Jos taas parikymppinen tyttäreni alkaisi tapailla yli 10 vuotta vanhempaa miestä (tai naista), olisin aika järkyttynyt. Varmaan yrittäisin puhua tytölle, että vaikka hänhän se seurustelee enkä minä, niin nyt ei mielestäni ole ne otollisimmat lähtökohdat tasavertaiselle suhteelle. Ja toteaisin senkin, että jos molemmat olisivat 10 vuotta vanhempia (siis 30 ja 42) asia ei häiritsisi minua juurikaan, toisin kuin nyt.

[/quote]

Vastakysymyksenä minulta sinulle: Pitääkö oottaa kun ukko on vanha paska, ennen kun sen saa ottaa, vai eikö saada elää elämäämme yhdessä, kun ollaan vielä molemmat nuoria?

Vierailija
24/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpa hyvä ettei kyseessä ole 12-vuotias tyttö ja 32-vuotias mies.

Vierailija
25/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20-vuotias ja 32-vuotias ovat yleensä aika erilaisessaa elämänvaiheessa, jos yhteistä elämää suunnitellaan. Usein 32-vuotiaalla on jo elämän valmiit puitteet, johon se 20-vuotias ikään kuin tulee mukaan. Harvemmin se 32-vuotias innostuu sen nuoremman osapuolen harrastuksista, ystäväpiiristä tai kiinnostuksen kohteista.

Viimeistään 10 vuoden kuluttua tämä nuorempi osapuoli sitten tajuaa, että hän joutuu hyväksymään tietyn elämäntyylin ja ystäväpiirin, jota ei olekaan itse valinnut tai rakentanut. Huomaa, että tässähän jäi omat elämänvalinnat tekemättä, kenties opinnot opiskelematta, matkat ja seikkailut kokematta.

Vierailija
26/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:14"]

No 20-vuotias ja 32-vuotias ovat yleensä aika erilaisessaa elämänvaiheessa, jos yhteistä elämää suunnitellaan. Usein 32-vuotiaalla on jo elämän valmiit puitteet, johon se 20-vuotias ikään kuin tulee mukaan. Harvemmin se 32-vuotias innostuu sen nuoremman osapuolen harrastuksista, ystäväpiiristä tai kiinnostuksen kohteista.

Viimeistään 10 vuoden kuluttua tämä nuorempi osapuoli sitten tajuaa, että hän joutuu hyväksymään tietyn elämäntyylin ja ystäväpiirin, jota ei olekaan itse valinnut tai rakentanut. Huomaa, että tässähän jäi omat elämänvalinnat tekemättä, kenties opinnot opiskelematta, matkat ja seikkailut kokematta.

[/quote]

NO MITENKÄS SE NYT NOIN MENIS !?

Eiks ihmisellä ole parisuhteen lisäksi yleensä myös oma elämä?

Vierailija
27/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan seksi tulee mukaan kuvioihin vasta molempien täytettyå 30 niin kaikki ok.

[/quote]

Miksi 30? Harrastitko ekan kerran seksiä vasta kolmekymppisenä? Mutta vastaus ap:n kysymykseen. Ei herätä mitään tunteita. Molemmat aikuisia ihmisiä ja, jos sujuu ok niin hyvin.

Vierailija
28/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato taas otti vastaus 11 kummasti alapeukkua. :D

Eikö tota saada mitenkään hyväksytyks et ihmisillä saattais olla myös oma elämä, jossa tekevät sitten radikaalejakin ratkaisuja, eikä TOISEN KAHDEN IHMISEN ratkaisut jumalauta MUILLE kuulu !!

Vierailija
29/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Miksi 30? Harrastitko ekan kerran seksiä vasta kolmekymppisenä? Mutta vastaus ap:n kysymykseen. Ei herätä mitään tunteita. Molemmat aikuisia ihmisiä ja, jos sujuu ok niin hyvin.

[/quote]

Entä jos mä olisin edelleen se 15 ja mies 27.....

Vierailija
30/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso ikäero mutta onhan tuon ikäinen nainen saattanut asua yksin jo pari vuotta. Miettisin tuollaisen parin kohdatessani että olisivatko he yhdessä jos olisivat samanikäisiä, vai perustuuko suhde tuolle ikäerolle.

Vierailija
31/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on herjavaisto?

Vierailija
32/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan sen miehen kiva aloittaa nuoruus uudestaan nuoren pimun kanssa, kun se aiempi perhe-elämä alkaa tympiä. "Nainen" taas on niin nuori ettei täysin ymmärrä mihin sekaantuu.

Vierailija
33/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:20"]

[/quote]

[/quote]

Entä jos mä olisin edelleen se 15 ja mies 27.....

[/quote]

Eihän tässä puhuttu 15 vuotiaasta mitään vaan täysi-ikäisistä aikuisista. Toisen osapuolen ollessa alaikäinen tilanne on tietysti eri koska kyseessä on lapsi. Mutta, et vastannut mun kysymykseen miksi pitää olla kolmekymppinen ennen seksiä?

27

Vierailija
34/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:25"]

Todella iso ikäero mutta onhan tuon ikäinen nainen saattanut asua yksin jo pari vuotta. Miettisin tuollaisen parin kohdatessani että olisivatko he yhdessä jos olisivat samanikäisiä, vai perustuuko suhde tuolle ikäerolle.

[/quote]

No mä olen asunut omillani kyllä "jo" 4-vuotta... ja ISO?? Mitenniin iso ??

10-12v ikäerona on vielä yhtä normi kun 0-2v !

Sitten kun ikäeroa on 20v+ !

Tai jopa 37v !

NE IKÄEROT OVAT ISOJA.

Ja ei tähän taas mitään ärsyttävää sössötisöö paskaa että kun olet aloittanut parisuhteen tuon ikäisenä niin ei ole hyväksyttävää, eriasia jos olisitte 30 ja 42veee..........

Kaiken ikäisille samat oikeudet ! piste.

Vierailija
35/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20v ja mies 33v ja meillä kaksi lasta eikä ikä one ongelma..

Vierailija
36/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Olen 23 ja minäkin haluan +30 miehen.

Vierailija
37/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin missä mies on reilu 30 vuotias ja nainen reilu 20 vuotias. Ikä eroa 12 vuotta. Ovat olleet 5 vuotta yhdessä ja menivät vastikään naimisiin. Heillä on myös 2 vuoden ikäinen lapsi.
Ulkonäöltä näyttävät todella sopusuhtasilta, eli ikäeroa ei kyllä huomaa(mies on todella nuorekas hyvällä tavalla) ja muutenkin tyttö/nainen on aina ollut hirveen kypsä ja rauhallinen. Mitä olen heitä tavannut, niin mies vaikuttaa todella mukavalta ja fiksulta. 

Olihan se silloin aikoinaan aika ''kauhistuttavaa'' kun toinen oli alaikäinen, mutta heillä on toiminut ja en epäile etteikö suhde kestäisi vaikka koko loppuelämän. Ei sitä tietenkään tiedä, mutta kuuleman ja näkemäni perusteella ovat onnellisia ja ikäero ei ole ikinä aiheuttanut mitää ongelmia, jos ei niitä aikoja lasketa kun toinen oli alaikäinen.. Naisen kaveripiiri on ollut aina ns. minimaalinen ja samat hyvät ystävät aina, jotka ovat olleet niin sanotusti yhtä kypsiä. Miehen ei ole siis joutunut sopeutumaan mihinkään kiljuvaan teinilaumaan(ainakaan pahimpaan sellaiseen) ja ovat tehneet yhdessä mökkireissuja nyt kaikki ovat keskenään kavereita (miehen ja naisen kaverit).

Mutta on varmasti myös paljon erilaisia ja ei niin onnellisia tarinoita.

Vierailija
38/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Oma 23-vuotias tyttäreni perusti 20-vuotiaana perheen itseään 19 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yhdessä ovat olleet yli 6 vuotta. Fiksuja aikuisia molemmat.

Vierailija
39/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:28"]

Pedofiili

[/quote]

Millä perustein? Annapa tulla.
[/quote]
Täällä ei nähdä eroa 16 vuotiaan ja 2 vuotiaan väillä. Ei ihme että pedofilia rehottaa.

Vierailija
40/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:31"]Itse olen 20v ja mies 33v ja meillä kaksi lasta eikä ikä one ongelma..
[/quote]
Ja olemme myös naimisissä, yhdessä 4 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi