Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias nainen ja 32-vuotias mies parisuhteessa.

Vierailija
16.11.2014 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää naiset jotka parikymppisinä perustavat perhettä ikäistensä kanssa. Sitten itketään kun 10-15 v myöhemmin mies vaihtaa nuorempaan. Kannattaa ottaa juuri sopivasti 8-15 v vanhempi.

Vierailija
42/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tästä välimaastosta ja hyvin samanlaisia ne ihmiset voi olla ikäeroista huolimatta. Itsellä hyviä kavereita molemmista sukupuolista haitarilla 20-35v. Jotkut "aikuistuvat" nopeammin kuin toiset. Automaattisesti en ajattele tuosta ikäerosta mitään. Ennen ehkä mutta, kun oikeasti avartanut omaa elämänkatsomustaan ja tutustunut erilaisiin ihmisiin, niin helpompi ymmärtääkin eri vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:50"]

Itse 20v ja mies vähän reilu kymmenen vuotta vanhempi, arki sujuu, mies ei kotitöitä pelkääja ruokaakin osaa tehdä. Suhteen alussa kauhistutti ajatella, että kun olen 30, niin seurustelen 40v kaljuuntuvan miehen kanssa. Ei tuo enää haittaa pätkääkään. Seksiä voisi olla enemmän ja se onkin varmaan yksi riskitekijöistä miksi joskus erottaisiin. Ei mielipiteitä.

[/quote]

Kaljuuntuuko sinusta kaikki nelikymppiset miehet?
[/quote]

Ei mutta tuolla se on jo ajat sitten alkanut :)

Vierailija
44/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:50"]

Säälittää naiset jotka parikymppisinä perustavat perhettä ikäistensä kanssa. Sitten itketään kun 10-15 v myöhemmin mies vaihtaa nuorempaan. Kannattaa ottaa juuri sopivasti 8-15 v vanhempi.

[/quote]

Ei sitä elämäänsä kukaan voi valitettavasti tuolla tavoin käsikirjoittaa. Mitä jos sillä 8 vuotta vanhemmalla on pysyvä fiksaatio 20-vuotiaisiin ja vaihtaa taas nuorempaan, kun 8 vuotta nuorempi rouva rupsahtaa kolmekymppisenä? 

Vierailija
45/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:01"]

Ei kuulu minulle, jos on kyse minulle vieraista ihmisistä. Jos taas parikymppinen tyttäreni alkaisi tapailla yli 10 vuotta vanhempaa miestä (tai naista), olisin aika järkyttynyt. Varmaan yrittäisin puhua tytölle, että vaikka hänhän se seurustelee enkä minä, niin nyt ei mielestäni ole ne otollisimmat lähtökohdat tasavertaiselle suhteelle. Ja toteaisin senkin, että jos molemmat olisivat 10 vuotta vanhempia (siis 30 ja 42) asia ei häiritsisi minua juurikaan, toisin kuin nyt.

[/quote]

Vastakysymyksenä minulta sinulle: Pitääkö oottaa kun ukko on vanha paska, ennen kun sen saa ottaa, vai eikö saada elää elämäämme yhdessä, kun ollaan vielä molemmat nuoria?

[/quote] No vastataan: Kommenttini oli siis minun mielipiteeni tai oikeastaan vastaus ajatusleikkiini: Mitä jos parikymppisellä tyttärelläni olisi yli kolmikymppinen mies. En olisi ilahtunut. Ja jos kysyttäisiin, sanoisin sen ääneenkin. Elämänkokemus toisella +-0, toisella jo elettyä elämää, mahdollisesti lapsia aiemmista liitoista jne.

Luonnollisesti en usko, että minun mielipiteelläni olisi pätkänkään vaikutusta, eikä tarvitsisikaan. Jos ja kun suhde kestäisi, luonnollisesti tekisin kaikkeni ollakseni mukava anoppi (siksi, että ennenkaikkea haluaisin lapseni olevan elämäänsä tyytyväinen joten en myöskään haluaisi hankaloittaa heidän parisuhdettaan - lukuunottamatta ei-toivotun parisuhteen alkua).

Tottakai tiedän itsekin, että todella onnistuneita parisuhteita on olipa ikäero mikä hyvänsä ja kumminpäin hyvänsä. Kommentoin vain puhtaasti alkuperäiseen kysymykseen: Mitä ajatuksia herättää - ja kirjoitin sen.

Eikä mun mielestä 30-kymppinen ole muuten enää nuori.

Vierailija
46/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 01:03"]Kiinnostaisi

missä ovat tavanneet, liikkuuko toinen vain nuorempien tai vanhempien piireissä

ovatko aiemmat suhteet olleet omanikäisiin
[/quote]
Minä tapasin mieheni kun olin ammattikoulusta työharjottelussa ja aiempia suhteita ei tietääkseni ole hänellä ollut ennen minua

Vierailija
47/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juurikin 20v, mieheni on 30v. Eli ei 20&32v herättäisi mitään sen kummempia ajatuksia. Meilläkin takana seitsemän onnellista vuotta ja naimisissakin vuosi :)

Vierailija
48/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
49/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:24"]

Mitä ajatuksia herättää?

[/quote]

Ei mitään, ihan tavallinen pariskunta.

Vierailija
50/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:37"]

Itse olen juurikin 20v, mieheni on 30v. Eli ei 20&32v herättäisi mitään sen kummempia ajatuksia. Meilläkin takana seitsemän onnellista vuotta ja naimisissakin vuosi :)

[/quote]

Eli sulla oli 13 vuotiaana 23 vuotias poikaystävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän